Cid Skrevet 1. desember 2023 #28341 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Med røde flagg Og hvitvin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. desember 2023 #28342 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 711 Q- tips i Q-Ken Det var en nesten helt vanlig dag i 1986. Olof @jukkapalme hadde nettopp vært på kino, og En radioaktiv sky hadde nettopp lagt seg over fjellene i dalen Der @Frøkenfryden bodde. Men det merket hun ikke for hun var nemlig opptatt med å leke med Barbara og Kenneth eller Barbie girl og Q- Ken som hun kalte dem. Men én dag puttet hun en Q-tips i Q-ken. Han ble aldri den samme igjen. Da ble gamlefryden og gammelfryda sinte og tok fra henne dukken. Det de ikke visste var at hun hadde fått tak i noen andre litt mindre kjente dukker. @Adobyen en brokeback Mountain aktig dukke med lasso rundt fru Luna @Cid en dukke som kom med integrert håndkonsoll til Nintendo @TheHairyToothfairy denne Dokka bodde i garasjen og passet på bilene @Ciaran og Ciara de bodde nederst i kjelleren i barbiehuset @Titania kom med egen reiseveske, var ofte på tur til Århus eller Gøteborg @Ford3000 bodde i garasjen og hadde ansvar for traktoren @Sola de hun hadde ansvaret for klesvasken til alle frydens skitne dukker @Hoppetaujenta, @Boetica og @Polly Ester var sjefstante dukkene som bodde øverst og passet på at de andre hadde det bra igjen sånn @Ane Rikke sto naken i vinduet på dukkehuset og betraktet verden @CAPS LOCK sto utenfor og betraktet, mens han lot som om han samlet glassbiter Ikke for å generalisere, men tror at traktordukka oftere ble lekt med av guttene, tihi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2023 #28343 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 711 Q- tips i Q-Ken Det var en nesten helt vanlig dag i 1986. Olof @jukkapalme hadde nettopp vært på kino, og En radioaktiv sky hadde nettopp lagt seg over fjellene i dalen Der @Frøkenfryden bodde. Men det merket hun ikke for hun var nemlig opptatt med å leke med Barbara og Kenneth eller Barbie girl og Q- Ken som hun kalte dem. Men én dag puttet hun en Q-tips i Q-ken. Han ble aldri den samme igjen. Da ble gamlefryden og gammelfryda sinte og tok fra henne dukken. Det de ikke visste var at hun hadde fått tak i noen andre litt mindre kjente dukker. @Adobyen en brokeback Mountain aktig dukke med lasso rundt fru Luna @Cid en dukke som kom med integrert håndkonsoll til Nintendo @TheHairyToothfairy denne Dokka bodde i garasjen og passet på bilene @Ciaran og Ciara de bodde nederst i kjelleren i barbiehuset @Titania kom med egen reiseveske, var ofte på tur til Århus eller Gøteborg @Ford3000 bodde i garasjen og hadde ansvar for traktoren @Sola de hun hadde ansvaret for klesvasken til alle frydens skitne dukker @Hoppetaujenta, @Boetica og @Polly Ester var sjefstante dukkene som bodde øverst og passet på at de andre hadde det bra igjen sånn @Ane Rikke sto naken i vinduet på dukkehuset og betraktet verden @CAPS LOCK sto utenfor og betraktet, mens han lot som om han samlet glassbiter Aldri før har jeg blitt kalt en dukke, denne må jeg ta og kjenne litt på. Hm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #28344 Del Skrevet 2. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Aldri før har jeg blitt kalt en dukke, denne må jeg ta og kjenne litt på. Hm! Ikke av @StrangeDoll en gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2023 #28345 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Ikke av @StrangeDoll en gang? Haha, nei, hun kaller meg så mye annet rart som håpløs og vanskelig og sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #28346 Del Skrevet 2. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Haha, nei, hun kaller meg så mye annet rart som håpløs og vanskelig og sånn Og boytoy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 2. desember 2023 #28347 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (13 timer siden): Episode 711 Q- tips i Q-Ken Det var en nesten helt vanlig dag i 1986. Olof @jukkapalme hadde nettopp vært på kino, og En radioaktiv sky hadde nettopp lagt seg over fjellene i dalen Der @Frøkenfryden bodde. Men det merket hun ikke for hun var nemlig opptatt med å leke med Barbara og Kenneth eller Barbie girl og Q- Ken som hun kalte dem. Men én dag puttet hun en Q-tips i Q-ken. Han ble aldri den samme igjen. Da ble gamlefryden og gammelfryda sinte og tok fra henne dukken. Det de ikke visste var at hun hadde fått tak i noen andre litt mindre kjente dukker. @Adobyen en brokeback Mountain aktig dukke med lasso rundt fru Luna @Cid en dukke som kom med integrert håndkonsoll til Nintendo @TheHairyToothfairy denne Dokka bodde i garasjen og passet på bilene @Ciaran og Ciara de bodde nederst i kjelleren i barbiehuset @Titania kom med egen reiseveske, var ofte på tur til Århus eller Gøteborg @Ford3000 bodde i garasjen og hadde ansvar for traktoren @Sola de hun hadde ansvaret for klesvasken til alle frydens skitne dukker @Hoppetaujenta, @Boetica og @Polly Ester var sjefstante dukkene som bodde øverst og passet på at de andre hadde det bra igjen sånn @Ane Rikke sto naken i vinduet på dukkehuset og betraktet verden @CAPS LOCK sto utenfor og betraktet, mens han lot som om han samlet glassbiter Jeg dauer 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2023 #28348 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (9 timer siden): Og boytoy? Nah, sånt forhold har vi ikke, vi er gode venner. Ligger jo ikke med alle jeg møter, sånn rent bortsett fra Lurven da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #28349 Del Skrevet 2. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Nah, sånt forhold har vi ikke, vi er gode venner. Ligger jo ikke med alle jeg møter, sånn rent bortsett fra Lurven da Ble det et lurvete oppmøte det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. desember 2023 #28350 Del Skrevet 2. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Nah, sånt forhold har vi ikke, vi er gode venner. Ligger jo ikke med alle jeg møter, sånn rent bortsett fra Lurven da Nå må du passe på at ingen misforstår her altså, vi har riktignok ligget sammen, men ikke på en seksuell måte, Vi har ligget på samme strand, åsså var det den gangen jeg lå i bagasjerommet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #28351 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Nå må du passe på at ingen misforstår her altså, vi har riktignok ligget sammen, men ikke på en seksuell måte, Vi har ligget på samme strand, åsså var det den gangen jeg lå i bagasjerommet ditt Marinerte han grisen? Bagasjerom to? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. desember 2023 #28352 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Marinerte han grisen? Bagasjerom to? Det var ikke sånn😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #28353 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Det var ikke sånn😔 🥓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2023 #28354 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Nå må du passe på at ingen misforstår her altså, vi har riktignok ligget sammen, men ikke på en seksuell måte, Vi har ligget på samme strand, åsså var det den gangen jeg lå i bagasjerommet ditt Flashback til «flashing lights»-musikkvideo😳😳😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #28355 Del Skrevet 2. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Flashback til «Fleshing lights»-musikkvideo😳😳😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. desember 2023 #28356 Del Skrevet 2. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Flashback til «flashing lights»-musikkvideo😳😳😳 Den har jeg ikke sett. Men har hørt om fleshlight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #28357 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Den har jeg ikke sett. Men har hørt om fleshlight Hørt det er klissete inni dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2023 #28358 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Den har jeg ikke sett. Men har hørt om fleshlight Haha😂 ps: tror den har 18-årsgrense🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2023 #28359 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (2 timer siden): 🥓 Sier som Snopp Dogg og Jason De Ruloooo Go ham sandwich🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #28360 Del Skrevet 2. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sier som Snopp Dogg og Jason De Ruloooo Go ham sandwich🤠 Eat dem dry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå