jukkapalme Skrevet 14. desember 2023 #28701 Del Skrevet 14. desember 2023 Råbra, @Ford3000! 👏🏻👏🏻👏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 14. desember 2023 #28702 Del Skrevet 14. desember 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Råbra, @Ford3000! 👏🏻👏🏻👏🏻 Takk🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. desember 2023 #28703 Del Skrevet 14. desember 2023 Ford3000 skrev (2 timer siden): Takk! Syns du skal male disse bildene. Kan bli fine julegaver. Russerne eller russen tok den kanskje med seg da de forlot bussen? Jeg har jo en pensel så😌😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. desember 2023 #28704 Del Skrevet 14. desember 2023 Ja til flere turer til indre Ballefjord! 😁 kjempebra @Ford3000! 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #28705 Del Skrevet 14. desember 2023 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Hm? Julerosen som ikke kom ut igjen etter bruk 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #28706 Del Skrevet 14. desember 2023 Titania skrev (1 time siden): Ja til flere turer til indre Ballefjord! 😁 kjempebra @Ford3000! 😁 Likte du å være i en fjord av baller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. desember 2023 #28707 Del Skrevet 14. desember 2023 Ford3000 skrev (8 timer siden): Episode 721 Mitt liv med traktor og samleie Det var en kald og mørk morgen i lille Indre Ballefjord. Det hadde snødd hele natten lang og snøen lå tung over hustak og strømlinjer. Det var så ille at hele indre og ytre Ballefjord var avskåret fra resten av Norge, helt uten strøm og muligheter til å reise til og fra. Noen kvelder før hadde jeg invitert en knippe finfolk fra Kvinneguiden hjem til meg for litt førjulskos, og til min store overraskelse kom alle! Jeg var jo veldig redd for at blant annet @Lurven hadde skremt bort alle med sine fantastiske, gode episoder, at alt jeg hadde å tilby var traktor, bever og samleie. @Frøkenfryden hadde sagt i fra til resten at de måtte jo komme, se selv, for jeg virket jo nesten hyggelig. @SVK kjørte alle gjestene i en gammel russebuss, eller var det en buss fra Russland, ingen visste helt, for den så like fæl ut hvor enn den kom fra. I bussen hadde @Cid funnet mange brukte kondomer, en cd-plate med noe Backstreet Boys på og en gammel datamus. @jukkapalme lo godt og skjønte ikke helt hva som hadde skjedd i bussen, men noe interessant må det jo ha vært. Jukkapalme sørget for god stemning hele veien til Indre Ballefjord, mens @Ciaran og Ciara sørget for gode kanelboller og husholdningssaft, ingen ankom stedet sulten og tørst. Vi hadde hatt det hyggelig i et par dager, @Gladikaffe sørget for knallsterk kaffe til alle som ville ha, både med og uten sprit, @Boetica hadde fremført poesi i badstua naken til @TheHairyToothfairy grøss og glede, for han hatet egentlig poesi, men elsker nakne folk. Det ble et snøbad etterpå så begge fikk avkjølt seg. Snøskutere og traktoren hadde også fått kjørt seg og @Fighter83 hadde vært med på all slags jakt for å skaffe litt proviant bare sånn i tilfelle. Hun skjøt på alt som bevegde seg, så det ble 2 harer, 3 bevere og 14 ekorn. Den eneste naboen i bygda hadde gjemt seg på grunn av alt bråket. Hva @Ane Rikke fant på vet faktisk ingen. Nå var det i alle fall blitt kaldt i huset, tomt for kaffe, kanelbollene spist opp og det var ikke strøm for å spille av den ene cd-platen. Mannen min ble irritert. Huset fullt av folk og ingenting å finne på, alt var galt, så han gikk ut sammen med @Peanut for å fikse traktoren siden @Athena Freyja hadde kjørt den en smule hardt i skogen dagen før. Etter en tur i vedskjulet for å hente litt mer ved, tok jeg en slurk av trøstespriten bak øksa, gikk inn og fikk fyr i vedovnen og tente noen lys siden det var så mørkt. @Polly Ester hadde gått rundt i huset for å finne pledd til alle i et forsøk på gjøre alle litt varmere og glade. @CAPS LOCK var skikkelig lei seg og ville ha en god og varm historie. Det eneste jeg kunne av historier var om samleier, det jeg hadde erfart selv og det lille jeg hadde sett naboen gjøre alene mot diverse bakevarer når han trodde ingen så på. Man må jo ha kikkerten klar når man bor i bygda i tilfelle noe spennende skjer. Jeg fortalte den ene historien etter den andre om samleier i dyreriket, de vi hadde hatt og skulle ha i huset vårt og i omkring i bygda, jeg og mannen altså, og jeg fortalte noen ekle funfacts om sex, faktisk så ekkelt at @Hoppetaujenta måtte løpe på badet for å kaste opp. @Sola de bare lo av det, for ei pyse hun derre jenta er a! @MarianneE slo Sola de skikkelig hardt i armen og det ble sagt unnskyld. Mannen og de to andre hadde fått traktoren i gang og brøytet gårdsplassen og veien ut av bygda og fikk frem bussen. Siden det kunne gå enda fjorten dager før noen kom for å fikse strømmen og det var tomt for kaffe og alle var så pysete at de ikke engang ville smake på stekt bever eller haregryte, ville alle hjem. @Titania takket på vegne av alle for invitasjonen til førjulskos, men sa også at de ikke ville komme tilbake mens det var vinter, for det var jo så kaldt og mørkt her. Det må jo være bedre her på sommeren. Lite visste hun at på sommeren er det så mye mygg ute at jeg og mannen ikke får hatt samleie ute i skogen ved den bjørka som ser ut som Burt Reynolds uten å få baken og staken ihjelstukket. Jeg og mannen hadde hatt det fint og vi likte å ha besøk, men som vi sier, det er bra med besøk, men enda bedre når de drar. Traktoren var enda varm så vi gikk dit for å ha vår egen førjulshygge, nå kunne vi kjøre på med både det ene og det andre uten tilskuere. For noen fine dager! Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 14. desember 2023 #28708 Del Skrevet 14. desember 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Jeg har jo en pensel så😌😁 Pensel av kjønnshår? 😬 Titania skrev (2 timer siden): Ja til flere turer til indre Ballefjord! 😁 kjempebra @Ford3000! 😁 Takk! 🥰 Kom på sommeren! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. desember 2023 #28709 Del Skrevet 14. desember 2023 Ford3000 skrev (28 minutter siden): Pensel av kjønnshår? 😬 Takk! 🥰 Kom på sommeren! 😊 Det er hår på penselen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #28710 Del Skrevet 14. desember 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Det er hår på penselen ja Hår fra villsvinet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. desember 2023 #28711 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Likte du å være i en fjord av baller? De tenkte ikke jeg på, jeg tenkte på folkene jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #28712 Del Skrevet 14. desember 2023 Titania skrev (6 minutter siden): De tenkte ikke jeg på, jeg tenkte på folkene jeg Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. desember 2023 #28713 Del Skrevet 14. desember 2023 Ford3000 skrev (12 timer siden): Episode 721 Mitt liv med traktor og samleie Det var en kald og mørk morgen i lille Indre Ballefjord. Det hadde snødd hele natten lang og snøen lå tung over hustak og strømlinjer. Det var så ille at hele indre og ytre Ballefjord var avskåret fra resten av Norge, helt uten strøm og muligheter til å reise til og fra. Noen kvelder før hadde jeg invitert en knippe finfolk fra Kvinneguiden hjem til meg for litt førjulskos, og til min store overraskelse kom alle! Jeg var jo veldig redd for at blant annet @Lurven hadde skremt bort alle med sine fantastiske, gode episoder, at alt jeg hadde å tilby var traktor, bever og samleie. @Frøkenfryden hadde sagt i fra til resten at de måtte jo komme, se selv, for jeg virket jo nesten hyggelig. @SVK kjørte alle gjestene i en gammel russebuss, eller var det en buss fra Russland, ingen visste helt, for den så like fæl ut hvor enn den kom fra. I bussen hadde @Cid funnet mange brukte kondomer, en cd-plate med noe Backstreet Boys på og en gammel datamus. @jukkapalme lo godt og skjønte ikke helt hva som hadde skjedd i bussen, men noe interessant må det jo ha vært. Jukkapalme sørget for god stemning hele veien til Indre Ballefjord, mens @Ciaran og Ciara sørget for gode kanelboller og husholdningssaft, ingen ankom stedet sulten og tørst. Vi hadde hatt det hyggelig i et par dager, @Gladikaffe sørget for knallsterk kaffe til alle som ville ha, både med og uten sprit, @Boetica hadde fremført poesi i badstua naken til @TheHairyToothfairy grøss og glede, for han hatet egentlig poesi, men elsker nakne folk. Det ble et snøbad etterpå så begge fikk avkjølt seg. Snøskutere og traktoren hadde også fått kjørt seg og @Fighter83 hadde vært med på all slags jakt for å skaffe litt proviant bare sånn i tilfelle. Hun skjøt på alt som bevegde seg, så det ble 2 harer, 3 bevere og 14 ekorn. Den eneste naboen i bygda hadde gjemt seg på grunn av alt bråket. Hva @Ane Rikke fant på vet faktisk ingen. Nå var det i alle fall blitt kaldt i huset, tomt for kaffe, kanelbollene spist opp og det var ikke strøm for å spille av den ene cd-platen. Mannen min ble irritert. Huset fullt av folk og ingenting å finne på, alt var galt, så han gikk ut sammen med @Peanut for å fikse traktoren siden @Athena Freyja hadde kjørt den en smule hardt i skogen dagen før. Etter en tur i vedskjulet for å hente litt mer ved, tok jeg en slurk av trøstespriten bak øksa, gikk inn og fikk fyr i vedovnen og tente noen lys siden det var så mørkt. @Polly Ester hadde gått rundt i huset for å finne pledd til alle i et forsøk på gjøre alle litt varmere og glade. @CAPS LOCK var skikkelig lei seg og ville ha en god og varm historie. Det eneste jeg kunne av historier var om samleier, det jeg hadde erfart selv og det lille jeg hadde sett naboen gjøre alene mot diverse bakevarer når han trodde ingen så på. Man må jo ha kikkerten klar når man bor i bygda i tilfelle noe spennende skjer. Jeg fortalte den ene historien etter den andre om samleier i dyreriket, de vi hadde hatt og skulle ha i huset vårt og i omkring i bygda, jeg og mannen altså, og jeg fortalte noen ekle funfacts om sex, faktisk så ekkelt at @Hoppetaujenta måtte løpe på badet for å kaste opp. @Sola de bare lo av det, for ei pyse hun derre jenta er a! @MarianneE slo Sola de skikkelig hardt i armen og det ble sagt unnskyld. Mannen og de to andre hadde fått traktoren i gang og brøytet gårdsplassen og veien ut av bygda og fikk frem bussen. Siden det kunne gå enda fjorten dager før noen kom for å fikse strømmen og det var tomt for kaffe og alle var så pysete at de ikke engang ville smake på stekt bever eller haregryte, ville alle hjem. @Titania takket på vegne av alle for invitasjonen til førjulskos, men sa også at de ikke ville komme tilbake mens det var vinter, for det var jo så kaldt og mørkt her. Det må jo være bedre her på sommeren. Lite visste hun at på sommeren er det så mye mygg ute at jeg og mannen ikke får hatt samleie ute i skogen ved den bjørka som ser ut som Burt Reynolds uten å få baken og staken ihjelstukket. Jeg og mannen hadde hatt det fint og vi likte å ha besøk, men som vi sier, det er bra med besøk, men enda bedre når de drar. Traktoren var enda varm så vi gikk dit for å ha vår egen førjulshygge, nå kunne vi kjøre på med både det ene og det andre uten tilskuere. For noen fine dager! Kjempeartig histore. Takk for at jeg fikk være med. Håper jeg fant pledd til alle sammen så de ble gode og varme. Lo godt av naboen din, kan hende det ikke vil være det samme å spise pølse i brød på en stund da. (Ikke at jeg vet hva aktiviteten gikk ut på eller hva slags bakerverk det var snakk om, men pølse i brød passet bra til bildene i hodet mitt akkurat nå) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 14. desember 2023 #28714 Del Skrevet 14. desember 2023 Polly Ester skrev (9 minutter siden): Kjempeartig histore. Takk for at jeg fikk være med. Håper jeg fant pledd til alle sammen så de ble gode og varme. Lo godt av naboen din, kan hende det ikke vil være det samme å spise pølse i brød på en stund da. (Ikke at jeg vet hva aktiviteten gikk ut på eller hva slags bakerverk det var snakk om, men pølse i brød passet bra til bildene i hodet mitt akkurat nå) Takk🥰 Tror naboen har sett American Pie. Det går mye i bakverk og litt store grønnsaker og frukt. Sesongbasert. For å si det sånn, vi spiser ikke lunsj hos den mannen. Pølse i brød🤣 hvem vet, kanskje jeg får sett det en dag. Er ei som nærmest samler på pledd så alle fikk. Har 6 pledd liggende i sofaen her nå, to pledd i senga, et par i bilen, og en haug med pledd på ulike rom. Burde være nok😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. desember 2023 #28715 Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg prøvde å gi bort sånn pølse i brød en gang i min ville ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 15. desember 2023 #28716 Del Skrevet 15. desember 2023 @Ford3000 Skål! 😘 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. desember 2023 #28717 Del Skrevet 15. desember 2023 Lurven skrev (På 13.12.2023 den 17.02): 😆 Tog du an? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. desember 2023 #28718 Del Skrevet 15. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Tog du an? Hva betyr det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. desember 2023 #28719 Del Skrevet 15. desember 2023 Lurven skrev (16 timer siden): Jeg har jo en pensel så😌😁 Ordspråket «Male med bred pensel» får ny mening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. desember 2023 #28720 Del Skrevet 15. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): Tog du an? Ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå