Boetica Skrevet 7. mars 2023 #21561 Skrevet 7. mars 2023 O.A filibombombom skrev (2 timer siden): Episode 488 Helgen nærmer seg nesten, og sosialprat klientene har allerde planer for helgen. @Frøkenfryden skal til svigers og pusle @Fighter83 skal til swingers og pusle @Athena Freyja skal også svinge, men det er med bilen @TheHairyToothfairy skal innom Narvik, Larvik, Kristiansund, Kristiansand, Lilleaker, Lysaker, Vardø,Vadsø, Lillestrøm og Lillesand. @Cid skal rydde i kofferten @Titania skal høre på musikk i 37488 minutter @Kvakkekyllingen skal på fest med skinnvest og danse kyllingdansen @Boetica skal spise godtesnop og sånn @Adobyen skal se alle episodene av Yellowstone Nope, har snopestopp og har kvittet meg med to kg flesk 😇 2
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #21562 Skrevet 7. mars 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Det er ei stund til.. men gler meg sånn! 🥳😃😂 Til swingers og pusle.. kniiis. Først ende-brikkene si😁😂 😆
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #21563 Skrevet 7. mars 2023 Boetica skrev (5 minutter siden): Nope, har snopestopp og har kvittet meg med to kg flesk 😇 Bra jobba
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #21564 Skrevet 7. mars 2023 Athena Freyja skrev (2 timer siden): Jeg skal garantert svinge med bilen 😅 Ja det er dumt å kjøre rett frem hele tiden
Gjest Lurven Skrevet 7. mars 2023 #21565 Skrevet 7. mars 2023 Adobyen skrev (2 timer siden): Masse fine planer dette men jeg har nok sett alt som er kommet ut hittil av Yellowstone, inkl 1883 og dagens nyeste i 1923, flott serie. Etterpå har jeg funnet en Criminal Minds-serie jeg ikke har oppdaget før, Beyond Borders. Jeg glaner dessverre altfor mye på slikt. Litt underholdning må man ha
Fighter83 Skrevet 7. mars 2023 #21566 Skrevet 7. mars 2023 Liker meg altfor godt med denne gjengen😉 2
Cid Skrevet 7. mars 2023 #21567 Skrevet 7. mars 2023 Fighter83 skrev (2 minutter siden): Liker meg altfor godt med denne gjengen😉 Oss? 2
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #21568 Skrevet 7. mars 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Liker meg altfor godt med denne gjengen😉 Cassidy Tvillingene liker også godt alle dere i den herlige gjengen her på Sosial prat.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #21569 Skrevet 7. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Oss? Cassidy Tvillingene liker godt deg og alle de megakule som er her på Sosial prat.🥰🥰 1
Fighter83 Skrevet 7. mars 2023 #21570 Skrevet 7. mars 2023 Cid skrev (36 minutter siden): Oss? Mangfoldet er fint💓 2
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #21571 Skrevet 7. mars 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Mangfoldet er fint💓 Det synes Cassidy Tvillingene også.💚💚 1
Cid Skrevet 7. mars 2023 #21572 Skrevet 7. mars 2023 Fighter83 skrev (9 minutter siden): Mangfoldet er fint💓 Du er en veldig trivelig bruker 😃 2
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars 2023 #21573 Skrevet 7. mars 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Du er en veldig trivelig bruker 😃 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😊😊☺️☺️ 1
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2023 #21574 Skrevet 8. mars 2023 (endret) Episode 489 Denne blir også på engelsk. Oversettelse med usynlig blekk Bohemian rhapsody It was going to be a bicycle race in Town. @AliceNextDoor was reigning champion so was under pressure. The race started and @Adobyen shouted se ya later fat bottomed Girls, this made @Athena Freyja turn into a killer Queen. @TheHairyToothfairy was trapped between @Kvakkekyllingen and @Boetica, i want to break free he cried. Dont stop me now. @Cid was going to fast and fell of his bike,another one Bites the dust Said @Hoppetaujenta when she passed him, but the show must go on. Who wants to live forever anyway. Close to the finish line, @Frøkenfryden and @Peanut was in the lead, i want it all shouted @Frøkenfryden . But @Peanut did not give up and they crossed the finish line at the same time. We are the champions they screamed in ecstasy. After the race @Hoppetaujenta went to help @Cid, can i help you home she Said. Im living on my own he replied. You look like a good old fashioned loverboy she Said, relax, to much love will kill you @Cid replied. But I just want somebody to love she cried. We can go to my place and listen to lady Gaga instead she Said. @Cid who was still dizzy after the fall asked who is radio gaga? Endret 8. mars 2023 av O.A filibombombom
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mars 2023 #21575 Skrevet 8. mars 2023 O.A filibombombom skrev (11 minutter siden): Episode 489 Denne blir også på engelsk. Oversettelse med usynlig blekk Bohemian rhapsody It was going to be a bicycle race in Town. @AliceNextDoor was reigning champion so was under pressure. The race started and @Adobyen shouted se ya later fat bottomed Girls, this made @Athena Freyja turn into a killer Queen. @TheHairyToothfairy was trapped between @Kvakkekyllingen and @Boetica, i want to break free he cried. Dont stop me now. @Cid was going to fast and fell of his bike,another one Bites the dust Said @Hoppetaujenta when she passed him, but the show must go on. Who wants to live forever anyway. Close to the finish line, @Frøkenfryden and @Peanut was in the lead, i want it all shouted @Frøkenfryden . But @Peanut did not give up and they crossed the finish line at the same time. We are the champions they screamed in ecstasy. After the race @Hoppetaujenta went to help @Cid, can i help you home she Said. Im living on my own he replied. You look like a good old fashioned loverboy she Said, relax, to much love will kill you @Cid replied. But I just want somebody to love she cried. We can go to my place and listen to lady Gaga instead she Said. @Cid who was still dizzy after the fall asked who is radio gaga? Haha, sannelig. Fikk favvis-sangen min tilogmed!
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars 2023 #21576 Skrevet 8. mars 2023 O.A filibombombom skrev (2 timer siden): Episode 489 Denne blir også på engelsk. Oversettelse med usynlig blekk Bohemian rhapsody It was going to be a bicycle race in Town. @AliceNextDoor was reigning champion so was under pressure. The race started and @Adobyen shouted se ya later fat bottomed Girls, this made @Athena Freyja turn into a killer Queen. @TheHairyToothfairy was trapped between @Kvakkekyllingen and @Boetica, i want to break free he cried. Dont stop me now. @Cid was going to fast and fell of his bike,another one Bites the dust Said @Hoppetaujenta when she passed him, but the show must go on. Who wants to live forever anyway. Close to the finish line, @Frøkenfryden and @Peanut was in the lead, i want it all shouted @Frøkenfryden . But @Peanut did not give up and they crossed the finish line at the same time. We are the champions they screamed in ecstasy. After the race @Hoppetaujenta went to help @Cid, can i help you home she Said. Im living on my own he replied. You look like a good old fashioned loverboy she Said, relax, to much love will kill you @Cid replied. But I just want somebody to love she cried. We can go to my place and listen to lady Gaga instead she Said. @Cid who was still dizzy after the fall asked who is radio gaga? 😍😍🤩🤩
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2023 #21577 Skrevet 8. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Haha, sannelig. Fikk favvis-sangen min tilogmed! Break free?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mars 2023 #21578 Skrevet 8. mars 2023 O.A filibombombom skrev (3 timer siden): Episode 489 Denne blir også på engelsk. Oversettelse med usynlig blekk Bohemian rhapsody It was going to be a bicycle race in Town. @AliceNextDoor was reigning champion so was under pressure. The race started and @Adobyen shouted se ya later fat bottomed Girls, this made @Athena Freyja turn into a killer Queen. @TheHairyToothfairy was trapped between @Kvakkekyllingen and @Boetica, i want to break free he cried. Dont stop me now. @Cid was going to fast and fell of his bike,another one Bites the dust Said @Hoppetaujenta when she passed him, but the show must go on. Who wants to live forever anyway. Close to the finish line, @Frøkenfryden and @Peanut was in the lead, i want it all shouted @Frøkenfryden . But @Peanut did not give up and they crossed the finish line at the same time. We are the champions they screamed in ecstasy. After the race @Hoppetaujenta went to help @Cid, can i help you home she Said. Im living on my own he replied. You look like a good old fashioned loverboy she Said, relax, to much love will kill you @Cid replied. But I just want somebody to love she cried. We can go to my place and listen to lady Gaga instead she Said. @Cid who was still dizzy after the fall asked who is radio gaga? Kult! Mange gode sanger der 🥳
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2023 #21579 Skrevet 9. mars 2023 Episode 490 Efter midnatten! Dette gjorde sosiopratene etter midnatt i går. (Eller var det i dag 🤔) @O.A filibombombom var oppe og tissa, ikke fordi han har stor prostata, men fordi han hadde drukket mye i går kveld. @Athena Freyja lå i sengen å leste en selvhjelpsbok, den handlet om hvordan man får sove best mulig. @TheHairyToothfairy prøvde å telle sauer, men kom bare til 1 før han måtte begynne på nytt. @Frøkenfryden hadde allerede sovet i flere timer og var allerde kommet til stadiet der øynene beveget seg i full fart. @Sola de var oppe å stappet klær i maskinen, det var dagens siste vask, denne gangen var det røde skjerf som skulle vaskes på 50 grader. @Boetica gikk til snopskapet i søvne og tømte en godtepose, neste dag husket hun ingen ting men lurte på hvorfor hun hadde gått opp 10 kg i løpet av natten. @Titania lå å hørte på den nyeste sangen til Håkan andersson: jag ligger i sengen min ljuva pyjamas. @Kvakkekyllingen hakket på Valdemar, hun prøvde å vekke han, men han sov tyngre enn en stein. @Cid hadde nettopp stått opp og satt å spiste frokost
Frøkenfryden Skrevet 9. mars 2023 #21580 Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (13 timer siden): Episode 489 Denne blir også på engelsk. Oversettelse med usynlig blekk Bohemian rhapsody It was going to be a bicycle race in Town. @AliceNextDoor was reigning champion so was under pressure. The race started and @Adobyen shouted se ya later fat bottomed Girls, this made @Athena Freyja turn into a killer Queen. @TheHairyToothfairy was trapped between @Kvakkekyllingen and @Boetica, i want to break free he cried. Dont stop me now. @Cid was going to fast and fell of his bike,another one Bites the dust Said @Hoppetaujenta when she passed him, but the show must go on. Who wants to live forever anyway. Close to the finish line, @Frøkenfryden and @Peanut was in the lead, i want it all shouted @Frøkenfryden . But @Peanut did not give up and they crossed the finish line at the same time. We are the champions they screamed in ecstasy. After the race @Hoppetaujenta went to help @Cid, can i help you home she Said. Im living on my own he replied. You look like a good old fashioned loverboy she Said, relax, to much love will kill you @Cid replied. But I just want somebody to love she cried. We can go to my place and listen to lady Gaga instead she Said. @Cid who was still dizzy after the fall asked who is radio gaga? Alltid så mye med meg😂🥹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå