Polly Ester Skrevet 4. august 2023 #25301 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Har ikke hatt blondt hår med krøller siden jeg var 3 år Det var vel den indre gutten jeg så da. ... slåss så voldsomt mot demoner og dill-dall at jeg glemte å ta bilde. Skal slåss litt mer etterpå og skal huske bilde da. 😁 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Din fritid er som min jobb😲 neidaaaa😂 Jaggu. Spennende jobb du har. 1
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25302 Skrevet 4. august 2023 Kvakky skrev (3 timer siden): Du har en trønder i mææææ. Eller i dæ da 😘 Ser du trønderquiz fortsatt? 😁 Næ æ har slutta å se det schøø
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25303 Skrevet 4. august 2023 Polly Ester skrev (1 time siden): Det var vel den indre gutten jeg så da. ... slåss så voldsomt mot demoner og dill-dall at jeg glemte å ta bilde. Skal slåss litt mer etterpå og skal huske bilde da. 😁 Jaggu. Spennende jobb du har. 😲 Dill dall er verre enn demoner
Kvakky Skrevet 4. august 2023 #25304 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Næ æ har slutta å se det schøø 😁 Sjååå 1
Polly Ester Skrevet 4. august 2023 #25305 Skrevet 4. august 2023 Seeee! Jeg drepte demonen. Yay! Og enda en: 1
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25306 Skrevet 4. august 2023 Kvakky skrev (2 timer siden): 😁 Sjååå Æ ska schåå næste uke
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25307 Skrevet 4. august 2023 Polly Ester skrev (32 minutter siden): Seeee! Jeg drepte demonen. Yay! Og enda en: De må være temmelig døde, for jeg fikk ikke opp noe bilde
Kvakky Skrevet 4. august 2023 #25308 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (30 minutter siden): Æ ska schåå næste uke Haha. Mente ikke at du måtte se. Men du skrev se og ikke schååå. Ikke trønder da 😁 1
Polly Ester Skrevet 4. august 2023 #25309 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (33 minutter siden): De må være temmelig døde, for jeg fikk ikke opp noe bilde De var nok bare litt sjenerte... Tror jeg fikk slettet dem. Så jeg får vel bare trå til og drepe noen til da... og sånn går no dagan. 1
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25310 Skrevet 4. august 2023 Kvakky skrev (10 minutter siden): Haha. Mente ikke at du måtte se. Men du skrev se og ikke schååå. Ikke trønder da 😁 Er fortsatt i metamorfosen
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25311 Skrevet 4. august 2023 Polly Ester skrev (8 minutter siden): De var nok bare litt sjenerte... Tror jeg fikk slettet dem. Så jeg får vel bare trå til og drepe noen til da... og sånn går no dagan. Snart er verden tom for demoner
Polly Ester Skrevet 4. august 2023 #25312 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Snart er verden tom for demoner Neida, de spawner igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen 1
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25313 Skrevet 4. august 2023 Polly Ester skrev (1 minutt siden): Neida, de spawner igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen Jævler
Gjest Boetica Skrevet 4. august 2023 #25314 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (På 3.8.2023 den 16.10): Episode 631 Nok en dag begynte å gli over i ettermiddag på sosial angst og husmor. @Lurven satt på bussen og kjedet seg, og hva er verre enn å skrive en såpeepisode da. Ikke mye som er verre enn det tenkte @Adobyen der han satt bak skjermen. @Frøkenfryden var en av de få som hadde frydet seg denne dagen. Hun hadde fått både egg og bekken av sin mann. Fy flate så dårlig humor @Lurven har tenkte @Athena Freyja da hun leste det, egg og bekken liksom... er det mulig 🙄 @Entern og @Cid var mest i hoppetråden og hadde ikke fått lest såpen ennå. Ellers hadde @kvakke @kyllingen byttet navn til @Kvakky, det var ikke helt det samme, men hun var jo den samme personen på innsiden. @Ford3000, @jukkapalme, @Boetica og @Polly Ester hadde han sett lite til i det siste, han tok seg i å savne de gamle tantene. Han savnet også den underfundige humoren til @AliceNextDoor, hun hadde ikke vært her på årevis føltes det som. @TheHairyToothfairy var også savnet, heldigvis hadde han tilgang til han på andre måter. @Titania og @MarianneE var også to personer han synes var litt kule, men der turte han nesten aldri å si. Det var også flere sosioprater han ikke kjente særlig godt som feks @Gladikaffe, @Anki-, @Letharia , @Ardwinna og @Kruset. Om det var fordi han ikke fulgte med eller om de ikke bjudat på seg sjælv visste han ikke. Bussen humpet videre på skitten asfalt, full av hull og døde insekter, han sukket å så ut av vinduet. Var han på vei inn i fremtiden.... Etter en nervesammenbruddaktig feriereise via herlige Gardermoen, imploderte tante boetica fullstendig i latskap, isspising og soving. Og så hadde hun begynt å omtale seg selv i tredje person!
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25315 Skrevet 4. august 2023 Boetica skrev (14 minutter siden): Etter en nervesammenbruddaktig feriereise via herlige Gardermoen, imploderte tante boetica fullstendig i latskap, isspising og soving. Og så hadde hun begynt å omtale seg selv i tredje person! Bedre å implodere enn å eksploder som @Onkel Arnold alltid pleier å si.
Gjest Boetica Skrevet 4. august 2023 #25316 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Bedre å implodere enn å eksploder som @Onkel Arnold alltid pleier å si. Ja, jeg anbefaler det 😀
Kvakky Skrevet 4. august 2023 #25317 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (25 minutter siden): Er fortsatt i metamorfosen Det må t. Syns du e flenk 😁 1
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25318 Skrevet 4. august 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Det må t. Syns du e flenk 😁 Bærre vænt å schjjå, plutselig kjæm æ ut som en nyyydelig sommerføggel
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25319 Skrevet 4. august 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Ja, jeg anbefaler det 😀 Ja det er fint, dreiv mye med før
Kvakky Skrevet 4. august 2023 #25320 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Bærre vænt å schjjå, plutselig kjæm æ ut som en nyyydelig sommerføggel 🦋 Det e du allerede vårres fine lurv 😀 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå