Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #221 Del Skrevet 5. mai 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Jaaaa! 😍 Da synes jeg melodien bør være den sangen fra marcy playground Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2022 #222 Del Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Takk. Men jeg glemte deg i denne episoden. Vanskelig å huske alle. Jeg er heller ikke med men @Entern og jeg var sikkert opptatt med å være kule og drikke kaffe😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2022 #223 Del Skrevet 5. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Ja på Blindern ☺️ 👍 blindern❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #224 Del Skrevet 5. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det går så bra så 🙂 Du var ihvertfall med på bussen, men kom litt i skyggen av @Cid og @Hoppetaujenta i denne episoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #225 Del Skrevet 5. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg er heller ikke med men @Entern og jeg var sikkert opptatt med å være kule og drikke kaffe😎 Og spise kvarg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. mai 2022 #226 Del Skrevet 5. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Jeg er heller ikke med men @Entern og jeg var sikkert opptatt med å være kule og drikke kaffe😎 Jepp vi satt på en kul kafe og drakk kaffe og var kule 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. mai 2022 #227 Del Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Du var ihvertfall med på bussen, men kom litt i skyggen av @Cid og @Hoppetaujenta i denne episoden Det var veldig morsom episode i alle fall 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. mai 2022 #228 Del Skrevet 5. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): 👍 blindern❤️ Nydelig sted 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2022 #229 Del Skrevet 5. mai 2022 Ja.. gode minner☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2022 #230 Del Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Og spise kvarg Hytteost nå! 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #231 Del Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (3 timer siden): Episode 8. På veien opp til Trøndelag falt @Cid i dyp søvn,og drømte at bussen kjørte utenfor et stup, og han skrek og gråt i drømmen, de andre på bussen prøvde alt mulig for å vekke han, men han våknet ikke. Da kom plutselig @AthenaRavenLuna på at hun hadde lest i en gammel bok at den eneste måten å vekke opp sovende unge menn med mareritt var et kyss fra en nonne. Den eneste nonnen på bussen var @Hoppetaujenta. Hun tok gladelig på seg oppgaven, for dette var noe hun alltid hadde hatt lyst til men ikke turt å foreslå selv. Så endelig var bussen fremme i Trøndelag og der ble de tatt imot med åpne ben og armer av @Kvakkekyllingen. Da de skulle pakke ut av bussen fant de ut at @Titania oghadde gjemt seg blant dildoene til @Fløff I mellomtiden var @Dr. A. Kula og @Nietsoj også på vei oppover, og de plukket opp Lurven på Dovre, etter at hjertet hans hadde fått motorstopp Holdt hun på å føde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #232 Del Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (3 timer siden): Holdt hun på å føde eller? Nei hun tok imot bussen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2022 #233 Del Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (7 timer siden): Da synes jeg melodien bør være den sangen fra marcy playground Sex og godtesnop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2022 #234 Del Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (27 minutter siden): Nei hun tok imot bussen 😁 Med sokk? 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. mai 2022 #235 Del Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (7 timer siden): Du er også på topp på nakenrave Kuult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #236 Del Skrevet 5. mai 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Sex og godtesnop? 😆 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #237 Del Skrevet 5. mai 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Med sokk? 😂😂 Vet ikke hva hun kaller dyret sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #238 Del Skrevet 6. mai 2022 Episode 9. Alle sammen er endelig i ferd med å våkne etter en hard natt med alkohol,trøndersodd og Thaimarinert torsk. Plutselig dukker det opp en mystisk bil utenfor hos @Kvakkekyllingen. I bilen sitter det 3 meget tvilsomme typer, Det er @Dr. A. Kula @Nietsoj og @lurven. @AthenaRavenLuna henter et balltre og skal til å banke opp de 3 mennene. Ståååp itj gjær det roper @Kvakkekyllingen. Hun kjenner igjen den bleikeste av de 3 mennene, som er Lurven. Fordi hun har sett bilde av han. I mellomtiden sitter @Frøkenfryden @Cid og @Entern og spiser thaimarinerte torskerester fra kvelden før. Aaarh detta liker gutta sier @Entern. I mellomtiden har @-Missi- tatt flyet til Værnes og er på vei til @Kvakkekyllingen i taxi. Hun vil jo også være med på nakenrave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #239 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Episode 9. Alle sammen er endelig i ferd med å våkne etter en hard natt med alkohol,trøndersodd og Thaimarinert torsk. Plutselig dukker det opp en mystisk bil utenfor hos @Kvakkekyllingen. I bilen sitter det 3 meget tvilsomme typer, Det er @Dr. A. Kula @Nietsoj og @lurven. @AthenaRavenLuna henter et balltre og skal til å banke opp de 3 mennene. Ståååp itj gjær det roper @Kvakkekyllingen. Hun kjenner igjen den bleikeste av de 3 mennene, som er Lurven. Fordi hun har sett bilde av han. I mellomtiden sitter @Frøkenfryden @Cid og @Entern og spiser thaimarinerte torskerester fra kvelden før. Aaarh detta liker gutta sier @Entern. I mellomtiden har @-Missi- tatt flyet til Værnes og er på vei til @Kvakkekyllingen i taxi. Hun vil jo også være med på nakenrave Og da fikk jeg litt dårlig samvittighet og delte ut is til alle som ville ha, det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #240 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (50 minutter siden): Episode 9. Alle sammen er endelig i ferd med å våkne etter en hard natt med alkohol,trøndersodd og Thaimarinert torsk. Plutselig dukker det opp en mystisk bil utenfor hos @Kvakkekyllingen. I bilen sitter det 3 meget tvilsomme typer, Det er @Dr. A. Kula @Nietsoj og @lurven. @AthenaRavenLuna henter et balltre og skal til å banke opp de 3 mennene. Ståååp itj gjær det roper @Kvakkekyllingen. Hun kjenner igjen den bleikeste av de 3 mennene, som er Lurven. Fordi hun har sett bilde av han. I mellomtiden sitter @Frøkenfryden @Cid og @Entern og spiser thaimarinerte torskerester fra kvelden før. Aaarh detta liker gutta sier @Entern. I mellomtiden har @-Missi- tatt flyet til Værnes og er på vei til @Kvakkekyllingen i taxi. Hun vil jo også være med på nakenrave Aaah, pauseunderholdning i mitt litt ensomme zoom-liv❤️😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå