Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #28301 Del Skrevet 1. desember 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Det ble litt ryddigere i hodet når jeg vet hvem som skal ha glassbitene etter @CAPS LOCK Lurer bare på hvem som skal ha logoen til @Titania, mummikoppene til @Frøkenfryden, de tomme isboksene til @Hoppetaujenta, spillkonsollene til @Cid, sovesofaen til @Ciaran og Ciara, og de klissete restene i bunnen av godteposen min Boetica skrev (4 timer siden): Det ble litt ryddigere i hodet når jeg vet hvem som skal ha glassbitene etter @CAPS LOCK Lurer bare på hvem som skal ha logoen til @Titania, mummikoppene til @Frøkenfryden, de tomme isboksene til @Hoppetaujenta, spillkonsollene til @Cid, sovesofaen til @Ciaran og Ciara, og de klissete restene i bunnen av godteposen min Har jo faktisk blitt laget en testament episode en gang, alt står der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #28302 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Har jo faktisk blitt laget en testament episode en gang, alt står der Hva ga jeg til hvem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #28303 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hva ga jeg til hvem? Det husker jeg ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #28304 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Det husker jeg ikke nå @Hoppetaujenta fikk vel all farsmelken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #28305 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (6 minutter siden): @Hoppetaujenta fikk vel all farsmelken. Jada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #28306 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jada Hun drakk seg til melkeforgiftning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #28307 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hun drakk seg til melkeforgiftning. Hu ble gift ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #28308 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Hu ble gift ja Med Borat, de giftet seg i mankini lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. desember 2023 #28309 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurven skrev (47 minutter siden): Har jo faktisk blitt laget en testament episode en gang, alt står der Selvsagt har du det 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. desember 2023 #28310 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ikke rør isboksene mine. Jeg har knapper og glanspapir i dem alle sammen. Har du begynt å bygge pyramide sånn at du får plass til dem i det hinsidige? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #28311 Del Skrevet 1. desember 2023 Cid skrev (56 minutter siden): @Hoppetaujenta fikk vel all farsmelken. FORDØMRADE GRISEGUTT! *BRØØØØL* Lurven skrev (48 minutter siden): Hu ble gift ja JEG VIL IKKE. *ja, i dag bruker jeg utestemme INNE!!!* Boetica skrev (2 minutter siden): Har du begynt å bygge pyramide sånn at du får plass til dem i det hinsidige? I svarte svingende; HAR DU SMUGTITTET PÅ MINE BYGGVERK! DET ER HEMMELIG JO!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. desember 2023 #28312 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I svarte svingende; HAR DU SMUGTITTET PÅ MINE BYGGVERK! DET ER HEMMELIG JO!!! Klart alle vet det - du har jo hamret og saget i førti år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #28313 Del Skrevet 1. desember 2023 GNURR! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #28314 Del Skrevet 1. desember 2023 Boetica skrev (37 minutter siden): Selvsagt har du det 😂 Har vært innom neste alle livets temaer tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #28315 Del Skrevet 1. desember 2023 Hva med avgudstro da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #28316 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): FORDØMRADE GRISEGUTT! *BRØØØØL* JEG VIL IKKE. *ja, i dag bruker jeg utestemme INNE!!!* I svarte svingende; HAR DU SMUGTITTET PÅ MINE BYGGVERK! DET ER HEMMELIG JO!!! 🛖🔐🚪🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. desember 2023 #28317 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hva med avgudstro da? Sånn at du tilber Belzebub og sånn? Neeeida 😇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2023 #28318 Del Skrevet 1. desember 2023 Boetica skrev (1 time siden): Sånn at du tilber Belzebub og sånn? Neeeida 😇 Yepp. Vi har religionsfrihet her i landet vet dere... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #28319 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hva med avgudstro da? *noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #28320 Del Skrevet 1. desember 2023 Boetica skrev (3 timer siden): Sånn at du tilber Belzebub og sånn? Neeeida 😇 Å tilbe den gamle kananeiske guden baal zeebub er visst ikke så vanlig nå lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå