Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

Episode 562

Det nærmet seg eurovision,  og mange av landene som skulle delta hadde alt for dårlig kvalitet på sine sangere.

Så de besluttet å hudhente sosioprater.

@Frøkenfryden  Italia - piccolo a terra, grande a parole (liten på jorda, stor i orda )

@TheHairyToothfairy skulle synge for Belgia- på belgisk såklart, med sangen la chanson d'amour de la feé des dents ( tannfeens kjærlighetssang)

@Cid  Danmark- niogtres

@Kvakkekyllingen Østerrike mein henne kommst fürst 

@Athena Freyja Island-ùlfur i kvennmannsfötum ( ulv i kvinneklær)

@Boetica Norge- når man blir fem og femti

@Sola de spania- yo brillo por ti ( jeg skinner for deg)

@Polly Ester Finland- puuvillaa  korvassa- (bomull i øra )

@Helene1982 sverige- jag har tappat min BH

@jukkapalme England- Two big coconuts 

@Ford3000 irland- stuffed beaver

@Adobyen

Tyrkia- kük i kök

 

@AliceNextDoor Tyskland- unglücklicher nachbar

 

Skulle tro du hadde snakket med flua på veggen min.. hehe

Det var en liten periode jeg prøvde å lære meg finsk. Memorerte en setning til og med og prøvde den på noen finner da jeg var på ferie der. De skjønte ikke hva jeg sa. hahahaha (Finsk er artig det, ingenting av det som står i bøkene sies på den måten man tror skjønte jeg fort) 

Sangen er forøvrig en plagia av "Bomull i øra" av Vazelina Bilopphøggers. (blir nok diska, sorry Finland)

  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurven skrev (3 timer siden):

Episode 562

Det nærmet seg eurovision,  og mange av landene som skulle delta hadde alt for dårlig kvalitet på sine sangere.

Så de besluttet å hudhente sosioprater.

@Frøkenfryden  Italia - piccolo a terra, grande a parole (liten på jorda, stor i orda )

@TheHairyToothfairy skulle synge for Belgia- på belgisk såklart, med sangen la chanson d'amour de la feé des dents ( tannfeens kjærlighetssang)

@Cid  Danmark- niogtres

@Kvakkekyllingen Østerrike mein henne kommst fürst 

@Athena Freyja Island-ùlfur i kvennmannsfötum ( ulv i kvinneklær)

@Boetica Norge- når man blir fem og femti

@Sola de spania- yo brillo por ti ( jeg skinner for deg)

@Polly Ester Finland- puuvillaa  korvassa- (bomull i øra )

@Helene1982 sverige- jag har tappat min BH

@jukkapalme England- Two big coconuts 

@Ford3000 irland- stuffed beaver

@Adobyen

Tyrkia- kük i kök

 

@AliceNextDoor Tyskland- unglücklicher nachbar

 

Yess! Håper jeg får italiensk pizza på the after party🥳

Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Denne skjønte jeg ikke 😅

😆

Gjest Lurven
Skrevet
Polly Ester skrev (1 time siden):

Skulle tro du hadde snakket med flua på veggen min.. hehe

Det var en liten periode jeg prøvde å lære meg finsk. Memorerte en setning til og med og prøvde den på noen finner da jeg var på ferie der. De skjønte ikke hva jeg sa. hahahaha (Finsk er artig det, ingenting av det som står i bøkene sies på den måten man tror skjønte jeg fort) 

Sangen er forøvrig en plagia av "Bomull i øra" av Vazelina Bilopphøggers. (blir nok diska, sorry Finland)

Det er jeg som styrer flua på veggen din, det er såklart en drone.

Når det gjelder låta er det klarert med vazzelina😀

Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Det er jeg som styrer flua på veggen din, det er såklart en drone.

Når det gjelder låta er det klarert med vazzelina😀

haha såklart det er en drone. Vil du jeg skal la den få være i fred for fluesmekker'n også da? 

Godt at klareringen er i orden. Finland vinner i år! 😁

Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (21 minutter siden):

Yess! Håper jeg får italiensk pizza på the after party🥳

Du får Italiensk stripper ( med ekstra Ost og løk)

Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Du får Italiensk stripper ( med ekstra Ost og løk)

Da vet jeg hvor jeg henger løkringen:nigo:

Gjest Lurven
Skrevet
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

haha såklart det er en drone. Vil du jeg skal la den få være i fred for fluesmekker'n også da? 

Godt at klareringen er i orden. Finland vinner i år! 😁

Den eksploderer om du slår den.

Finland er favoritt,  men husk å stille i heldekkende Polyesterdrakt,  antrekket er minst like viktig som sangen

Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Da vet jeg hvor jeg henger løkringen:nigo:

På løken?

Skrevet
Lurven skrev (5 minutter siden):

På løken?

Jeg tenkte ..mozarellesticksen😆

Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Jeg tenkte ..mozarellesticksen😆

😄😲

Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

På løken?

Til han Frank

Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (28 minutter siden):

Til han Frank

Fri og Frank 

Skrevet
Lurven skrev (5 minutter siden):

Fri og Frank 

Og Eunike

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Lurven skrev (7 timer siden):

Episode 562

Det nærmet seg eurovision,  og mange av landene som skulle delta hadde alt for dårlig kvalitet på sine sangere.

Så de besluttet å hudhente sosioprater.

@Frøkenfryden  Italia - piccolo a terra, grande a parole (liten på jorda, stor i orda )

@TheHairyToothfairy skulle synge for Belgia- på belgisk såklart, med sangen la chanson d'amour de la feé des dents ( tannfeens kjærlighetssang)

@Cid  Danmark- niogtres

@Kvakkekyllingen Østerrike mein henne kommst fürst 

@Athena Freyja Island-ùlfur i kvennmannsfötum ( ulv i kvinneklær)

@Boetica Norge- når man blir fem og femti

@Sola de spania- yo brillo por ti ( jeg skinner for deg)

@Polly Ester Finland- puuvillaa  korvassa- (bomull i øra )

@Helene1982 sverige- jag har tappat min BH

@jukkapalme England- Two big coconuts 

@Ford3000 irland- stuffed beaver

@Adobyen

Tyrkia- kük i kök

 

@AliceNextDoor Tyskland- unglücklicher nachbar

 

Juhuu. Håper Østerrike gjør det godt med den sangen 🥳 Høna mi kommer først! 

Gjest Lurven
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden):

Juhuu. Håper Østerrike gjør det godt med den sangen 🥳 Høna mi kommer først! 

Da har vi endelig fått svar på det spørsmålet 

Skrevet
Lurven skrev (10 minutter siden):

Da har vi endelig fått svar på det spørsmålet 

Det kom som kjerringa på julekvelden!

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Lurven skrev (14 minutter siden):

Da har vi endelig fått svar på det spørsmålet 

Ja. Men det er egentlig strengt hemmelig og kun jeg som vet så du må holde det hemmelig!!!

Skrevet
Lurven skrev (8 timer siden):

Episode 562

Det nærmet seg eurovision,  og mange av landene som skulle delta hadde alt for dårlig kvalitet på sine sangere.

Så de besluttet å hudhente sosioprater.

@Frøkenfryden  Italia - piccolo a terra, grande a parole (liten på jorda, stor i orda )

@TheHairyToothfairy skulle synge for Belgia- på belgisk såklart, med sangen la chanson d'amour de la feé des dents ( tannfeens kjærlighetssang)

@Cid  Danmark- niogtres

@Kvakkekyllingen Østerrike mein henne kommst fürst 

@Athena Freyja Island-ùlfur i kvennmannsfötum ( ulv i kvinneklær)

@Boetica Norge- når man blir fem og femti

@Sola de spania- yo brillo por ti ( jeg skinner for deg)

@Polly Ester Finland- puuvillaa  korvassa- (bomull i øra )

@Helene1982 sverige- jag har tappat min BH

@jukkapalme England- Two big coconuts 

@Ford3000 irland- stuffed beaver

@Adobyen

Tyrkia- kük i kök

 

@AliceNextDoor Tyskland- unglücklicher nachbar

 

"I am not french, I am from Belgium!"

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (45 minutter siden):

Juhuu. Håper Østerrike gjør det godt med den sangen 🥳 Høna mi kommer først! 

Egget er flere millioner år eldre enn høns! Men hanen kom uansett først

  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...