Entern Skrevet 12. februar 2023 #21121 Skrevet 12. februar 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Jepp jepp, dopamin og alt det der😀 ein må jo alltid tilsetja kjærleik.. essensielt❤️☺️ Profitt og massetenking.. i sjokobransjen og helsebransjen.. for en verden altså. sukk😔 Men @MarianneE er et stødig kort å satse på, ser den👍🏻 Åååhh.. eg tillet meg å føreslå slagord: Drit i nymotens sushi med wasabi. Når du kan få sjokkis med kålrabi🥳 Bra slagord 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Beneath the Moon Skrevet 12. februar 2023 #21122 Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Krenkorama😳🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Det blir hevn, men den kommer når agenten minst aner det 2
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 #21123 Skrevet 12. februar 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Det blir hevn, men den kommer når agenten minst aner det 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 #21124 Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Krenkorama😳🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣 1
MarianneE Skrevet 12. februar 2023 #21125 Skrevet 12. februar 2023 Jeg vet hva som er greia med Freia @Agent smith 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 #21126 Skrevet 12. februar 2023 MarianneE skrev (4 minutter siden): Jeg vet hva som er greia med Freia @Agent smith 👍👍😉😉
Entern Skrevet 12. februar 2023 #21127 Skrevet 12. februar 2023 Athena Freyja skrev (26 minutter siden): Det blir hevn, men den kommer når agenten minst aner det Gleder meg til å se hva du kommer opp med 😁
Entern Skrevet 12. februar 2023 #21128 Skrevet 12. februar 2023 MarianneE skrev (17 minutter siden): Jeg vet hva som er greia med Freia @Agent smith Rett fra Chef 😁😁😁😁😁
MarianneE Skrevet 12. februar 2023 #21129 Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Rett fra Chef 😁😁😁😁😁 Chef som i Chockolat Salty Balls? 1 1
Entern Skrevet 12. februar 2023 #21130 Skrevet 12. februar 2023 MarianneE skrev (29 minutter siden): Chef som i Chockolat Salty Balls? Jepp 😆😆😆😆😆😆
TheHairyToothfairy Skrevet 12. februar 2023 #21131 Skrevet 12. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Hvilken sang?😁 Land of confusion... jeg vet, men den er kul! Og selv en klokke som står har rett to ganger om dagen, også Genesis! 1
Ford3000 Skrevet 12. februar 2023 #21132 Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (11 timer siden): Episode 463 Skjelettene i skapet Sosiopraterne hadde en brokete og krokete fortid som de hadde prøvd å fortrenge og løpe fra, men nå skal sannheten frem. På tide å titte i skapet og rydde ut skjellletene. @Hoppetaujenta hadde ikke alltid vært en streng gammel jomfruelig tante, i sin ungdom hadde hun prøvd både sigaretter og sex @TheHairyToothfairy hadde gjemt unna noe guilty pleasures, nemlig Lasse stefanz og Coldplay, disse ble funnet nederst i en gammel støvete eske i forbindelse med flytting, noe som gjorde familien hans svært opprørt @Frøkenfryden en gammel video av fryden som danser dukket plutselig opp @Kvakkekyllingen hadde i sine yngre år vært stripper på samfunnshuset under sitt alias Thøsetherese @Athena Freyja hadde blitt sett i Real Madrid draktpå Herkules kjøpesenter i mai 2008 @Entern hadde vært edru en hel helg i 1997. @Ford3000 hadde gått hele sommeren 2001 uten å stelle beveren sin @jukkapalme hadde spist påske egg med palmeolje i fjor @Sola de hadde drukket en hel flaske sana sol på styrten en gang, det smakte jo så godt. @Cid hadde gjemt unna en hel koffert full av 69 i kjelleren. Men den kallet stadig på han, hvor lenge kunne han klare å motstå å åpne den. @Rosakatt hadde bestilt cheeseburger uten Ost på McDonald's en gang @Boetica hadde bokstavelig talt et skjellet i skapet, det var en mann hun hadde datet tilbake i 1997, hun hadde slått han med lampe og låst han inn i et skap etter at han prøvde å åpne godteposen hennes allerede på første date @Agent smith hadde skapet fullt av skjelleter Han hadde blant annet drukket alkohol som 12 åring. Stjålet en bil. Vært utro, og vært sammen med 2 damer på en gang, men hver for seg. Det var faktisk litt av en sommer. Det var så kaldt den sommeren at om jeg hadde stelt beveren, ville jeg fått frostskader. Her nord snakker vi enda om vinteren -97 og sommeren 2001. 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #21133 Skrevet 12. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Jeg har to CDer med Coldplay, og vet ikke helt hva jeg skal si om det. Lasse er det verre med, men det finnes en CD med et annet danseband i huset fordi jeg likte en låt på plata. Huff! Vikingarna?
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #21134 Skrevet 12. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jepp jepp, dopamin og alt det der😀 ein må jo alltid tilsetja kjærleik.. essensielt❤️☺️ Profitt og massetenking.. i sjokobransjen og helsebransjen.. for en verden altså. sukk😔 Men @MarianneE er et stødig kort å satse på, ser den👍🏻 Åååhh.. eg tillet meg å føreslå slagord: Drit i nymotens sushi med wasabi. Når du kan få sjokkis med kålrabi🥳 😆 bra slagord
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #21135 Skrevet 12. februar 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Det blir hevn, men den kommer når agenten minst aner det 😱
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #21136 Skrevet 12. februar 2023 (endret) MarianneE skrev (1 time siden): Jeg vet hva som er greia med Freia @Agent smith Er den ny? Har ikke sett denne før Endret 12. februar 2023 av Agent smith
Entern Skrevet 12. februar 2023 #21137 Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Vikingarna? Må det jo være, han har jo en mancrush på vokalisten i gruppa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 #21138 Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Må det jo være, han har jo en mancrush på vokalisten i gruppa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣 1
TheHairyToothfairy Skrevet 12. februar 2023 #21139 Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Vikingarna? nei, god awful Genesis. omtrent samme mølet.
Gjest Boetica Skrevet 12. februar 2023 #21140 Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (14 timer siden): Episode 463 Skjelettene i skapet Sosiopraterne hadde en brokete og krokete fortid som de hadde prøvd å fortrenge og løpe fra, men nå skal sannheten frem. På tide å titte i skapet og rydde ut skjellletene. @Hoppetaujenta hadde ikke alltid vært en streng gammel jomfruelig tante, i sin ungdom hadde hun prøvd både sigaretter og sex @TheHairyToothfairy hadde gjemt unna noe guilty pleasures, nemlig Lasse stefanz og Coldplay, disse ble funnet nederst i en gammel støvete eske i forbindelse med flytting, noe som gjorde familien hans svært opprørt @Frøkenfryden en gammel video av fryden som danser dukket plutselig opp @Kvakkekyllingen hadde i sine yngre år vært stripper på samfunnshuset under sitt alias Thøsetherese @Athena Freyja hadde blitt sett i Real Madrid draktpå Herkules kjøpesenter i mai 2008 @Entern hadde vært edru en hel helg i 1997. @Ford3000 hadde gått hele sommeren 2001 uten å stelle beveren sin @jukkapalme hadde spist påske egg med palmeolje i fjor @Sola de hadde drukket en hel flaske sana sol på styrten en gang, det smakte jo så godt. @Cid hadde gjemt unna en hel koffert full av 69 i kjelleren. Men den kallet stadig på han, hvor lenge kunne han klare å motstå å åpne den. @Rosakatt hadde bestilt cheeseburger uten Ost på McDonald's en gang @Boetica hadde bokstavelig talt et skjellet i skapet, det var en mann hun hadde datet tilbake i 1997, hun hadde slått han med lampe og låst han inn i et skap etter at han prøvde å åpne godteposen hennes allerede på første date @Agent smith hadde skapet fullt av skjelleter Han hadde blant annet drukket alkohol som 12 åring. Stjålet en bil. Vært utro, og vært sammen med 2 damer på en gang, men hver for seg. Morder og nå ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå