Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
O.A filibombombom skrev (6 minutter siden):

Episode 490

Efter midnatten!

Dette gjorde sosiopratene etter midnatt i går.

(Eller var det i dag 🤔)

@O.A filibombombom var oppe og tissa, ikke fordi han har stor prostata, men fordi han hadde drukket mye i går kveld.

@Athena Freyja lå i sengen å leste en selvhjelpsbok, den handlet om hvordan man får sove best mulig.

@TheHairyToothfairy prøvde å telle sauer, men kom bare til 1 før han måtte begynne på nytt.

@Frøkenfryden hadde allerede sovet i flere timer og var allerde kommet til stadiet der øynene beveget seg i full fart.

@Sola de var oppe å stappet klær i maskinen, det var dagens siste vask, denne gangen var det røde skjerf som skulle vaskes på 50 grader.

@Boetica gikk til snopskapet i søvne og tømte en godtepose, neste dag husket hun ingen ting men lurte på hvorfor hun hadde gått opp 10 kg i løpet av natten.

@Titania lå å hørte på den nyeste sangen til Håkan andersson: jag ligger i sengen min ljuva pyjamas.

@Kvakkekyllingen hakket på Valdemar, hun prøvde å vekke han, men han sov tyngre enn en stein.

@Cid hadde nettopp stått opp og satt å spiste frokost 

Ja herlighet! Da skal jeg opp snart😂

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ja herlighet! Da skal jeg opp snart😂

Du står opp når andre legger seg.

Skrevet
O.A filibombombom skrev (9 minutter siden):

Episode 490

Efter midnatten!

(Eller var det i dag 🤔)

@O.A filibombombom var oppe og tissa, ikke fordi han har stor prostata, men fordi han hadde drukket mye i går kveld.

@Athena Freyja lå i sengen å leste en selvhjelpsbok, den handlet om hvordan man får sove best mulig.

@TheHairyToothfairy prøvde å telle sauer, men kom bare til 1 før han måtte begynne på nytt.

@Frøkenfryden hadde allerede sovet i flere timer og var allerde kommet til stadiet der øynene beveget seg i full fart.

@Sola de var oppe å stappet klær i maskinen, det var dagens siste vask, denne gangen var det røde skjerf som skulle vaskes på 50 grader.

@Boetica gikk til snopskapet i søvne og tømte en godtepose, neste dag husket hun ingen ting men lurte på hvorfor hun hadde gått opp 10 kg i løpet av natten.

@Titania lå å hørte på den nyeste sangen til Håkan andersson: jag ligger i sengen min ljuva pyjamas.

@Kvakkekyllingen hakket på Valdemar, hun prøvde å vekke han, men han sov tyngre enn en stein.

😍😍🤩🤩

Gjest Boetica
Skrevet
O.A filibombombom skrev (3 timer siden):

Episode 490

Efter midnatten!

(Eller var det i dag 🤔)

Ja hadde jeg bare fått sove, skulle jeg gjerne ranet snopeskapet i søvne. Men i tillegg til å bli fleskedoris hvis vi koser oss for mye med godtesnop, så sliter vi quinder i overgangsalder også med søvnproblemer :raven:

Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Alltid så mye med meg😂🥹

Kan aldri få for mye av deg :rodmer:

Gjest Lurven
Skrevet
Boetica skrev (26 minutter siden):

Ja hadde jeg bare fått sove, skulle jeg gjerne ranet snopeskapet i søvne. Men i tillegg til å bli fleskedoris hvis vi koser oss for mye med godtesnop, så sliter vi quinder i overgangsalder også med søvnproblemer :raven:

Men det går vel kanskje over når overgangen er fullført?

Gjest Boetica
Skrevet
O.A filibombombom skrev (31 minutter siden):

Men det går vel kanskje over når overgangen er fullført?

Njet, ikke for meg 😅 Men såpass får man tåle. 

Skrevet
O.A filibombombom skrev (16 timer siden):

Break free?

Yup

Skrevet
O.A filibombombom skrev (5 timer siden):

Episode 490

Efter midnatten!

(Eller var det i dag 🤔)

Telling ass. Får det ikke til :(

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden):

Telling ass. Får det ikke til :(

Kanskje du kan starte trening på telle forumet? 😅

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Ikke et vondt ord om noen eller til noen, ikke misforstå meg nå. Men ikke faen, det er ikke en fritidsaktivitet jeg tenker er forenelig med meg ;)

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden):

Ikke et vondt ord om noen eller til noen, ikke misforstå meg nå. Men ikke faen, det er ikke en fritidsaktivitet jeg tenker er forenelig med meg ;)

Rart å tenke på at jeg likte å henge i telle tråder og nå hater jeg tanken bare :P 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Rart å tenke på at jeg likte å henge i telle tråder og nå hater jeg tanken bare :P 

Vi forandrer oss hele tiden, vettu

• Liker 1
Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

😆

Skrevet (endret)
Cid skrev (20 timer siden):

Kan aldri få for mye av deg :rodmer:

Du er god! Og en oppmuntrende fyr å kjenne her! Litt røff uke på meg og litt lite KG, beklager, men får med meg fine ord fra deg og syns det er veldig koselig i hektiske tider! Unner deg en super fredag! 😌♥️

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Du er god! Og en oppmuntrende fyr å kjenne her! Litt røff uke på meg og litt lite KG, beklager, men får med meg fine ord fra deg og syns det er veldig koselig i hektiske tider! Unner deg en super fredag! 😌♥️

Takk det samme :klem2: (bare med dame istedenfor fyr 😅)

• Hjerte 2
Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Takk det samme :klem2: (bare med dame istedenfor fyr 😅)

Kjerring mener du vel😁

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
O.A filibombombom skrev (17 minutter siden):

Kjerring mener du vel😁

Haha. For en frekkas 😁

Skrevet

Gøy å lese episoder her inne 🙂 Har gått glipp av mye. Formen har ikke vært så gøy den siste tiden, og mistet litt piffen tbh... Men... Fint å lese masse episoder. Dere er flinke! 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...