Blå knapp Skrevet 29. juli 2022 #4481 Del Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (58 minutter siden): Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 30. juli 2022 #4482 Del Skrevet 30. juli 2022 lurven skrev (19 timer siden): Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #4483 Del Skrevet 30. juli 2022 Episode 127 Haiku edition (Moderne haiku, orker ikke følge haiku reglene slavisk) @Entern Bohem fra innlandet Drikker ildvann ved brune vannhull Dagen etter hamrer hodet @Frøkenfryden Liten kvinne store tanker Spiser kvarg fra skål og bolle Legger seg før solnedgang @Cid Uskyldig utseende skitne tanker Hva har han i kofferten 69 er favoritten @Titania Sykler helst elektrisk Diskuterer mye på jobben sin Tar bussen hjem @Blå knapp Teller på knappene Tar med hunden ut for å tisse Tiden er knapp @Kvakkekyllingen Liten kylling kvakker Lengter etter å legge egg Omelett til frokost @Villfisker Mange fisker i havet Liker de som er fast i fisken Får han deg på kroken @AliceNextDoor Naboer kan være blyge Reiser langt vekk i limousin 24 år er lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #4484 Del Skrevet 30. juli 2022 Veldig bra @lurven😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2022 #4485 Del Skrevet 30. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Veldig bra @lurven😊👍 Takk, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #4486 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (8 timer siden): Episode 127 Haiku edition (Moderne haiku, orker ikke følge haiku reglene slavisk) @Entern Bohem fra innlandet Drikker ildvann ved brune vannhull Dagen etter hamrer hodet @Frøkenfryden Liten kvinne store tanker Spiser kvarg fra skål og bolle Legger seg før solnedgang @Cid Uskyldig utseende skitne tanker Hva har han i kofferten 69 er favoritten @Titania Sykler helst elektrisk Diskuterer mye på jobben sin Tar bussen hjem @Blå knapp Teller på knappene Tar med hunden ut for å tisse Tiden er knapp @Kvakkekyllingen Liten kylling kvakker Lengter etter å legge egg Omelett til frokost @Villfisker Mange fisker i havet Liker de som er fast i fisken Får han deg på kroken @AliceNextDoor Naboer kan være blyge Reiser langt vekk i limousin 24 år er lenge Flotte greier! 😁 fint å være tilbake og se at jeg lever i beste velgående her inne jo! 🥰 Fast i fisken.. få på kroken. Klinger i mitt ordspill-øre😂👍 Ps i går spiste jeg opp en pose potetgull og la meg 23😮😮😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #4487 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (På 29.7.2022 den 10.24): Episode 125 Entern goes 60s Modernist @lurven lurer i lunden @lurven lurer luringene @lurven lusker lutende gjennom Luster @Kvakkekyllingen kvakker kverulerende @Kvakkekyllingen kverulerer "kvakk? Kvakk? Kva?" @Kvakkekyllingen kvakker "kvissleis?" til @Frøkenfryden @Frøkenfryden psykler til psykehuset psykologen @Frøkenfryden psykoanalyserer på psykehuset, psykoanalyserer psykopatens psyke Æille a @AliceNextDoor æillske er æinnslens Æille er æinnslens a ma @Blå knapps blå blues ballade @Blå knapp blivende blest @Blå knapp i blå bluse i bil @DundreMilfin durer dundrende @DundreMilfin durer durkdrevent @DundreMilfin dundrer i Drøbak @Cid sipper cider silly @Cid sipping cider sikler cider sikkert @Cid in the city sipping cider Haha festlig, og kult Entern. og finurlig som @lurven sier! Tenkte nesten litt på Jan Erik Vold😂 Men jeg psykoanalyserte ingen psykopater fredag da. Bare åt marinert svin og drakk vin😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #4488 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (På 29.7.2022 den 21.50): Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker Denne syns jeg var ganske varm og fin! 🥰 Og fredag var nokså trist her så du må jo ha høy EQ. (Telepati lixm! )Enig med @Entern i det! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #4489 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (8 timer siden): Episode 127 Haiku edition (Moderne haiku, orker ikke følge haiku reglene slavisk) @Entern Bohem fra innlandet Drikker ildvann ved brune vannhull Dagen etter hamrer hodet @Frøkenfryden Liten kvinne store tanker Spiser kvarg fra skål og bolle Legger seg før solnedgang @Cid Uskyldig utseende skitne tanker Hva har han i kofferten 69 er favoritten @Titania Sykler helst elektrisk Diskuterer mye på jobben sin Tar bussen hjem @Blå knapp Teller på knappene Tar med hunden ut for å tisse Tiden er knapp @Kvakkekyllingen Liten kylling kvakker Lengter etter å legge egg Omelett til frokost @Villfisker Mange fisker i havet Liker de som er fast i fisken Får han deg på kroken @AliceNextDoor Naboer kan være blyge Reiser langt vekk i limousin 24 år er lenge Har forresten avlyst en Sverigetur i morgen. Ikke nytt kvarglager😮 Skal heller på fancybutikken. Kanskje kjøpe grisenakke.. uuupS😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #4490 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Haha festlig, og kult Entern. og finurlig som @lurven sier! Tenkte nesten litt på Jan Erik Vold😂 Men jeg psykoanalyserte ingen psykopater fredag da. Bare åt marinert svin og drakk vin😂 Liker Jan Erik Vold og særlig delen med deg var Vold-inspirert 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #4491 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Liker Jan Erik Vold og særlig delen med deg var Vold-inspirert 😀 Ååå hurra! Liker også! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #4492 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Ååå hurra! Liker også! 🙂 Ja han skriver mye morsomt, samtidig som det kan være både underfundig og dypt, og er jo Oslodikter #1 Store forskjellen på 60-tallsmodernismen (Vold) og eldre/50-tallsmodernisme er at førstnevnte er mer positiv vil jeg si, mens 50-tallsmodernismen ofte er fremmedgjort og engstelig 😅 også er 60-tallsmodernismen mer leken 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #4493 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Flotte greier! 😁 fint å være tilbake og se at jeg lever i beste velgående her inne jo! 🥰 Fast i fisken.. få på kroken. Klinger i mitt ordspill-øre😂👍 Ps i går spiste jeg opp en pose potetgull og la meg 23😮😮😮 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #4494 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Har forresten avlyst en Sverigetur i morgen. Ikke nytt kvarglager😮 Skal heller på fancybutikken. Kanskje kjøpe grisenakke.. uuupS😮 Jeg var i Sverige forrige uke, prøvde å finne krokodillekjøtt eller kenguru, men de hadde ikke det nå, så jeg endte opp med kanin og hjort, ikke like eksotisk. Grisen spiser alt og alt på grisen kan spises sier nu jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #4495 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Jeg var i Sverige forrige uke, prøvde å finne krokodillekjøtt eller kenguru, men de hadde ikke det nå, så jeg endte opp med kanin og hjort, ikke like eksotisk. Grisen spiser alt og alt på grisen kan spises sier nu jeg Men kanin og hjort er godt da! 🤩 Ja gris er godt og passer alltid👍 Fått hamburgerrygg til frokost nå. Yai🙂 mem ingen kvarg på deg? 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #4496 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Men kanin og hjort er godt da! 🤩 Ja gris er godt og passer alltid👍 Fått hamburgerrygg til frokost nå. Yai🙂 mem ingen kvarg på deg? 😮 Nei, er ikke et kvarg menneske, kjøpte yoghurt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #4497 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Nei, er ikke et kvarg menneske, kjøpte yoghurt da Bra. Så finmaler du nøtter og får en helaften 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #4498 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Bra. Så finmaler du nøtter og får en helaften Denne posten vil misbrukes 😉😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli 2022 #4499 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Denne posten vil misbrukes 😉😅 Hahaaaa tenkte faktisk ikke.. bare vet @lurven liker finmalte nøtter i youhurten..ehhh hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #4500 Del Skrevet 31. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hahaaaa tenkte faktisk ikke.. bare vet @lurven liker finmalte nøtter i youhurten..ehhh hmmm Han maler nøttene sine i FINE FARGER og så lager han yoghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå