Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurven skrev (2 timer siden):

Episode 631

Nok en dag begynte å gli over i ettermiddag på sosial angst og husmor.

@Lurven satt på bussen og kjedet seg, og hva er verre enn å skrive en såpeepisode da.

Ikke mye som er verre enn det tenkte @Adobyen der han satt bak skjermen.

@Frøkenfryden var en av de få som hadde frydet seg denne dagen. Hun hadde fått både egg og bekken av sin mann.

Fy flate så dårlig humor @Lurven har tenkte @Athena Freyja da hun leste det, egg og bekken liksom... er det mulig 🙄

@Entern og @Cid var mest i hoppetråden og hadde ikke fått lest såpen ennå.

Ellers hadde @kvakke @kyllingen byttet navn til @Kvakky, det var ikke helt det samme, men hun var jo den samme personen på innsiden.

@Ford3000, @jukkapalme@Boetica og @Polly Ester hadde han sett lite til i det siste, han tok seg i å savne de gamle tantene.

Han savnet også den underfundige humoren til @AliceNextDoor, hun hadde ikke vært her på årevis føltes det som.

@TheHairyToothfairy var også savnet, heldigvis  hadde han tilgang til han på andre måter. 

@Titania og @MarianneE var også to personer han synes var litt kule, men der turte han nesten aldri å si.

Det var også flere sosioprater han ikke kjente særlig godt som feks @Gladikaffe, @Anki-, @Letharia , @Ardwinna og @Kruset.

Om det var fordi han ikke fulgte med eller om de ikke bjudat på seg sjælv visste han ikke.

Bussen humpet videre på skitten asfalt, full av hull og døde insekter, han sukket å så ut av vinduet.

Var han på vei inn i fremtiden....

Ja, er det mulig :fnise:

Bra episode 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Adobyen
Skrevet
Lurven skrev (2 timer siden):

Episode 631

@Lurven satt på bussen og kjedet seg, og hva er verre enn å skrive en såpeepisode da.

@Frøkenfryden var en av de få som hadde frydet seg denne dagen. Hun hadde fått både egg og bekken av sin mann.

Fy flate så dårlig humor @Lurven har tenkte @Athena Freyja da hun leste det, egg og bekken liksom... er det mulig 🙄

Ellers hadde @kvakke @kyllingen byttet navn til @Kvakky, det var ikke helt det samme, men hun var jo den samme personen på innsiden.

@Ford3000, @jukkapalme@Boetica og @Polly Ester hadde han sett lite til i det siste, han tok seg i å savne de gamle tantene.

Han savnet også den underfundige humoren til @AliceNextDoor, hun hadde ikke vært her på årevis føltes det som.

@TheHairyToothfairy var også savnet, heldigvis  hadde han tilgang til han på andre måter. 

@Titania og @MarianneE var også to personer han synes var litt kule, men der turte han nesten aldri å si.

Det var også flere sosioprater han ikke kjente særlig godt som feks @Gladikaffe, @Anki-, @Letharia , @Ardwinna og @Kruset.

Om det var fordi han ikke fulgte med eller om de ikke bjudat på seg sjælv visste han ikke.

Bussen humpet videre på skitten asfalt, full av hull og døde insekter, han sukket å så ut av vinduet.

Jeg sovnet på den bussen og da jeg våknet så hadde jeg ei fjær i munnen. Jeg fikk helt sjokk og lurte på hva som hadde skjedd. Hvor er @Kvakky? Jeg håper ikke at jeg har spist henne opp. Da var det et uhell altså.   

Skrevet
Lurven skrev (3 timer siden):

Jeg bjuder svært lite på meg sjælv, både her og IRL, så det har du helt rett i assa :ler:

• Hjerte 2
Skrevet
Adobyen skrev (53 minutter siden):

Jeg sovnet på den bussen og da jeg våknet så hadde jeg ei fjær i munnen. Jeg fikk helt sjokk og lurte på hva som hadde skjedd. Hvor er @Kvakky? Jeg håper ikke at jeg har spist henne opp. Da var det et uhell altså.   

Var ikke meg 🥳 Kanskje en liten undulat? 👀

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (3 timer siden):

Episode 631

Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Gjest Adobyen
Skrevet
Kvakky skrev (24 minutter siden):

Var ikke meg 🥳 Kanskje en liten undulat? 👀

Åhh! Puh! Godt å høre :) Ble helt stressa her.  Glad for at det ikke var deg.  Det var antakelig bare en gjenglemt fjær, for jeg var sulten da jeg kom meg hjem.

Gjest Lurven
Skrevet
Ardwinna skrev (1 time siden):

Jeg bjuder svært lite på meg sjælv, både her og IRL, så det har du helt rett i assa :ler:

Det må du slutte med altså eller begynne med🤔

Gjest Lurven
Skrevet
Adobyen skrev (27 minutter siden):

Åhh! Puh! Godt å høre :) Ble helt stressa her.  Glad for at det ikke var deg.  Det var antakelig bare en gjenglemt fjær, for jeg var sulten da jeg kom meg hjem.

Faktisk var det en fjær fra en pute

Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Bjuda på brudarna!!!😃😃😃🤠🤠🤠🥳🥳🥳

• Hjerte 1
Gjest Lurven
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Bjuda på brystene!!!😃😃😃🤠🤠🤠🥳🥳🥳

😲

Skrevet
Lurven skrev (2 minutter siden):

😲

I mårra da, da har jeg tenkt meg på pub en tur 🤠🥳

• Hjerte 1
Gjest Lurven
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

🥳🍺🍌🍑

Gjest Adobyen
Skrevet
Lurven skrev (3 minutter siden):

Faktisk var det en fjær fra en pute

Å ja, det kan jo fort skje.  Var det noen av oss som hadde putekrig på bussen?  

Skrevet
Entern skrev (4 minutter siden):

😉😉

Entern skrev (10 minutter siden):

Bjuda på brudarna!!!😃😃😃🤠🤠🤠🥳🥳🥳

:fnise::fnise:

Gjest Adobyen
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Det er 3 for 2 på halvliterne kl 19 på den pubben vi var på i fjor, da naboen måtte hente oss med traktor. Vi satt bak på hengeren og skrålte i fylla i øs pøs regnevær.  Vi koste oss rett i lokalavisa Dåseblekka, og ble enige om aldri mer….🍺🍺🍺

Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Det er 3 for 2 på halvliterne kl 19 på den pubben vi var på i fjor, da naboen måtte hente oss med traktor. Vi satt bak på hengeren og skrålte i fylla i øs pøs regnevær.  Vi koste oss rett i lokalavisa Dåseblekka, og ble enige om aldri mer….🍺🍺🍺

🤣🤣👍👍

Skrevet
Adobyen skrev (44 minutter siden):

Takk! Ikke noe å stresse for 😀 Håper du har fått spist nå 😁 Lever jeg trygt 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (17 minutter siden):

Njeeei, noen hemmeligheter må man jo ha. Liker å være litt mystisk :nigo:
(Tror kanskje likevel det er noen få her inne som vet hvem jeg er...)

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (4 timer siden):

Du følger nok ikke med.... eller kanskje jeg ikke bjudar på meg sjæl

• Hjerte 1
Skrevet
Anki- skrev (1 minutt siden):

Du følger nok ikke med.... eller kanskje jeg ikke bjudar på meg sjæl

:klem3::klem3:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...