Frøkenfryden Skrevet 9. mars 2023 #21581 Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (6 minutter siden): Episode 490 Efter midnatten! Dette gjorde sosiopratene etter midnatt i går. (Eller var det i dag 🤔) @O.A filibombombom var oppe og tissa, ikke fordi han har stor prostata, men fordi han hadde drukket mye i går kveld. @Athena Freyja lå i sengen å leste en selvhjelpsbok, den handlet om hvordan man får sove best mulig. @TheHairyToothfairy prøvde å telle sauer, men kom bare til 1 før han måtte begynne på nytt. @Frøkenfryden hadde allerede sovet i flere timer og var allerde kommet til stadiet der øynene beveget seg i full fart. @Sola de var oppe å stappet klær i maskinen, det var dagens siste vask, denne gangen var det røde skjerf som skulle vaskes på 50 grader. @Boetica gikk til snopskapet i søvne og tømte en godtepose, neste dag husket hun ingen ting men lurte på hvorfor hun hadde gått opp 10 kg i løpet av natten. @Titania lå å hørte på den nyeste sangen til Håkan andersson: jag ligger i sengen min ljuva pyjamas. @Kvakkekyllingen hakket på Valdemar, hun prøvde å vekke han, men han sov tyngre enn en stein. @Cid hadde nettopp stått opp og satt å spiste frokost Ja herlighet! Da skal jeg opp snart😂
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2023 #21582 Skrevet 9. mars 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja herlighet! Da skal jeg opp snart😂 Du står opp når andre legger seg.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars 2023 #21583 Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (9 minutter siden): Episode 490 Efter midnatten! Dette gjorde sosiopratene etter midnatt i går. (Eller var det i dag 🤔) @O.A filibombombom var oppe og tissa, ikke fordi han har stor prostata, men fordi han hadde drukket mye i går kveld. @Athena Freyja lå i sengen å leste en selvhjelpsbok, den handlet om hvordan man får sove best mulig. @TheHairyToothfairy prøvde å telle sauer, men kom bare til 1 før han måtte begynne på nytt. @Frøkenfryden hadde allerede sovet i flere timer og var allerde kommet til stadiet der øynene beveget seg i full fart. @Sola de var oppe å stappet klær i maskinen, det var dagens siste vask, denne gangen var det røde skjerf som skulle vaskes på 50 grader. @Boetica gikk til snopskapet i søvne og tømte en godtepose, neste dag husket hun ingen ting men lurte på hvorfor hun hadde gått opp 10 kg i løpet av natten. @Titania lå å hørte på den nyeste sangen til Håkan andersson: jag ligger i sengen min ljuva pyjamas. @Kvakkekyllingen hakket på Valdemar, hun prøvde å vekke han, men han sov tyngre enn en stein. @Cid hadde nettopp stått opp og satt å spiste frokost 😍😍🤩🤩
Gjest Boetica Skrevet 9. mars 2023 #21584 Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (3 timer siden): Episode 490 Efter midnatten! Dette gjorde sosiopratene etter midnatt i går. (Eller var det i dag 🤔) @O.A filibombombom var oppe og tissa, ikke fordi han har stor prostata, men fordi han hadde drukket mye i går kveld. @Athena Freyja lå i sengen å leste en selvhjelpsbok, den handlet om hvordan man får sove best mulig. @TheHairyToothfairy prøvde å telle sauer, men kom bare til 1 før han måtte begynne på nytt. @Frøkenfryden hadde allerede sovet i flere timer og var allerde kommet til stadiet der øynene beveget seg i full fart. @Sola de var oppe å stappet klær i maskinen, det var dagens siste vask, denne gangen var det røde skjerf som skulle vaskes på 50 grader. @Boetica gikk til snopskapet i søvne og tømte en godtepose, neste dag husket hun ingen ting men lurte på hvorfor hun hadde gått opp 10 kg i løpet av natten. @Titania lå å hørte på den nyeste sangen til Håkan andersson: jag ligger i sengen min ljuva pyjamas. @Kvakkekyllingen hakket på Valdemar, hun prøvde å vekke han, men han sov tyngre enn en stein. @Cid hadde nettopp stått opp og satt å spiste frokost Ja hadde jeg bare fått sove, skulle jeg gjerne ranet snopeskapet i søvne. Men i tillegg til å bli fleskedoris hvis vi koser oss for mye med godtesnop, så sliter vi quinder i overgangsalder også med søvnproblemer
Cid Skrevet 9. mars 2023 #21585 Skrevet 9. mars 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Alltid så mye med meg😂🥹 Kan aldri få for mye av deg
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2023 #21586 Skrevet 9. mars 2023 Boetica skrev (26 minutter siden): Ja hadde jeg bare fått sove, skulle jeg gjerne ranet snopeskapet i søvne. Men i tillegg til å bli fleskedoris hvis vi koser oss for mye med godtesnop, så sliter vi quinder i overgangsalder også med søvnproblemer Men det går vel kanskje over når overgangen er fullført?
Gjest Boetica Skrevet 9. mars 2023 #21587 Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (31 minutter siden): Men det går vel kanskje over når overgangen er fullført? Njet, ikke for meg 😅 Men såpass får man tåle.
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2023 #21588 Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (16 timer siden): Break free? Yup
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2023 #21589 Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (5 timer siden): Episode 490 Efter midnatten! Dette gjorde sosiopratene etter midnatt i går. (Eller var det i dag 🤔) @O.A filibombombom var oppe og tissa, ikke fordi han har stor prostata, men fordi han hadde drukket mye i går kveld. @Athena Freyja lå i sengen å leste en selvhjelpsbok, den handlet om hvordan man får sove best mulig. @TheHairyToothfairy prøvde å telle sauer, men kom bare til 1 før han måtte begynne på nytt. @Frøkenfryden hadde allerede sovet i flere timer og var allerde kommet til stadiet der øynene beveget seg i full fart. @Sola de var oppe å stappet klær i maskinen, det var dagens siste vask, denne gangen var det røde skjerf som skulle vaskes på 50 grader. @Boetica gikk til snopskapet i søvne og tømte en godtepose, neste dag husket hun ingen ting men lurte på hvorfor hun hadde gått opp 10 kg i løpet av natten. @Titania lå å hørte på den nyeste sangen til Håkan andersson: jag ligger i sengen min ljuva pyjamas. @Kvakkekyllingen hakket på Valdemar, hun prøvde å vekke han, men han sov tyngre enn en stein. @Cid hadde nettopp stått opp og satt å spiste frokost Telling ass. Får det ikke til
Cid Skrevet 9. mars 2023 #21590 Skrevet 9. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Telling ass. Får det ikke til Kanskje du kan starte trening på telle forumet? 😅 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2023 #21591 Skrevet 9. mars 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Kanskje du kan starte trening på telle forumet? 😅 Ikke et vondt ord om noen eller til noen, ikke misforstå meg nå. Men ikke faen, det er ikke en fritidsaktivitet jeg tenker er forenelig med meg
Cid Skrevet 9. mars 2023 #21592 Skrevet 9. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Ikke et vondt ord om noen eller til noen, ikke misforstå meg nå. Men ikke faen, det er ikke en fritidsaktivitet jeg tenker er forenelig med meg Rart å tenke på at jeg likte å henge i telle tråder og nå hater jeg tanken bare 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2023 #21593 Skrevet 9. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Rart å tenke på at jeg likte å henge i telle tråder og nå hater jeg tanken bare Vi forandrer oss hele tiden, vettu 1
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2023 #21594 Skrevet 9. mars 2023 Cid skrev (1 time siden): Kanskje du kan starte trening på telle forumet? 😅 😆
Cid Skrevet 9. mars 2023 #21595 Skrevet 9. mars 2023 O.A filibombombom skrev (6 minutter siden): 😆 Under @Dr. A. Kula sin trening
Frøkenfryden Skrevet 10. mars 2023 #21596 Skrevet 10. mars 2023 (endret) Cid skrev (20 timer siden): Kan aldri få for mye av deg Du er god! Og en oppmuntrende fyr å kjenne her! Litt røff uke på meg og litt lite KG, beklager, men får med meg fine ord fra deg og syns det er veldig koselig i hektiske tider! Unner deg en super fredag! 😌♥️ Endret 10. mars 2023 av Frøkenfryden 1 2
Cid Skrevet 10. mars 2023 #21597 Skrevet 10. mars 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Du er god! Og en oppmuntrende fyr å kjenne her! Litt røff uke på meg og litt lite KG, beklager, men får med meg fine ord fra deg og syns det er veldig koselig i hektiske tider! Unner deg en super fredag! 😌♥️ Takk det samme (bare med dame istedenfor fyr 😅) 2
Gjest Lurven Skrevet 10. mars 2023 #21598 Skrevet 10. mars 2023 Cid skrev (2 timer siden): Takk det samme (bare med dame istedenfor fyr 😅) Kjerring mener du vel😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mars 2023 #21599 Skrevet 10. mars 2023 O.A filibombombom skrev (17 minutter siden): Kjerring mener du vel😁 Haha. For en frekkas 😁
Ford3000 Skrevet 10. mars 2023 #21600 Skrevet 10. mars 2023 Gøy å lese episoder her inne 🙂 Har gått glipp av mye. Formen har ikke vært så gøy den siste tiden, og mistet litt piffen tbh... Men... Fint å lese masse episoder. Dere er flinke! 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå