Gjest lurven Skrevet 24. juli 2022 #4401 Del Skrevet 24. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Hamburger tor😂😂😂 Veldig moro alt sammen!! ps.. tagger «vår» helene @Helene1982. Håper hun andre uansett setter pris på at du snakker om stringen hennes😂 neidaaaa. Du er superflink😃👍💙 Ååå. Tok feil Helene igjen😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. juli 2022 #4402 Del Skrevet 24. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Ååå. Tok feil Helene igjen😭 Der går nok bra skal du se 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. juli 2022 #4403 Del Skrevet 24. juli 2022 lurven skrev (11 timer siden): Episode 120 Nå var den store eller lille dagen kommet for å lage låter om brukerne basert på slagere fra grand Prix historien. @Frøkenfryden ein bichen fryden. Sangen om lille fryden som ikke likte krig og fred og sånn. @TheHairyToothfairy Tootfairytale Handler om å være forelska i en tannfe selv om det som oftest gjør vondt @Cid hold me Norw Handler om gutten som bare ville bli holdt rundt av @norw @DundreMilfin hard cock halleluja Teksten er sensurert da vi har unge lesere @Entern J'aime la vin Sang om mannen som elsket vin @helene82 pupp on a string Sang om dama som hadde string BH @AliceNextDoor bil etter bil Sang om dama som hadde solgt bilen sin og skulle kjøpe seg ny @Anonymburker hamburger tor Sangen om Tor som var svært glad i hamburger @Kvakkekyllingen give that chicken a banana Handler om en kylling som ville ha banan @Athena Catalina only kamferdrops Sangen om damen som var blitt så tilårskommen at hun foretrakk kamferdrops til kaffen @Titania la det svinge Sang om dama som endelig hadde lært seg å svinge med el sykkelen sin @Blå knapp inten nytt under kjolen Under kjolen var det bare en blå knapp @SVK my hard is yours Sangen om mannen som likte å gi bort harde ting 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juli 2022 #4404 Del Skrevet 24. juli 2022 Episode 121 Limerick episode Har fått pms av @Frøkenfryden Med forespørsel om jeg kan skrive en limerick episode, dette fordi hun ikke har tid selv, hun er altfor opptatt med å barbere hårene på en muskel i armhulen og prøve å finne ut hva denne egentlig betyr sammen med Frantzen. @Hoppetaujenta har sitti hele dagen å venta, hun har venta på å bli henta. Plutselig dukker en mann opp det er @Entern han er bedre kjent som hentern De dro forbi blokka til @Frøkenfryden og hørte på lyden av fryden som mistet dyden På veien videre møtte de Titania som var på busstur i en Scania @Kvakkekyllingen var også på tur, det er hun som bare blir kalt kvakke Men hun hadde glemt å pakke Alt hun hadde på seg var en jakke En fyr som endelig hadde lagt seg å sove var han som heter @Cidmen i sengen ble han spist opp av midd I mellomtiden lekte @DundreMilfin med koseknappen sin @Helene1982 satt på do Døra var åpen mens hun skviset ut siste dråpen. Hun likte at folk kunne stå å glo I mellomtiden satt @Athena Catalina å klina på jobben, i kantina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juli 2022 #4405 Del Skrevet 25. juli 2022 lurven skrev (8 timer siden): Episode 121 Limerick episode Har fått pms av @Frøkenfryden Med forespørsel om jeg kan skrive en limerick episode, dette fordi hun ikke har tid selv, hun er altfor opptatt med å barbere hårene på en muskel i armhulen og prøve å finne ut hva denne egentlig betyr sammen med Frantzen. @Hoppetaujenta har sitti hele dagen å venta, hun har venta på å bli henta. Plutselig dukker en mann opp det er @Entern han er bedre kjent som hentern De dro forbi blokka til @Frøkenfryden og hørte på lyden av fryden som mistet dyden På veien videre møtte de Titania som var på busstur i en Scania @Kvakkekyllingen var også på tur, det er hun som bare blir kalt kvakke Men hun hadde glemt å pakke Alt hun hadde på seg var en jakke En fyr som endelig hadde lagt seg å sove var han som heter @Cidmen i sengen ble han spist opp av midd I mellomtiden lekte @DundreMilfin med koseknappen sin @Helene1982 satt på do Døra var åpen mens hun skviset ut siste dråpen. Hun likte at folk kunne stå å glo I mellomtiden satt @Athena Catalina å klina på jobben, i kantina Haha!! Kjempemoro! 🤩🤩🤩 😂😂😂😂 Jeg skal limericke en dag! Lover! Rom for en til med det vel? 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juli 2022 #4406 Del Skrevet 25. juli 2022 lurven skrev (9 timer siden): Episode 121 Limerick episode Har fått pms av @Frøkenfryden Med forespørsel om jeg kan skrive en limerick episode, dette fordi hun ikke har tid selv, hun er altfor opptatt med å barbere hårene på en muskel i armhulen og prøve å finne ut hva denne egentlig betyr sammen med Frantzen. @Hoppetaujenta har sitti hele dagen å venta, hun har venta på å bli henta. Plutselig dukker en mann opp det er @Entern han er bedre kjent som hentern De dro forbi blokka til @Frøkenfryden og hørte på lyden av fryden som mistet dyden På veien videre møtte de Titania som var på busstur i en Scania @Kvakkekyllingen var også på tur, det er hun som bare blir kalt kvakke Men hun hadde glemt å pakke Alt hun hadde på seg var en jakke En fyr som endelig hadde lagt seg å sove var han som heter @Cidmen i sengen ble han spist opp av midd I mellomtiden lekte @DundreMilfin med koseknappen sin @Helene1982 satt på do Døra var åpen mens hun skviset ut siste dråpen. Hun likte at folk kunne stå å glo I mellomtiden satt @Athena Catalina å klina på jobben, i kantina 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juli 2022 #4407 Del Skrevet 25. juli 2022 lurven skrev (21 timer siden): Ååå. Tok feil Helene igjen😭 Går så bra så! Rom for alle Helenene her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 25. juli 2022 #4408 Del Skrevet 25. juli 2022 lurven skrev (På 23.7.2022 den 0.32): Episode 119 Nå var det tid for at brukerne skulle få sin egen vri på en ABBA låt. Forfatteren var @SVK for han var etter eget utsagn Skandinavias klart største ABBA fan. @mia83 mamma Mia Handler om Mia på 83 som nettopp er blitt mamma @Entern Fernando Sangen om fernando fra Lillehammer, Det var noe i luften i kveld, og det var sigarettrøyk @DundreMilfin gimme gimme gimme Sangen om dama som vil ha en mann etter midnatt @Titania Whats the name of the game Handler om en dame som spiller et tv spill hun ikke vet hva heter @Frøkenfryden dancing Queen Handler om dama som dimmet lysene hver fredag kveld og danset i stua si @Cid voulez vous Handler om gutten med fransk sjarm som helt klart ville. @Helene1982 i have a dream Sangen om dama som drømte, og hun trodde også på engler @Villfisker Waterloo Sangen om en mann som fisket i do vannet. Han følte det som om han hadde tapt en krig. @AliceNextDoor when I kissed the teacher Sang om dama som kyssa lærærn for å få bedre karakterer @Kvakkekyllingen chiqitita eller chicken tita som den også blir kalt er sangen om en kylling som kvakker seg gjennom livet. @Athena Catalina money money money Sangen om dama som dama som drømte om å dra til Las Vegas eller Monaco og vinne penger eller å gifte seg med en rik mann. Men som i livets harde realitet endte opp med å tape penger på Grenlandsbingoen hver fredag. Prøvde å fiske opp dodraugen, men fant ut at han ikke fantes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juli 2022 #4409 Del Skrevet 25. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Haha!! Kjempemoro! 🤩🤩🤩 😂😂😂😂 Jeg skal limericke en dag! Lover! Rom for en til med det vel? 🥹 Ja du er bedre på limerick enn meg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juli 2022 #4410 Del Skrevet 25. juli 2022 Episode 122 Det var Oslo-dame som het @Frøkenfryden, hun var så glad i å dra til Syden. Der husket alle fortsatt lyden av @Frøkenfryden som mistet dyden. Det var en mann fra distriktet som het @lurven, Han var sprøere enn hele hurven, satt og pratet dagen lang med spurven. Ikke smarteste kubba i kurven, @lurven. @AliceNextDoor var så stolt av sine får. Hun jobbet år etter år Med får på sin gård. En dame ved navn @DundreMilfin drakk så altfor mye gin. Hun måtte legges inn Med flekker på leveren sin. En jente som het @Blå knapp følte seg så slapp at knappene glapp. For et tap. Ålesundingen @Cid Var en gamer-kidd som var redd for midd Ropte "ikke gidd!", gjorde @Cid til midd @Kvakkekyllingen gjorde vei i vellingen. Kjørte hele kveldingen, @Kvakkekyllingen I Hellas satt @Athena Catalina Med sin venninne Katarina Som sa "å kjære Catalina jeg henger heller med Mina" @Anonymburker var så glad i agurker. Folk som ikke likte agurker Så @Anonymburker på som skurker. Bak ryggen til @Villfisker Driver folk og hvisker: "Han spiser for mye svisker, gjør @Villfisker" 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juli 2022 #4411 Del Skrevet 25. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Episode 122 Det var Oslo-dame som het @Frøkenfryden, hun var så glad i å dra til Syden. Der husket alle fortsatt lyden av @Frøkenfryden som mistet dyden. Det var en mann fra distriktet som het @lurven, Han var sprøere enn hele hurven, satt og pratet dagen lang med spurven. Ikke smarteste kubba i kurven, @lurven. @AliceNextDoor var så stolt av sine får. Hun jobbet år etter år Med får på sin gård. En dame ved navn @DundreMilfin drakk så altfor mye gin. Hun måtte legges inn Med flekker på leveren sin. En jente som het @Blå knapp følte seg så slapp at knappene glapp. For et tap. Ålesundingen @Cid Var en gamer-kidd som var redd for midd Ropte "ikke gidd!", gjorde @Cid til midd @Kvakkekyllingen gjorde vei i vellingen. Kjørte hele kveldingen, @Kvakkekyllingen I Hellas satt @Athena Catalina Med sin venninne Katarina Som sa "å kjære Catalina jeg henger heller med Mina" @Anonymburker var så glad i agurker. Folk som ikke likte agurker Så @Anonymburker på som skurker. Bak ryggen til @Villfisker Driver folk og hvisker: "Han spiser for mye svisker, gjør @Villfisker" Digger det 😆👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 25. juli 2022 #4412 Del Skrevet 25. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): @AliceNextDoor var så stolt av sine får. Hun jobbet år etter år Med får på sin gård. Jeg kan godt se for meg at jeg skulle kunne drive gård, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. juli 2022 #4413 Del Skrevet 25. juli 2022 😂😂😂😂😂😂 Kan informere om at jeg ikke takler gin 🦑🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 25. juli 2022 #4414 Del Skrevet 25. juli 2022 lurven skrev (På 23.7.2022 den 22.46): @AliceNextDoor bil etter bil Sang om dama som hadde solgt bilen sin og skulle kjøpe seg ny Ja, jeg leter etter en som er rød. Eller gul. Har du en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. juli 2022 #4415 Del Skrevet 25. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Episode 122 Det var Oslo-dame som het @Frøkenfryden, hun var så glad i å dra til Syden. Der husket alle fortsatt lyden av @Frøkenfryden som mistet dyden. Det var en mann fra distriktet som het @lurven, Han var sprøere enn hele hurven, satt og pratet dagen lang med spurven. Ikke smarteste kubba i kurven, @lurven. @AliceNextDoor var så stolt av sine får. Hun jobbet år etter år Med får på sin gård. En dame ved navn @DundreMilfin drakk så altfor mye gin. Hun måtte legges inn Med flekker på leveren sin. En jente som het @Blå knapp følte seg så slapp at knappene glapp. For et tap. Ålesundingen @Cid Var en gamer-kidd som var redd for midd Ropte "ikke gidd!", gjorde @Cid til midd @Kvakkekyllingen gjorde vei i vellingen. Kjørte hele kveldingen, @Kvakkekyllingen I Hellas satt @Athena Catalina Med sin venninne Katarina Som sa "å kjære Catalina jeg henger heller med Mina" @Anonymburker var så glad i agurker. Folk som ikke likte agurker Så @Anonymburker på som skurker. Bak ryggen til @Villfisker Driver folk og hvisker: "Han spiser for mye svisker, gjør @Villfisker" Så bra 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juli 2022 #4416 Del Skrevet 25. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Digger det 😆👍 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Jeg kan godt se for meg at jeg skulle kunne drive gård, ja. DundreMilfin skrev (1 time siden): 😂😂😂😂😂😂 Kan informere om at jeg ikke takler gin 🦑🤣 Athena Catalina skrev (43 minutter siden): Så bra 😄 Glad det var gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juli 2022 #4417 Del Skrevet 25. juli 2022 lurven skrev (19 timer siden): Episode 121 Limerick episode Har fått pms av @Frøkenfryden Med forespørsel om jeg kan skrive en limerick episode, dette fordi hun ikke har tid selv, hun er altfor opptatt med å barbere hårene på en muskel i armhulen og prøve å finne ut hva denne egentlig betyr sammen med Frantzen. @Hoppetaujenta har sitti hele dagen å venta, hun har venta på å bli henta. Plutselig dukker en mann opp det er @Entern han er bedre kjent som hentern De dro forbi blokka til @Frøkenfryden og hørte på lyden av fryden som mistet dyden På veien videre møtte de Titania som var på busstur i en Scania @Kvakkekyllingen var også på tur, det er hun som bare blir kalt kvakke Men hun hadde glemt å pakke Alt hun hadde på seg var en jakke En fyr som endelig hadde lagt seg å sove var han som heter @Cidmen i sengen ble han spist opp av midd I mellomtiden lekte @DundreMilfin med koseknappen sin @Helene1982 satt på do Døra var åpen mens hun skviset ut siste dråpen. Hun likte at folk kunne stå å glo I mellomtiden satt @Athena Catalina å klina på jobben, i kantina Se fet skrift.. vi finner det ut en vakker dag!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juli 2022 #4418 Del Skrevet 25. juli 2022 Entern skrev (4 timer siden): Episode 122 Det var Oslo-dame som het @Frøkenfryden, hun var så glad i å dra til Syden. Der husket alle fortsatt lyden av @Frøkenfryden som mistet dyden. Det var en mann fra distriktet som het @lurven, Han var sprøere enn hele hurven, satt og pratet dagen lang med spurven. Ikke smarteste kubba i kurven, @lurven. @AliceNextDoor var så stolt av sine får. Hun jobbet år etter år Med får på sin gård. En dame ved navn @DundreMilfin drakk så altfor mye gin. Hun måtte legges inn Med flekker på leveren sin. En jente som het @Blå knapp følte seg så slapp at knappene glapp. For et tap. Ålesundingen @Cid Var en gamer-kidd som var redd for midd Ropte "ikke gidd!", gjorde @Cid til midd @Kvakkekyllingen gjorde vei i vellingen. Kjørte hele kveldingen, @Kvakkekyllingen I Hellas satt @Athena Catalina Med sin venninne Katarina Som sa "å kjære Catalina jeg henger heller med Mina" @Anonymburker var så glad i agurker. Folk som ikke likte agurker Så @Anonymburker på som skurker. Bak ryggen til @Villfisker Driver folk og hvisker: "Han spiser for mye svisker, gjør @Villfisker" Shit så mange ganger jeg har mista dyden her på KG😂😂😂 innmari bra!! jeg vil også limericke men så stor fallhøyde nå😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juli 2022 #4419 Del Skrevet 25. juli 2022 Entern skrev (5 timer siden): Episode 122 Det var Oslo-dame som het @Frøkenfryden, hun var så glad i å dra til Syden. Der husket alle fortsatt lyden av @Frøkenfryden som mistet dyden. Det var en mann fra distriktet som het @lurven, Han var sprøere enn hele hurven, satt og pratet dagen lang med spurven. Ikke smarteste kubba i kurven, @lurven. @AliceNextDoor var så stolt av sine får. Hun jobbet år etter år Med får på sin gård. En dame ved navn @DundreMilfin drakk så altfor mye gin. Hun måtte legges inn Med flekker på leveren sin. En jente som het @Blå knapp følte seg så slapp at knappene glapp. For et tap. Ålesundingen @Cid Var en gamer-kidd som var redd for midd Ropte "ikke gidd!", gjorde @Cid til midd @Kvakkekyllingen gjorde vei i vellingen. Kjørte hele kveldingen, @Kvakkekyllingen I Hellas satt @Athena Catalina Med sin venninne Katarina Som sa "å kjære Catalina jeg henger heller med Mina" @Anonymburker var så glad i agurker. Folk som ikke likte agurker Så @Anonymburker på som skurker. Bak ryggen til @Villfisker Driver folk og hvisker: "Han spiser for mye svisker, gjør @Villfisker" Skjønner du fikk diktskryt den gangen🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juli 2022 #4420 Del Skrevet 25. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Skjønner du fikk diktskryt den gangen🙂 Det var snilt sagt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå