Polly Ester Skrevet 30. mars 2023 #22041 Del Skrevet 30. mars 2023 (endret) Lurven skrev (40 minutter siden): Postens påskekassett ja, da snakker vi vel tidlig 90 tall? Det han trodde var solveggen var egentlig Solveig, han hadde dysleksi nemlig Lurer på om det til og med kan være 80-tallet, jeg. 90-tallet kom vel med CD'er? Mulig det var Solveig, det husker jeg ikke. Husker bare jeg hørte Oluf snakke med noen over walkie-talkie og foralte at han lente seg mot solveggen og at solveggen fødte en sønn 9 mnd etterpå. Og det kan til og med hende at jeg husker feil om det var sønnen eller noen andre. Husker bare dette med Solveggen hehe Og så tok jeg vel feil ang. denne sønnen, for han het visst Lars og ikke Anders Det var vel Oluf sjøl som heter Anders hvis jeg nå husker rett igjen. Endret 30. mars 2023 av Polly Ester La til mer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. mars 2023 #22042 Del Skrevet 30. mars 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 513 og påskeepisode 2 Våren står for døren, eller er den kanskje rett uten for veggen. @ @Frøkenfryden hadde egget meg i lang tid allerede. Eg synas det er på tio at du delar ut egg no. Hun hadde vært på meg som en klegg. Jeg fikk med meg @Cid , vi var begge klare for å legge egg i postkassene til noen brukere av kvinnegguiden. Vi må befrukte eggene først sa @Cid, god ide sa jeg, frukt er jo mye sunnere enn godteri. @Frøkenfryden fikk ananas (du vet hvorfor) @Sola de fikk solbær (ja det er en frukt) @Polly Ester fikk appelsin (appelsin betyr eple fra kina) @Embla Othea fikk rips (fordi hu er smårips) @Kvakkekyllingen fikk druer ( ta en pause fra karsk) @TheHairyToothfairy fikk to store meloner (han er så glad i det veit du) @Titania fikk jordbær (?) @Athena Freyja fikk epler ( fordi det er hennes favorittfrukt) @Boetica fikk stikkelsbær (også en frukt) @Ford3000 fikk banan ( ikke skrell den før bruk, den kan knekke) @Adobyen fikk bjørnebær( ja det er også en frukt, dessuten heter han Bjørn) @Peanut fikk kiwi ( fordi hu jobber der) Takk for påskeegget! Lenge siden jeg har fått 😁 Og med druer da. De er jo gode 🍇 Håper de var blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. mars 2023 #22043 Del Skrevet 30. mars 2023 Polly Ester skrev (47 minutter siden): Lurer på om det til og med kan være 80-tallet, jeg. 90-tallet kom vel med CD'er? Mulig det var Solveig, det husker jeg ikke. Husker bare jeg hørte Oluf snakke med noen over walkie-talkie og foralte at han lente seg mot solveggen og at solveggen fødte en sønn 9 mnd etterpå. Og det kan til og med hende at jeg husker feil om det var sønnen eller noen andre. Husker bare dette med Solveggen hehe Og så tok jeg vel feil ang. denne sønnen, for han het visst Lars og ikke Anders Det var vel Oluf sjøl som heter Anders hvis jeg nå husker rett igjen. Jeg hadde kassetter til 1994. Jeg er helt forvirra nå, hvem var det som lå med hvem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. mars 2023 #22044 Del Skrevet 30. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden): Takk for påskeegget! Lenge siden jeg har fått 😁 Og med druer da. De er jo gode 🍇 Håper de var blå! Det var @blå @Druer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. mars 2023 #22045 Del Skrevet 30. mars 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Det var @blå @Druer ja 🥳 Du er en knupp 😘😘😘😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. mars 2023 #22046 Del Skrevet 30. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 🥳 Du er en knupp 😘😘😘😘 Ja veit det😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. mars 2023 #22047 Del Skrevet 30. mars 2023 Polly Ester skrev (2 timer siden): Hørte en gang på en eller annen kassett (sikkert noe Postens påskekassett eller noe sånt) med Oluf. Han kunne fortelle at Anders, sønnen, hadd vært på påskeferie. Og så hadde det vært så fint vær og han hadde lent seg godt inntil Solveggen. Og 9 mnd etterpå fikk Solveggen en sønn. Takk for appelsinen. Det smakte godt. Sønnen til Oluf heter da Lars. Sketsjen går opprinnelig på at han hadde vært på fest og bævar så bedugget at han trodde han lente seg til en vegg når han skulle pisse, men det var da Emma og ikke en vegg. Og siden lillekaren allerede var i aktivitet så ble hun gravid utav det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars 2023 #22048 Del Skrevet 30. mars 2023 Bra episode jeg kommer med ny episode i morgen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. mars 2023 #22049 Del Skrevet 30. mars 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 513 og påskeepisode 2 Våren står for døren, eller er den kanskje rett uten for veggen. @ @Frøkenfryden hadde egget meg i lang tid allerede. Eg synas det er på tio at du delar ut egg no. Hun hadde vært på meg som en klegg. Jeg fikk med meg @Cid , vi var begge klare for å legge egg i postkassene til noen brukere av kvinnegguiden. Vi må befrukte eggene først sa @Cid, god ide sa jeg, frukt er jo mye sunnere enn godteri. @Frøkenfryden fikk ananas (du vet hvorfor) @Sola de fikk solbær (ja det er en frukt) @Polly Ester fikk appelsin (appelsin betyr eple fra kina) @Embla Othea fikk rips (fordi hu er smårips) @Kvakkekyllingen fikk druer ( ta en pause fra karsk) @TheHairyToothfairy fikk to store meloner (han er så glad i det veit du) @Titania fikk jordbær (?) @Athena Freyja fikk epler ( fordi det er hennes favorittfrukt) @Boetica fikk stikkelsbær (også en frukt) @Ford3000 fikk banan ( ikke skrell den før bruk, den kan knekke) @Adobyen fikk bjørnebær( ja det er også en frukt, dessuten heter han Bjørn) @Peanut fikk kiwi ( fordi hu jobber der) Takk så snilt 😊🙏 glad det ikke var dangelbær i egget mitt fra deg og @Cid jeg 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars 2023 #22050 Del Skrevet 30. mars 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Takk så snilt 😊🙏 glad det ikke var dangelbær i egget mitt fra deg og @Cid jeg 😇 Bedre med dangelbær i egget enn i rumpa 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. mars 2023 #22051 Del Skrevet 30. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Bedre med dangelbær i egget enn i rumpa 🤪 Vi får være enige om å være uenige der 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. mars 2023 #22052 Del Skrevet 30. mars 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Bedre med dangelbær i egget enn i rumpa 🤪 Stikkelsbær i rompa er hverfall fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars 2023 #22053 Del Skrevet 30. mars 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Vi får være enige om å være uenige der 😜 Hørt sangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. mars 2023 #22054 Del Skrevet 30. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hørt sangen? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. mars 2023 #22055 Del Skrevet 30. mars 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Stikkelsbær i rompa er hverfall fælt Bær har i det hele tatt ikke noe i bakenden å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars 2023 #22056 Del Skrevet 30. mars 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): jepp Det ble laget en hvor det ser ut som at de fra ringenes herre synger sangen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars 2023 #22057 Del Skrevet 30. mars 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Bær har i det hele tatt ikke noe i bakenden å gjøre. Fant denne gamle tråden 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. mars 2023 #22058 Del Skrevet 30. mars 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Bær har i det hele tatt ikke noe i bakenden å gjøre. Noterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. mars 2023 #22059 Del Skrevet 30. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Fant denne gamle tråden 🙊 Nå er vi på vei inn i en saftig avsporing 🤓 og grisete 🐷 nå blir det vel kjeft å få 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars 2023 #22060 Del Skrevet 30. mars 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Nå er vi på vei inn i en saftig avsporing 🤓 og grisete 🐷 nå blir det vel kjeft å få 😇 Er greit å skravle litt innimellom episoder noen av de hyggeligste stundene på kg det siste året har vært når det har vært skravling og god stemning her i tråden 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå