Polly Ester Skrevet 3. august 2023 #25261 Skrevet 3. august 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 631 Nok en dag begynte å gli over i ettermiddag på sosial angst og husmor. @Lurven satt på bussen og kjedet seg, og hva er verre enn å skrive en såpeepisode da. Ikke mye som er verre enn det tenkte @Adobyen der han satt bak skjermen. @Frøkenfryden var en av de få som hadde frydet seg denne dagen. Hun hadde fått både egg og bekken av sin mann. Fy flate så dårlig humor @Lurven har tenkte @Athena Freyja da hun leste det, egg og bekken liksom... er det mulig 🙄 @Entern og @Cid var mest i hoppetråden og hadde ikke fått lest såpen ennå. Ellers hadde @kvakke @kyllingen byttet navn til @Kvakky, det var ikke helt det samme, men hun var jo den samme personen på innsiden. @Ford3000, @jukkapalme, @Boetica og @Polly Ester hadde han sett lite til i det siste, han tok seg i å savne de gamle tantene. Han savnet også den underfundige humoren til @AliceNextDoor, hun hadde ikke vært her på årevis føltes det som. @TheHairyToothfairy var også savnet, heldigvis hadde han tilgang til han på andre måter. @Titania og @MarianneE var også to personer han synes var litt kule, men der turte han nesten aldri å si. Det var også flere sosioprater han ikke kjente særlig godt som feks @Gladikaffe, @Anki-, @Letharia , @Ardwinna og @Kruset. Om det var fordi han ikke fulgte med eller om de ikke bjudat på seg sjælv visste han ikke. Bussen humpet videre på skitten asfalt, full av hull og døde insekter, han sukket å så ut av vinduet. Var han på vei inn i fremtiden.... Godt å høre at man er savnet. Det er det store, stygge WoW-trollet som har tatt meg. Nå driver jeg og kjemper mot monstre i underverdenen og dreper demoner til den store gullmedaljen. Ellers var det litt artig å følge historien og jeg så for meg (er velsignet med en hjerne som lager bilder av alt jeg tenker og leser som fenger) at du satt på bussen og tastet på mobilen mens du humpet avgårde. Hyggelig det. 2
Entern Skrevet 3. august 2023 #25262 Skrevet 3. august 2023 Polly Ester skrev (7 minutter siden): Godt å høre at man er savnet. Det er det store, stygge WoW-trollet som har tatt meg. Nå driver jeg og kjemper mot monstre i underverdenen og dreper demoner til den store gullmedaljen. Ellers var det litt artig å følge historien og jeg så for meg (er velsignet med en hjerne som lager bilder av alt jeg tenker og leser som fenger) at du satt på bussen og tastet på mobilen mens du humpet avgårde. Hyggelig det. Fun fact, da @Lurven vendte tilbake til KG (i fjor eller forfjor?) postet han ofte bilde av at han satt på bussen🚌 1
Polly Ester Skrevet 3. august 2023 #25263 Skrevet 3. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Fun fact, da @Lurven vendte tilbake til KG (i fjor eller forfjor?) postet han ofte bilde av at han satt på bussen🚌 Kult! Kanskje han poster flere bilder... nå som jeg er med i tråden så får jeg sett det også. 😁 2
Gjest Lurven Skrevet 3. august 2023 #25264 Skrevet 3. august 2023 Adobyen skrev (2 timer siden): Å ja, det kan jo fort skje. Var det noen av oss som hadde putekrig på bussen? Du hadde en pute i munnen fordi skriker så fælt når du parkerer bussen for å si det sånn
Gjest Lurven Skrevet 3. august 2023 #25265 Skrevet 3. august 2023 Ardwinna skrev (1 time siden): Njeeei, noen hemmeligheter må man jo ha. Liker å være litt mystisk (Tror kanskje likevel det er noen få her inne som vet hvem jeg er...) Det eneste jeg vet om deg er at du er venn med en ugle og liker å inspirere andre
Gjest Lurven Skrevet 3. august 2023 #25266 Skrevet 3. august 2023 Anki- skrev (1 time siden): Du følger nok ikke med.... eller kanskje jeg ikke bjudar på meg sjæl Tror det er en kombinasjon
Gjest Lurven Skrevet 3. august 2023 #25267 Skrevet 3. august 2023 Polly Ester skrev (48 minutter siden): Godt å høre at man er savnet. Det er det store, stygge WoW-trollet som har tatt meg. Nå driver jeg og kjemper mot monstre i underverdenen og dreper demoner til den store gullmedaljen. Ellers var det litt artig å følge historien og jeg så for meg (er velsignet med en hjerne som lager bilder av alt jeg tenker og leser som fenger) at du satt på bussen og tastet på mobilen mens du humpet avgårde. Hyggelig det. Hvordan så jeg ut?
Gjest Lurven Skrevet 3. august 2023 #25268 Skrevet 3. august 2023 Polly Ester skrev (38 minutter siden): Kult! Kanskje han poster flere bilder... nå som jeg er med i tråden så får jeg sett det også. 😁 Poster bussbilder om du poster bilder av døde demoner
Cid Skrevet 4. august 2023 #25269 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Poster bussbilder om du poster bilder av døde demoner Hva med engler og demoner? 1
Ford3000 Skrevet 4. august 2023 #25270 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (16 timer siden): Episode 631 Nok en dag begynte å gli over i ettermiddag på sosial angst og husmor. @Lurven satt på bussen og kjedet seg, og hva er verre enn å skrive en såpeepisode da. Ikke mye som er verre enn det tenkte @Adobyen der han satt bak skjermen. @Frøkenfryden var en av de få som hadde frydet seg denne dagen. Hun hadde fått både egg og bekken av sin mann. Fy flate så dårlig humor @Lurven har tenkte @Athena Freyja da hun leste det, egg og bekken liksom... er det mulig 🙄 @Entern og @Cid var mest i hoppetråden og hadde ikke fått lest såpen ennå. Ellers hadde @kvakke @kyllingen byttet navn til @Kvakky, det var ikke helt det samme, men hun var jo den samme personen på innsiden. @Ford3000, @jukkapalme, @Boetica og @Polly Ester hadde han sett lite til i det siste, han tok seg i å savne de gamle tantene. Han savnet også den underfundige humoren til @AliceNextDoor, hun hadde ikke vært her på årevis føltes det som. @TheHairyToothfairy var også savnet, heldigvis hadde han tilgang til han på andre måter. @Titania og @MarianneE var også to personer han synes var litt kule, men der turte han nesten aldri å si. Det var også flere sosioprater han ikke kjente særlig godt som feks @Gladikaffe, @Anki-, @Letharia , @Ardwinna og @Kruset. Om det var fordi han ikke fulgte med eller om de ikke bjudat på seg sjælv visste han ikke. Bussen humpet videre på skitten asfalt, full av hull og døde insekter, han sukket å så ut av vinduet. Var han på vei inn i fremtiden.... Bare litt mye greier som skjer for tiden 😄 Er plutselig tilbake med sær humor! 🥰 1
Polly Ester Skrevet 4. august 2023 #25271 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Hvordan så jeg ut? Du så bra ut! Du har mørk blondt hår med litt krøller/fall i. Du bruker briller og hadde på deg en rød jakke og t-skjorte med et eller annet trykk, kanskje av en gruppe. Heavy-gruppe? Eller... Kiss kanskje? Og jeans åff kårs. Lurven skrev (9 timer siden): Poster bussbilder om du poster bilder av døde demoner Skal egenhendig drepe en demon og ta bilde av det for deg etter jobben i dag. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #25272 Skrevet 4. august 2023 Ford3000 skrev (3 timer siden): Bare litt mye greier som skjer for tiden 😄 Er plutselig tilbake med sær humor! 🥰 1
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25273 Skrevet 4. august 2023 Polly Ester skrev (3 timer siden): Du så bra ut! Du har mørk blondt hår med litt krøller/fall i. Du bruker briller og hadde på deg en rød jakke og t-skjorte med et eller annet trykk, kanskje av en gruppe. Heavy-gruppe? Eller... Kiss kanskje? Og jeans åff kårs. Skal egenhendig drepe en demon og ta bilde av det for deg etter jobben i dag. Tror du blander meg med en av demonene fra spillet. Gleder meg til bilde av død demon
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2023 #25274 Skrevet 4. august 2023 Polly Ester skrev (3 timer siden): Du så bra ut! Du har mørk blondt hår med litt krøller/fall i. Du bruker briller og hadde på deg en rød jakke og t-skjorte med et eller annet trykk, kanskje av en gruppe. Heavy-gruppe? Eller... Kiss kanskje? Og jeans åff kårs. Skal egenhendig drepe en demon og ta bilde av det for deg etter jobben i dag. Oi @Lurven er råkkestjerne🤩😂 1
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2023 #25275 Skrevet 4. august 2023 Polly Ester skrev (3 timer siden): Skal egenhendig drepe en demon og ta bilde av det for deg etter jobben i dag. Din fritid er som min jobb😲 neidaaaa😂 2
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25276 Skrevet 4. august 2023 Episode 632 Uken nærmet seg slutten, og @Lurven satt å ventet på et transportmiddel, det var ikke buss denne gangen, han var rett og slett ikke like fan av buss som @Titania, men til gjengjeld var jo hun venn med alle bussjåførene, og de kjørte henne ofte helt hjem til døra. Han sukket, han følte seg sårbar, men det var ikke fordi han var trist og sånn, det var rett og slett fordi det regnet. Men usikker det var han, usikker på om han var tredje, fjerde eller femteperson. Han visste at @Ciaran og Ciara var tredje Personer selv om de bare var 2, eller var de bare 1, han var usikker på alt. Han følte seg ofte som tredje jul på vogna. Var personene på kg ekte, eller var de bare digitale kopier av hans indre tanker. Var @Entern bare hans indre lengsel etter alkohol Var @Cid bare hans ønske om rimming og 69 Kanskje var @Frøkenfryden bare hans indre ønske om å kose med sprinkelhunder Og @Kvakky kunne nok være hans indre trønder. Han var hverfall glad for at @Polly Ester var tilbake, han trodde hun var borte fordi hun slåss med sine indre demoner, men så viste det seg at det bare var demoner i et spill. Han lurte på hva som ellers lå i hans indre, ville han få svar på det i nær fremtid? Ville hans indre @Hannah80 og @Ardwinna vise seg...
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25277 Skrevet 4. august 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Din fritid er som min jobb😲 neidaaaa😂 Ta bildeeee
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august 2023 #25278 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 632 Uken nærmet seg slutten, og @Lurven satt å ventet på et transportmiddel, det var ikke buss denne gangen, han var rett og slett ikke like fan av buss som @Titania, men til gjengjeld var jo hun venn med alle bussjåførene, og de kjørte henne ofte helt hjem til døra. Han sukket, han følte seg sårbar, men det var ikke fordi han var trist og sånn, det var rett og slett fordi det regnet. Men usikker det var han, usikker på om han var tredje, fjerde eller femteperson. Han visste at @Ciaran og Ciara var tredje Personer selv om de bare var 2, eller var de bare 1, han var usikker på alt. Han følte seg ofte som tredje jul på vogna. Var personene på kg ekte, eller var de bare digitale kopier av hans indre tanker. Var @Entern bare hans indre lengsel etter alkohol Var @Cid bare hans ønske om rimming og 69 Kanskje var @Frøkenfryden bare hans indre ønske om å kose med sprinkelhunder Og @Kvakky kunne nok være hans indre trønder. Han var hverfall glad for at @Polly Ester var tilbake, han trodde hun var borte fordi hun slåss med sine indre demoner, men så viste det seg at det bare var demoner i et spill. Han lurte på hva som ellers lå i hans indre, ville han få svar på det i nær fremtid? Ville hans indre @Hannah80 og @Ardwinna vise seg... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25279 Skrevet 4. august 2023 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Oi @Lurven er råkkestjerne🤩😂 Har ikke hatt blondt hår med krøller siden jeg var 3 år
Kvakky Skrevet 4. august 2023 #25280 Skrevet 4. august 2023 (endret) Lurven skrev (52 minutter siden): Episode 632 Uken nærmet seg slutten, og @Lurven satt å ventet på et transportmiddel, det var ikke buss denne gangen, han var rett og slett ikke like fan av buss som @Titania, men til gjengjeld var jo hun venn med alle bussjåførene, og de kjørte henne ofte helt hjem til døra. Han sukket, han følte seg sårbar, men det var ikke fordi han var trist og sånn, det var rett og slett fordi det regnet. Men usikker det var han, usikker på om han var tredje, fjerde eller femteperson. Han visste at @Ciaran og Ciara var tredje Personer selv om de bare var 2, eller var de bare 1, han var usikker på alt. Han følte seg ofte som tredje jul på vogna. Var personene på kg ekte, eller var de bare digitale kopier av hans indre tanker. Var @Entern bare hans indre lengsel etter alkohol Var @Cid bare hans ønske om rimming og 69 Kanskje var @Frøkenfryden bare hans indre ønske om å kose med sprinkelhunder Og @Kvakky kunne nok være hans indre trønder. Han var hverfall glad for at @Polly Ester var tilbake, han trodde hun var borte fordi hun slåss med sine indre demoner, men så viste det seg at det bare var demoner i et spill. Han lurte på hva som ellers lå i hans indre, ville han få svar på det i nær fremtid? Ville hans indre @Hannah80 og @Ardwinna vise seg... Du har en trønder i mææææ. Eller i dæ da 😘 Ser du trønderquiz fortsatt? 😁 Endret 4. august 2023 av Kvakky 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå