Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #21221 Skrevet 18. februar 2023 (endret) . Endret 9. juni 2023 av Lurven
Entern Skrevet 18. februar 2023 #21222 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 minutt siden): Takk alle, sletta meg fordi jeg bruker for mye tid her, men klarte ikke å holde meg helt unna😄 Typisk deg ass 🤣🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar 2023 #21223 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (2 minutter siden): Takk alle, sletta meg fordi jeg bruker for mye tid her, men klarte ikke å holde meg helt unna😄 Cassidy Tvillingene ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar 2023 #21224 Skrevet 18. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Typisk deg ass 🤣🤣🤣 👍👍😉😉🤣🤣 1
Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #21225 Skrevet 18. februar 2023 (endret) Entern skrev (På 18.2.2023 den 20.48): Typisk deg ass 🤣🤣🤣 . Endret 9. juni 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar 2023 #21226 Skrevet 18. februar 2023 Cassidy Tvillingene er helt avhengige av både Diskusjon og KG. 1
Entern Skrevet 18. februar 2023 #21227 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (3 minutter siden): Ja men håper jeg klarer å bruke mindre tid her Så lenge du kommer med morsomme episoder i KG Såpeopera 😀👍 1
Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #21228 Skrevet 18. februar 2023 (endret) Entern skrev (På 18.2.2023 den 21.03): Så lenge du kommer med morsomme episoder i KG Såpeopera 😀👍 . Endret 9. juni 2023 av Lurven
Entern Skrevet 18. februar 2023 #21229 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (Akkurat nå): Ja prøve å ikke la tråden dø ut Det er jo en kjempemorsom tråd 👍👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar 2023 #21230 Skrevet 18. februar 2023 Cassidy Tvillingene liker også godt denne tråden her. Og vi vil ikke at den skal dø ut eller bli glemt. 1
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2023 #21231 Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (På 18.2.2023 den 1.14): Episode 468 Hvis sosiokratene skulle skrive selvbiografi @Kvakkekyllingen Mitt liv fra ægg te høn @TheHairyToothfairy En tannfyrs bekjennelser @Athena Freyja Gudinnen @Titania Jeg bygger livet mitt, kloss for kloss @Frøkenfryden Liten på jorda, stor i orda @jukkapalme Mitt liv fra frø til kokosnüsse @AliceNextDoor 24 år som nabo @Adobyen Cowboys and cowgirls @Boetica Fra godtesnop til godtesnopp @Ciaran og Ciara Den irsk-siamesiske tvillingen @Sola de From dusk til dawn @Entern Jekyll and hyde @Cid 68 ting du ikke visste om meg De sier så om meg..😌
Gjest Lurven Skrevet 19. februar 2023 #21233 Skrevet 19. februar 2023 Episode 469 Et lite utdrag av selvbiografiene @Kvakkekyllingen det var lørdagskvæll igjen og hainn onkel bjarne kom på besøk som vanlig, vi sku drækk karsk og sætt på en CD med åge alexandersen. Hainn bjarne sku dainns på stuegulvet schøøø... @TheHairyToothfairy Jeg sparket emma litt i hekken, og bannet litt over at bagasjelokket ikke ville gå igjen. Kanskje jeg heller burde ta katrine inn til byen, hun var lettere å kjøre og bråket også mindre.. @Athena Freyja Klokken var blitt over midnatt, jeg kjente hårene reiste seg på kroppen, jeg prøvde å stritte imot. Noooo ooouh oooohu, jeg vrengte av meg klærne og løp ut og ulte mot månen. @Titania Treern skal i toern... hun snakket med seg selv, hun var helt oppslukt av legobyggingen og enset ikke mor som sto sjokkert i døråpningen @Frøkenfryden Klokken var blitt 18 hjemme på casa fryden. Espen ass var på Tv, hun var svært trøtt etter å ha vært oppe i 17 timer allerede men hun var fast bestemt på å få med seg debatten om chlamydia... @jukkapalme Hun gikk forvirret rundt inne på kiwi og leita etter påske egg med palmeolje, hadde de sluttet å selge det.. @AliceNextDoor Hun var lei, lei av de stadige blikkene hans, hvorfor ser han bare? Hvorfor rører han ikke. Helt siden den dagen han hadde hatt skrevet brunhilde i barken på det store eiketreet hadde alt vært forandret @Adobyen Han satt på stamsaloonen og slukket sorgene sine, eller var det halsbrann han slukket? Han var ikke sikker, faktisk var han han ikke sikker på noe lenger.. @Boetica hun skulte bort på de andre, hvorfor måtte hun dele, kunne hun ikke få ha snoppen hans i fred for en gangs skyld @Ciaran og Ciara han følte seg rebelsk han satt og diktet opp historier i kjellerleiligheten sin.. han tok en stor slurk irish coffee og fortsatte... @Sola de i dag var det tirsdag da var det mosegrønne klær som skulle i maskinen, hun var på passet på at de ble vasket på nøyaktig 72 grader. @Entern Han våknet brått, beina befant seg mye lavere enn hodet merket han, ja ja senga var i hvertfall ødelagt, hadde det hele bare vært en våt drøm.. @Cid 35. Jeg bruker skolisser som tanntråd.
Gjest Lurven Skrevet 19. februar 2023 #21234 Skrevet 19. februar 2023 (endret) Cid skrev (På 19.2.2023 den 20.16): @O.A filibombombom kommer Kg Wars 9? 😲 Endret 9. juni 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar 2023 #21235 Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 minutt siden): Episode 469 Et lite utdrag av selvbiografiene @Kvakkekyllingen det var lørdagskvæll igjen og hainn onkel bjarne kom på besøk som vanlig, vi sku drækk karsk og sætt på en CD med åge alexandersen. Hainn bjarne sku dainns på stuegulvet schøøø... @TheHairyToothfairy Jeg sparket emma litt i hekken, og bannet litt over at bagasjelokket ikke ville gå igjen. Kanskje jeg heller burde ta katrine inn til byen, hun var lettere å kjøre og bråket også mindre.. @Athena Freyja Klokken var blitt over midnatt, jeg kjente hårene reiste seg på kroppen, jeg prøvde å stritte imot. Noooo ooouh oooohu, jeg vrengte av meg klærne og løp ut og ulte mot månen. @Titania Treern skal i toern... hun snakket med seg selv, hun var helt oppslukt av legobyggingen og enset ikke mor som sto sjokkert i døråpningen @Frøkenfryden Klokken var blitt 18 hjemme på casa fryden. Espen ass var på Tv, hun var svært trøtt etter å ha vært oppe i 17 timer allerede men hun var fast bestemt på å få med seg debatten om chlamydia... @jukkapalme Hun gikk forvirret rundt inne på kiwi og leita etter påske egg med palmeolje, hadde de sluttet å selge det.. @AliceNextDoor Hun var lei, lei av de stadige blikkene hans, hvorfor ser han bare? Hvorfor rører han ikke. Helt siden den dagen han hadde hatt skrevet brunhilde i barken på det store eiketreet hadde alt vært forandret @Adobyen Han satt på stamsaloonen og slukket sorgene sine, eller var det halsbrann han slukket? Han var ikke sikker, faktisk var han han ikke sikker på noe lenger.. @Boetica hun skulte bort på de andre, hvorfor måtte hun dele, kunne hun ikke få ha snoppen hans i fred for en gangs skyld @Ciaran og Ciara han følte seg rebelsk han satt og diktet opp historier i kjellerleiligheten sin.. han tok en stor slurk irish coffee og fortsatte... @Sola de i dag var det tirsdag da var det mosegrønne klær som skulle i maskinen, hun var på passet på at de ble vasket på nøyaktig 72 grader. @Entern Han våknet brått, beina befant seg mye lavere enn hodet merket han, ja ja senga var i hvertfall ødelagt, hadde det hele bare vært en våt drøm.. @Cid 35. Jeg bruker skolisser som tanntråd. Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Cid Skrevet 19. februar 2023 #21236 Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (20 minutter siden): 😲 trodde jeg var ferdig Skrev du 9 sist?
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2023 #21237 Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (22 minutter siden): Episode 469 Et lite utdrag av selvbiografiene @Kvakkekyllingen det var lørdagskvæll igjen og hainn onkel bjarne kom på besøk som vanlig, vi sku drækk karsk og sætt på en CD med åge alexandersen. Hainn bjarne sku dainns på stuegulvet schøøø... @TheHairyToothfairy Jeg sparket emma litt i hekken, og bannet litt over at bagasjelokket ikke ville gå igjen. Kanskje jeg heller burde ta katrine inn til byen, hun var lettere å kjøre og bråket også mindre.. @Athena Freyja Klokken var blitt over midnatt, jeg kjente hårene reiste seg på kroppen, jeg prøvde å stritte imot. Noooo ooouh oooohu, jeg vrengte av meg klærne og løp ut og ulte mot månen. @Titania Treern skal i toern... hun snakket med seg selv, hun var helt oppslukt av legobyggingen og enset ikke mor som sto sjokkert i døråpningen @Frøkenfryden Klokken var blitt 18 hjemme på casa fryden. Espen ass var på Tv, hun var svært trøtt etter å ha vært oppe i 17 timer allerede men hun var fast bestemt på å få med seg debatten om chlamydia... @jukkapalme Hun gikk forvirret rundt inne på kiwi og leita etter påske egg med palmeolje, hadde de sluttet å selge det.. @AliceNextDoor Hun var lei, lei av de stadige blikkene hans, hvorfor ser han bare? Hvorfor rører han ikke. Helt siden den dagen han hadde hatt skrevet brunhilde i barken på det store eiketreet hadde alt vært forandret @Adobyen Han satt på stamsaloonen og slukket sorgene sine, eller var det halsbrann han slukket? Han var ikke sikker, faktisk var han han ikke sikker på noe lenger.. @Boetica hun skulte bort på de andre, hvorfor måtte hun dele, kunne hun ikke få ha snoppen hans i fred for en gangs skyld @Ciaran og Ciara han følte seg rebelsk han satt og diktet opp historier i kjellerleiligheten sin.. han tok en stor slurk irish coffee og fortsatte... @Sola de i dag var det tirsdag da var det mosegrønne klær som skulle i maskinen, hun var på passet på at de ble vasket på nøyaktig 72 grader. @Entern Han våknet brått, beina befant seg mye lavere enn hodet merket han, ja ja senga var i hvertfall ødelagt, hadde det hele bare vært en våt drøm.. @Cid 35. Jeg bruker skolisser som tanntråd. Kan ikkje sova bort Espen Ass😎
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2023 #21238 Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (23 minutter siden): Episode 469 Et lite utdrag av selvbiografiene @Kvakkekyllingen det var lørdagskvæll igjen og hainn onkel bjarne kom på besøk som vanlig, vi sku drækk karsk og sætt på en CD med åge alexandersen. Hainn bjarne sku dainns på stuegulvet schøøø... @TheHairyToothfairy Jeg sparket emma litt i hekken, og bannet litt over at bagasjelokket ikke ville gå igjen. Kanskje jeg heller burde ta katrine inn til byen, hun var lettere å kjøre og bråket også mindre.. @Athena Freyja Klokken var blitt over midnatt, jeg kjente hårene reiste seg på kroppen, jeg prøvde å stritte imot. Noooo ooouh oooohu, jeg vrengte av meg klærne og løp ut og ulte mot månen. @Titania Treern skal i toern... hun snakket med seg selv, hun var helt oppslukt av legobyggingen og enset ikke mor som sto sjokkert i døråpningen @Frøkenfryden Klokken var blitt 18 hjemme på casa fryden. Espen ass var på Tv, hun var svært trøtt etter å ha vært oppe i 17 timer allerede men hun var fast bestemt på å få med seg debatten om chlamydia... @jukkapalme Hun gikk forvirret rundt inne på kiwi og leita etter påske egg med palmeolje, hadde de sluttet å selge det.. @AliceNextDoor Hun var lei, lei av de stadige blikkene hans, hvorfor ser han bare? Hvorfor rører han ikke. Helt siden den dagen han hadde hatt skrevet brunhilde i barken på det store eiketreet hadde alt vært forandret @Adobyen Han satt på stamsaloonen og slukket sorgene sine, eller var det halsbrann han slukket? Han var ikke sikker, faktisk var han han ikke sikker på noe lenger.. @Boetica hun skulte bort på de andre, hvorfor måtte hun dele, kunne hun ikke få ha snoppen hans i fred for en gangs skyld @Ciaran og Ciara han følte seg rebelsk han satt og diktet opp historier i kjellerleiligheten sin.. han tok en stor slurk irish coffee og fortsatte... @Sola de i dag var det tirsdag da var det mosegrønne klær som skulle i maskinen, hun var på passet på at de ble vasket på nøyaktig 72 grader. @Entern Han våknet brått, beina befant seg mye lavere enn hodet merket han, ja ja senga var i hvertfall ødelagt, hadde det hele bare vært en våt drøm.. @Cid 35. Jeg bruker skolisser som tanntråd. Man sparker ikke biler! Ok, kanskje Teslaer.. Men ikke biler!
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2023 #21239 Skrevet 19. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Man sparker ikke biler! Ok, kanskje Teslaer.. Men ikke biler! Den dagen eg havna bak ein tesla som berre skulle stoppe og sleppe av nokon..🤨 Tar tid når dørene er vinger! 😡 Jævla bat-mobil. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2023 #21240 Skrevet 19. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Den dagen eg havna bak ein tesla som berre skulle stoppe og sleppe av nokon..🤨 Tar tid når dørene er vinger! 😡 Jævla bat-mobil. Ey ey ey, rolig nå! Batmobilene er kule. Den forvokste fjøset med kjip lakk er omtrent like kul som et lyskespark fra [sett inn navnet på en rå fotballspiller, jeg kan ikke noe om fotball] 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå