Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

😂😂😂😂Du husker godt ass! Franzen og Marcy🥹

Lo av denne, søndagskos! i min verden😂🥳🤩
Stakkar @KnekkeBørre, det som kunne vært😗

Jeg elsker jo den låta, så det husker jeg🙂

@KnekkeBørre endte opp med Olga fra Usbekistan,  det var ikke helt det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (1 minutt siden):

Henger det at han mangler et ben sammen med dette?😮

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (13 minutter siden):

Men moren din var der, og du var i magan hennes, hun var gravid svært lenge

Jammen da forstår jeg hvorfor hun var ekstra lei, de påsto jeg ble født 4 dager etter termin, men om det var enda lenger er det jo ikke rart 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (5 minutter siden):

Mangler han et ben?

😲

Ja avataren her! Vi ser jo alle ut som avataren vår vel😁😂?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (19 minutter siden):

Kaller du den myra😲

Absolutt ikke, men det var en metafor jeg syntes passet anledningen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford3000 skrev (56 minutter siden):

Absolutt ikke, men det var en metafor jeg syntes passet anledningen. 

Det ordet som begynner på f, som noen sier betyr jo egentlig myr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (4 timer siden):

Postkassen del 2

Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin.

@Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene 

@Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv

@KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn.

Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå

@jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun

@Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986.

Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun.

Hun lo og slo tanken fra seg

@Cid 

Fant fødselsattesten sin fra 1969

Brikkene falt på plass

Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla

@TheHairyToothfairy

Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest

@Ane Rikke 

Fikk ikke opp lokket

@CAPS LOCK

Fant 7 grønne glassbiter 

Han skar seg på en av de

HÆLVETE utbrøt han 

@Athena Freyja

Fikk en klinkekule 

Var det en trussel?

Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Det ordet som begynner på f, som noen sier betyr jo egentlig myr

@Ford3000 vet nok. Tror hun har skrevet barneboka «Fiffi og Myrsnipa».

Ja, nå er jeg fjasete og går og legger meg. 🤪Jeg vet. 09.25, men vi hadde gjester i går så hadde så kort natt😔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (4 timer siden):

@CAPS LOCK

Fant 7 grønne glassbiter 

Han skar seg på en av de

HÆLVETE utbrøt han 

JEG HAR FAKTISK ALDRI SKÅRET MEG PÅ NOEN AV GLASSBITENE JEG HAR FUNNET PÅ STRANDA, FOR DE ER VELDIG AVSLEPNE 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (36 minutter siden):

Ja, nå er jeg fjasete og går og legger meg. 🤪Jeg vet. 09.25, men vi hadde gjester i går så hadde så kort natt😔

Våt gressmark?

Skriver masse bøker jeg, ellers blir det lite bøker til biblioteket. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (22 minutter siden):

Våt gressmark?

Skriver masse bøker jeg, ellers blir det lite bøker til biblioteket. 

Ut i vår gressmark. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 timer siden):

Ut i vår gressmark. 

Fin tittel. Har også kjørt på med boka "Hvordan hører joiken komme". Det er en bok for voksne. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie på en mandags formiddag.

@Hoppetaujenta satt som vanlig å nøt sin frokost nummer to, noe hun hadde begynt med etter å ha sett Ringenes Herre på kino, da det plutselig banket på døren, @Hoppetaujenta skvatt og sølte kaffe over hele seg, heldigvis var den ikke så varm at hun brant seg, hun gikk for å åpne og der stod noen karer , det var @Cid, @Lurven, @Maskinfører og @SVK, de var på langtur og ønsket ett sted å hvile og få i seg litt å spise og drikke og da tenkte de at hos @Hoppetaujenta er det alltid mat å få, selv om det kun er Fjordland og iskrem da. Men mat er mat. Og vist dere lurer på hvor @Hoppetaujenta bor så er det høyt oppe i ett tre mellom dyreparken og Hennig Olsen ett sted. @Hoppetaujenta slapp dem inn og @SVK fortalte at de hadde vært litt uheldige, de hadde nemlig satt seg fast med bilen og brukte over en time for å få bilen løs igjen, så nå var de både kalde og sultne, de fikk alle hver sitt pledd og @Hoppetaujenta varmet kakao og Fjordland havregrøt til dem. Mens de satt der og spiste, ringte det på døren igjen, denne gangen var det @Frøkenfryden som ikke var særlig blid, for hun hadde hørt noen rykter om at fire karer skulle finne på en liten skrøne historie for å få husly og gratis met. @Hoppetaujenta ble skuffet over at gutta hadde lurt henne. Men de ga en oppriktig unnskyldning og de ble tilgitt. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (15 timer siden):

Mangler han et ben?

😲

Ikke bare det. Flere har påstått at jeg hverken har ryggrad eller ben i nesa.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lurven skrev (16 timer siden):

Men godt nok. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (2 timer siden):

@Hoppetaujenta satt som vanlig å nøt sin frokost nummer to, noe hun hadde begynt med etter å ha sett Ringenes Herre på kino, da det plutselig banket på døren, @Hoppetaujenta skvatt og sølte kaffe over hele seg, heldigvis var den ikke så varm at hun brant seg, hun gikk for å åpne og der stod noen karer , det var @Cid, @Lurven, @Maskinfører og @SVK, de var på langtur og ønsket ett sted å hvile og få i seg litt å spise og drikke og da tenkte de at hos @Hoppetaujenta er det alltid mat å få, selv om det kun er Fjordland og iskrem da. Men mat er mat. Og vist dere lurer på hvor @Hoppetaujenta bor så er det høyt oppe i ett tre mellom dyreparken og Hennig Olsen ett sted. @Hoppetaujenta slapp dem inn og @SVK fortalte at de hadde vært litt uheldige, de hadde nemlig satt seg fast med bilen og brukte over en time for å få bilen løs igjen, så nå var de både kalde og sultne, de fikk alle hver sitt pledd og @Hoppetaujenta varmet kakao og Fjordland havregrøt til dem. Mens de satt der og spiste, ringte det på døren igjen, denne gangen var det @Frøkenfryden som ikke var særlig blid, for hun hadde hørt noen rykter om at fire karer skulle finne på en liten skrøne historie for å få husly og gratis met. @Hoppetaujenta ble skuffet over at gutta hadde lurt henne. Men de ga en oppriktig unnskyldning og de ble tilgitt. 

Cassidy Tvillingene synes at det er en bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (20 timer siden):

Fiffislikkeren og myr snipah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (7 timer siden):

Elsker skrivefeilen din, gratis meth🥳

Endret av Lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...