Boetica Skrevet 12. januar 2024 #28981 Del Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 741 Postkassen del 1 Der er en dårlig skjult hemmelighet at sosiopratene ikke er særlig god på å hente post , det kan gå årevis mellom hver gang. Her er unnskyldningene de har @TheHairyToothfairy skal leve til han blir 500 , så han stresser ikke med post og sånn @Titania kommunen flytta postkosaa 69 cm til høyre , så da ble det for langt å gå @KnekkeBørre smelte av kinaputt i kassa, så nå virker den ikke @Frøkenfryden har ikke postkasse får posten levert hjem av ei dame som heter oda @Millimani er redd for postkasser @Boetica har post i butikk, men glemmer alltid å hente den, da det er så mange fristelser i butikken @Ford3000 bor så øde til, at det kommer post bare en gang i året @Athena Freyja henter den post mortem @jukkapalme har kun flaskepost, men bor så langt fra havet at hun sjelden rekker å hente @Cid får kun post hver 69. Dag @MarianneE har slutta med analog postkasse, hun tar den kun oralt eller digitalt @Ane Rikke vet ikke hvor kassa har blitt av, men hun er sikker på at hun så den en gang i fjor, eller var det 1983? 😁👏 @Lurven er utestengt fra posten fordi han ha sendt nakenbilder til fjern og nær 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar 2024 #28982 Del Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 741 Postkassen del 1 Der er en dårlig skjult hemmelighet at sosiopratene ikke er særlig god på å hente post , det kan gå årevis mellom hver gang. Her er unnskyldningene de har @TheHairyToothfairy skal leve til han blir 500 , så han stresser ikke med post og sånn @Titania kommunen flytta postkosaa 69 cm til høyre , så da ble det for langt å gå @KnekkeBørre smelte av kinaputt i kassa, så nå virker den ikke @Frøkenfryden har ikke postkasse får posten levert hjem av ei dame som heter oda @Millimani er redd for postkasser @Boetica har post i butikk, men glemmer alltid å hente den, da det er så mange fristelser i butikken @Ford3000 bor så øde til, at det kommer post bare en gang i året @Athena Freyja henter den post mortem @jukkapalme har kun flaskepost, men bor så langt fra havet at hun sjelden rekker å hente @Cid får kun post hver 69. Dag @MarianneE har slutta med analog postkasse, hun tar den kun oralt eller digitalt @Ane Rikke vet ikke hvor kassa har blitt av, men hun er sikker på at hun så den en gang i fjor, eller var det 1983? Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28983 Del Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Er dette en beskrivelse av ditt erotiske liv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28984 Del Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 741 Postkassen del 1 Der er en dårlig skjult hemmelighet at sosiopratene ikke er særlig god på å hente post , det kan gå årevis mellom hver gang. Her er unnskyldningene de har @TheHairyToothfairy skal leve til han blir 500 , så han stresser ikke med post og sånn @Titania kommunen flytta postkosaa 69 cm til høyre , så da ble det for langt å gå @KnekkeBørre smelte av kinaputt i kassa, så nå virker den ikke @Frøkenfryden har ikke postkasse får posten levert hjem av ei dame som heter oda @Millimani er redd for postkasser @Boetica har post i butikk, men glemmer alltid å hente den, da det er så mange fristelser i butikken @Ford3000 bor så øde til, at det kommer post bare en gang i året @Athena Freyja henter den post mortem @jukkapalme har kun flaskepost, men bor så langt fra havet at hun sjelden rekker å hente @Cid får kun post hver 69. Dag @MarianneE har slutta med analog postkasse, hun tar den kun oralt eller digitalt @Ane Rikke vet ikke hvor kassa har blitt av, men hun er sikker på at hun så den en gang i fjor, eller var det 1983? Ja altså kommer det ikke på døra er det ikke viktig nok, sier nå jeg😄 post mortem😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28985 Del Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Er det det vi kaller pulesveis her ? Nei jeg vet ikke, det er din sveis😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28986 Del Skrevet 12. januar 2024 Titania skrev (5 timer siden): Nesten rett! 69 meter til venstre, slik at jeg må gå forbi huset for å komme til postkassa. Og da glemmer jeg det 🙈😂 Ja jaaaa, man har alltid en unnskyldning 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28987 Del Skrevet 12. januar 2024 Boetica skrev (5 timer siden): 😁👏 @Lurven er utestengt fra posten fordi han ha sendt nakenbilder til fjern og nær Nei, det er bare du som har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28988 Del Skrevet 12. januar 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nei jeg vet ikke, det er din sveis😂 Nåååh, du vet jo at jeg ser mer ut som en penis der på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28989 Del Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (12 minutter siden): Nåååh, du vet jo at jeg ser mer ut som en penis der på toppen Men jeg er for blyg til å si at månen gir pent gjenskinn på skallen og sånn🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28990 Del Skrevet 12. januar 2024 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Men jeg er for blyg til å si at månen gir pent gjenskinn på skallen og sånn🥹 Men endelig fikk du altså sagt det😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28991 Del Skrevet 12. januar 2024 (endret) Lurven skrev (3 minutter siden): Men endelig fikk du altså sagt det😄 Ble du glad? 😃 nå må jeg sove, får gjester på dradd gris i morgen😮🐷❤️ Endret 12. januar 2024 av Frøkenfryden Gris.. ikke grus til gjester😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28992 Del Skrevet 12. januar 2024 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ble du glad? 😃 nå må jeg sove, får gjester på dradd gris i morgen😮🐷❤️ Det er vel Metafor Endret 12. januar 2024 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28993 Del Skrevet 12. januar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ble du glad? 😃 nå må jeg sove, får gjester på dradd gris i morgen😮🐷❤️ Blir alltid glad for å høyra sanninga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28994 Del Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Det er vel Metafor Jeg vet ikke. Franzen lager. 😬😳 Og panna cotta🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. januar 2024 #28995 Del Skrevet 14. januar 2024 Postkassen del 2 Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin. @Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene @Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv @KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn. Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå @jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun @Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986. Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun. Hun lo og slo tanken fra seg @Cid Fant fødselsattesten sin fra 1969 Brikkene falt på plass Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla @TheHairyToothfairy Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest @Ane Rikke Fikk ikke opp lokket @CAPS LOCK Fant 7 grønne glassbiter Han skar seg på en av de HÆLVETE utbrøt han @Athena Freyja Fikk en klinkekule Var det en trussel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 14. januar 2024 #28996 Del Skrevet 14. januar 2024 Lurven skrev (9 minutter siden): Postkassen del 2 Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin. @Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene @Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv @KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn. Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå @jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun @Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986. Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun. Hun lo og slo tanken fra seg @Cid Fant fødselsattesten sin fra 1969 Brikkene falt på plass Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla @TheHairyToothfairy Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest @Ane Rikke Fikk ikke opp lokket @CAPS LOCK Fant 7 grønne glassbiter Han skar seg på en av de HÆLVETE utbrøt han @Athena Freyja Fikk en klinkekule Var det en trussel? Trenger ikke glidemiddel. Ikke tørt i myra enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. januar 2024 #28997 Del Skrevet 14. januar 2024 Lurven skrev (23 minutter siden): Postkassen del 2 Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin. @Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene @Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv @KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn. Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå @jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun @Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986. Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun. Hun lo og slo tanken fra seg @Cid Fant fødselsattesten sin fra 1969 Brikkene falt på plass Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla @TheHairyToothfairy Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest @Ane Rikke Fikk ikke opp lokket @CAPS LOCK Fant 7 grønne glassbiter Han skar seg på en av de HÆLVETE utbrøt han @Athena Freyja Fikk en klinkekule Var det en trussel? Det som er helt sikkert er i hvertfall at den konserten var jeg ikke på, når den var to år før jeg ble født 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. januar 2024 #28998 Del Skrevet 14. januar 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Postkassen del 2 Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin. @Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene @Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv @KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn. Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå @jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun @Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986. Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun. Hun lo og slo tanken fra seg @Cid Fant fødselsattesten sin fra 1969 Brikkene falt på plass Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla @TheHairyToothfairy Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest @Ane Rikke Fikk ikke opp lokket @CAPS LOCK Fant 7 grønne glassbiter Han skar seg på en av de HÆLVETE utbrøt han @Athena Freyja Fikk en klinkekule Var det en trussel? 😂😂😂😂Du husker godt ass! Franzen og Marcy🥹 Lo av denne, søndagskos! i min verden😂🥳🤩 Stakkar @KnekkeBørre, det som kunne vært😗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. januar 2024 #28999 Del Skrevet 14. januar 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): Trenger ikke glidemiddel. Ikke tørt i myra enda. Kaller du den myra😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. januar 2024 #29000 Del Skrevet 14. januar 2024 Titania skrev (1 time siden): Det som er helt sikkert er i hvertfall at den konserten var jeg ikke på, når den var to år før jeg ble født 😁 Men moren din var der, og du var i magan hennes, hun var gravid svært lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå