Gjest Lurven Skrevet 19. desember 2023 #28781 Del Skrevet 19. desember 2023 Episode 726 Sosipratene anmelder @Lurvens nye bok: En guide til kvinner . (Boken vil bli gjengitt her på sosiprat i fremtiden) @Frøkenfryden noen ganger vil jeg slappe av med en god bok etter jobb, men her føler jeg at jeg fortsatt er på jobb Terningkast 0 @Athena Freyja denne boka var bare dritt, brukte den som dasspapir @Cid terningkast 69 @Boetica Tittelen juger litt, han der har virkelig ikke greie på kvinner, sikkert jomfru @Ford3000 fint tidsfordriv når man er innesnødd Terningkast sex @Sola de likte ikke boka så veldig, mye skittent språk, så jeg vaska den i vaskemaskinen @Titania Gadd ikke å lese boka, venter på filmen. @Polly Ester ikke særlig morsom, mye teit humor og rart språk Terningkast 1 @CAPS LOCK har kost meg med denne boken på kvelden etter at jeg er ferdig med å plukke opp glassbiter og vaske badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. desember 2023 #28782 Del Skrevet 19. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 726 Sosipratene anmelder @Lurvens nye bok: En guide til kvinner . (Boken vil bli gjengitt her på sosiprat i fremtiden) @Frøkenfryden noen ganger vil jeg slappe av med en god bok etter jobb, men her føler jeg at jeg fortsatt er på jobb Terningkast 0 @Athena Freyja denne boka var bare dritt, brukte den som dasspapir @Cid terningkast 69 @Boetica Tittelen juger litt, han der har virkelig ikke greie på kvinner, sikkert jomfru @Ford3000 fint tidsfordriv når man er innesnødd Terningkast sex @Sola de likte ikke boka så veldig, mye skittent språk, så jeg vaska den i vaskemaskinen @Titania Gadd ikke å lese boka, venter på filmen. @Polly Ester ikke særlig morsom, mye teit humor og rart språk Terningkast 1 @CAPS LOCK har kost meg med denne boken på kvelden etter at jeg er ferdig med å plukke opp glassbiter og vaske badet. Jeg liker egentlig bedre å lese enn å se filmer 🙈 Men det tar litt for lang tid for å lese en bok, sammenlignet med før 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. desember 2023 #28783 Del Skrevet 19. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 726 Sosipratene anmelder @Lurvens nye bok: En guide til kvinner . (Boken vil bli gjengitt her på sosiprat i fremtiden) @Frøkenfryden noen ganger vil jeg slappe av med en god bok etter jobb, men her føler jeg at jeg fortsatt er på jobb Terningkast 0 @Athena Freyja denne boka var bare dritt, brukte den som dasspapir @Cid terningkast 69 @Boetica Tittelen juger litt, han der har virkelig ikke greie på kvinner, sikkert jomfru @Ford3000 fint tidsfordriv når man er innesnødd Terningkast sex @Sola de likte ikke boka så veldig, mye skittent språk, så jeg vaska den i vaskemaskinen @Titania Gadd ikke å lese boka, venter på filmen. @Polly Ester ikke særlig morsom, mye teit humor og rart språk Terningkast 1 @CAPS LOCK har kost meg med denne boken på kvelden etter at jeg er ferdig med å plukke opp glassbiter og vaske badet. Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. desember 2023 #28784 Del Skrevet 19. desember 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Jeg liker egentlig bedre å lese enn å se filmer 🙈 Men det tar litt for lang tid for å lese en bok, sammenlignet med før 😛 Går som regel fortere å se film enn å lese bok ja😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 19. desember 2023 #28785 Del Skrevet 19. desember 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): @CAPS LOCK har kost meg med denne boken på kvelden etter at jeg er ferdig med å plukke opp glassbiter og vaske badet JEG KAN TILFØYE AT JEG LIKTE DEN SÅ GODT AT JEG HAR KJØPT ET EKSEMPLAR TIL ALLE I SLEKTA, PÅ JOBBEN OG I NABOLAGET, SOM KOMMER TIL Å FÅ DEN TIL JUL AV MEG. JEG TRENGER BARE AT @Lurven SIGNERER DEN MED EN PERSONLIG DEDIKASJON. JEG HÅPER & TROR DET LAR SEG GJØRE FØR HAN LEGGER SEG I KVELD 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. desember 2023 #28786 Del Skrevet 19. desember 2023 CAPS LOCK skrev (4 minutter siden): JEG KAN TILFØYE AT JEG LIKTE DEN SÅ GODT AT JEG HAR KJØPT ET EKSEMPLAR TIL ALLE I SLEKTA, PÅ JOBBEN OG I NABOLAGET, SOM KOMMER TIL Å FÅ DEN TIL JUL AV MEG. JEG TRENGER BARE AT @Lurven SIGNERER DEN MED EN PERSONLIG DEDIKASJON. JEG HÅPER & TROR DET LAR SEG GJØRE FØR HAN LEGGER SEG I KVELD Tenkte du på noe slikt: TIL GRANDONKEL CAP LOCKE HÅPER 2024 BLIR ET STORT ÅR FOR DEG SCVHVÆR KLEM FRA @Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. desember 2023 #28787 Del Skrevet 20. desember 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 726 Sosipratene anmelder @Lurvens nye bok: En guide til kvinner . (Boken vil bli gjengitt her på sosiprat i fremtiden) @Frøkenfryden noen ganger vil jeg slappe av med en god bok etter jobb, men her føler jeg at jeg fortsatt er på jobb Terningkast 0 @Athena Freyja denne boka var bare dritt, brukte den som dasspapir @Cid terningkast 69 @Boetica Tittelen juger litt, han der har virkelig ikke greie på kvinner, sikkert jomfru @Ford3000 fint tidsfordriv når man er innesnødd Terningkast sex @Sola de likte ikke boka så veldig, mye skittent språk, så jeg vaska den i vaskemaskinen @Titania Gadd ikke å lese boka, venter på filmen. @Polly Ester ikke særlig morsom, mye teit humor og rart språk Terningkast 1 @CAPS LOCK har kost meg med denne boken på kvelden etter at jeg er ferdig med å plukke opp glassbiter og vaske badet. Hahaha artig ide! Fiffig😁 Ler veldig av @Polly Ester sin😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. desember 2023 #28788 Del Skrevet 20. desember 2023 @Lurven, jeg fikk ikke skrevet her jeg er nå, men lover å førjulssåpe litt. Jeg slo til med musevise i fjor, og I can do it again😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 20. desember 2023 #28789 Del Skrevet 20. desember 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Episode 726 Sosipratene anmelder @Lurvens nye bok: En guide til kvinner . (Boken vil bli gjengitt her på sosiprat i fremtiden) @Frøkenfryden noen ganger vil jeg slappe av med en god bok etter jobb, men her føler jeg at jeg fortsatt er på jobb Terningkast 0 @Athena Freyja denne boka var bare dritt, brukte den som dasspapir @Cid terningkast 69 @Boetica Tittelen juger litt, han der har virkelig ikke greie på kvinner, sikkert jomfru @Ford3000 fint tidsfordriv når man er innesnødd Terningkast sex @Sola de likte ikke boka så veldig, mye skittent språk, så jeg vaska den i vaskemaskinen @Titania Gadd ikke å lese boka, venter på filmen. @Polly Ester ikke særlig morsom, mye teit humor og rart språk Terningkast 1 @CAPS LOCK har kost meg med denne boken på kvelden etter at jeg er ferdig med å plukke opp glassbiter og vaske badet. Det er de eneste terningene vi har i hus, sånne sexterninger. For å si det sånn, Yatzy spilles ikke med venner og familie😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. desember 2023 #28790 Del Skrevet 20. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hahaha artig ide! Fiffig😁 Ler veldig av @Polly Ester sin😂😂😂 Ja den er så spot on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. desember 2023 #28791 Del Skrevet 20. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @Lurven, jeg fikk ikke skrevet her jeg er nå, men lover å førjulssåpe litt. Jeg slo til med musevise i fjor, og I can do it again😃 Bare det er noe med mus så😌😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. desember 2023 #28792 Del Skrevet 20. desember 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Det er de eneste terningene vi har i hus, sånne sexterninger. For å si det sånn, Yatzy spilles ikke med venner og familie😂 Så det blir seks hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. desember 2023 #28793 Del Skrevet 20. desember 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Så det blir seks hver gang? 🎲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 20. desember 2023 #28794 Del Skrevet 20. desember 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Så det blir seks hver gang? Ender som oftest opp i noe med seks ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. desember 2023 #28795 Del Skrevet 20. desember 2023 Ford3000 skrev (2 timer siden): Ender som oftest opp i noe med seks ja. 😉😉👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. desember 2023 #28796 Del Skrevet 20. desember 2023 Ford3000 skrev (3 timer siden): Ender som oftest opp i noe med seks ja. Tar du stilling til det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 20. desember 2023 #28797 Del Skrevet 20. desember 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Tar du stilling til det? Mange stillinger man kan inneha med en sekser på terningen😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. desember 2023 #28798 Del Skrevet 20. desember 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Mange stillinger man kan inneha med en sekser på terningen😊 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2023 #28799 Del Skrevet 21. desember 2023 Brukerne kommer på nye navn til kjente programmer og serier. @TheHairyToothfairy: Yellowstoned 🚬 (Yellowstone) @Lurven: Hver Gang vi Kommer (Hver Gang vi Møtes) @Frøkenfryden: Ikke lov å analysere på hytta (Ikke lov å le på hytta) (hun tapte umiddelbart da hun prøvde seg på bussjåføren 🤪) @Polly Ester: Bordell Cæsar (Hotel Cæsar) @Peanut: Helene og incelsa (Helene og Gutta) @KnekkeBørre: Mord i Brøstet (Mot i Brøstet) @Athena Freyja: Tv2 Hjelper Ikke Deg (Tv2 Hjelper Deg) @SVK: How i Met Your Brother (How i Met Your Mother) @Cid Squirt Game (Squid Game) @Letharia: American Moro Story (American Horror Story) @FrankDrebin 2 1/2: Mr Dean (Mr Bean) @jukkapalme: Nistene På Låven (Nissene På Låven) @MarianneE: Vampire Diaré (Vampire Diaries) @Ford3000: Homer and Away (Home and Away) @Titania: Krampebob Firkant (Svampebob Firkant) @Hoppetaujenta: Med blæra på rette staden (Med hjartet på rette staden) @Ane Rikke: Tarmen 2023 (Farmen 2023) @Sola de: Ben og Jerry (Tom og Jerry) @CAPS LOCK: Musesteg for Steg (Steg for Steg) @Millimani: (Familiesagaen De Syv Tosker (Familiesagaen De Syv Søstre) @powerpuffen: Senkveld med Thomas og Toget (Senkveld med Thomas og Harald) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. desember 2023 #28800 Del Skrevet 21. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Brukerne kommer på nye navn til kjente programmer og serier. @TheHairyToothfairy: Yellowstoned 🚬 (Yellowstone) @Lurven: Hver Gang vi Kommer (Hver Gang vi Møtes) @Frøkenfryden: Ikke lov å analysere på hytta (Ikke lov å le på hytta) (hun tapte umiddelbart da hun prøvde seg på bussjåføren 🤪) @Polly Ester: Bordell Cæsar (Hotel Cæsar) @Peanut: Helene og incelsa (Helene og Gutta) @KnekkeBørre: Mord i Brøstet (Mot i Brøstet) @Athena Freyja: Tv2 Hjelper Ikke Deg (Tv2 Hjelper Deg) @SVK: How i Met Your Brother (How i Met Your Mother) @Cid Squirt Game (Squid Game) @Letharia: American Moro Story (American Horror Story) @FrankDrebin 2 1/2: Mr Dean (Mr Bean) @jukkapalme: Nistene På Låven (Nissene På Låven) @MarianneE: Vampire Diaré (Vampire Diaries) @Ford3000: Homer and Away (Home and Away) @Titania: Krampebob Firkant (Svampebob Firkant) @Hoppetaujenta: Med blæra på rette staden (Med hjartet på rette staden) @Ane Rikke: Tarmen 2023 (Farmen 2023) @Sola de: Ben og Jerry (Tom og Jerry) @CAPS LOCK: Musesteg for Steg (Steg for Steg) @Millimani: (Familiesagaen De Syv Tosker (Familiesagaen De Syv Søstre) @powerpuffen: Senkveld med Thomas og Toget (Senkveld med Thomas og Harald) Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå