Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3441 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ja😆 Nå over til NRK Innlandet, med mer info om den såkalte "Lurven-saken" på Gjøvik. 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3442 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Men han kjører ikke Mercedes, @lurven kjører såklart Honda: Så faktisk en jente som kjørte en sånn bil en gang, hadde lyst til å kommentere, men Beit meg hardt i leppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3443 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Urban legend. Den heter Honda Fit, som riktignok uttales Fitto på japansk. Knallbil å kjøre og enkel å trimme, men ser sørgelig ut Bytta ikke den navn til jazz her i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3444 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Lurven (41): Åpner opp om erkjennelsen Jeg trodde jeg hjalp de, sier han. Drar en hånd gjennom håret, det er mer ordnet nå, mindre lurvete. Han drikker farris, tar en slurk, smiler svakt. De var bortkomne, søkende på ett vis, litt som meg. 😆 har ikke hår, men bortsett fra det er alt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2022 #3445 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Det er vel koseligere? Sånn I kvæill skar vi bessøke a Hoppe, som har drivi me hoppetau sida hu var lita jinte Kjempekoselig. Det er nesten så jeg ser for meg at den snille mannen som har stæmmen....inviterer meg til å sitte på fanget hans under intervjuet. Det bare poppet opp i mitt hode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3446 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Lurven (41): Jeg var den opprinnelige "sugar daddy", men foretrakk å kalles "snill onkel" 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3447 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Vi ble litt rorbu @lurven Kan ikke være borte herfra uten at det blir helt rorbu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3448 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): 😂😂😂 Føles som NRK distriktsnyheter😂😂😂 Eller en bok av kjell Aukrust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3449 Del Skrevet 8. juli 2022 Episode hundreoghelvete @Entern satt bak rattet i en begalac-malt rød Lada 1600 stasjonsvogn og skulle ta alle KGerne på bygdafest i Indre Slogvær. @Frøkenfryden satt klar i passasjersetet med full kontroll over stereoen/autokjeften som jallet ut gode toner fra Sash! om Equador og Dr. Alban som poengterte at dette var hans liv. I baksetet satt @Titania og blandet gin n tonic uten å søle på toppen sin, spesielt innkjøpt for kvelden. Leopard mønster. Ved siden satt @Athena Catalina og ropte SPILL NOE ROCK DA! helt til høyre fant vi @Villfisker ,vill i blikket med en Smienoff Is, to dager gammelt brygg fra en låve i Torskefjotten. på fanget hans, for å være plasseffektive, satt @AliceNextDoor og var ikke fornøyd med det relativt labre utvalget som ble spilt av Rammstein og Wolkenfrei. i koffertrommet, hvem fant vi der? Jo, @Cid, tett inntil @lurven som med en liten tåre i øyet hvisket for seg selv at det snart var over og tenkte seg til et happy sted. turen gikk i sikk og sakk mens eksosen veltet ut fra noen sted midt under bilen, grusen fløy og det samme gjorde diverse turgåere og to svenske turister med fiskestenger som søkte hurtig dekning i en grøft da Laden kom flyvende. @Villfisker ropte DERE GJØR DET FEIL og kastet en snusboks på en av dem. lengre fremme ventet to sortkledde personer med hvit Volvo som hadde saftblandere på taket. @Hoppetaujenta stod klar med laseren og ropte at @TheHairyToothfairy måtte stoppe neste bil. 130 kunne hun rapportere om. Tannmannen labbet ut i veien og så Ladaen ramle imot ham så flasker og stein sprutet. Bilen bråbremset foran ham og han ropte til sjåføren; KORSN I HÆLVETE I INTERESSEN FØRR Å BEHOLD FØRERKORTET? VOGNKORT OG SERTIFIKAT NUH, TAKK! Dagen etter satt alle sammen på Løten og spikret paller mens @Hoppetaujenta og @TheHairyToothfairy nøt hver sin kalde eplemost. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3450 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Bytta ikke den navn til jazz her i Norge? Yep, stemmer. En venninne hadde en spygrønn slik, vi kalte den Dazz. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3451 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Så faktisk en jente som kjørte en sånn bil en gang, hadde lyst til å kommentere, men Beit meg hardt i leppa Bra det ikke var hennes leppe da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3452 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Eller en bok av kjell Aukrust @TheHairyToothfairy med ræverumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3453 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Episode hundreoghelvete @Entern satt bak rattet i en begalac-malt rød Lada 1600 stasjonsvogn og skulle ta alle KGerne på bygdafest i Indre Slogvær. @Frøkenfryden satt klar i passasjersetet med full kontroll over stereoen/autokjeften som jallet ut gode toner fra Sash! om Equador og Dr. Alban som poengterte at dette var hans liv. I baksetet satt @Titania og blandet gin n tonic uten å søle på toppen sin, spesielt innkjøpt for kvelden. Leopard mønster. Ved siden satt @Athena Catalina og ropte SPILL NOE ROCK DA! helt til høyre fant vi @Villfisker ,vill i blikket med en Smienoff Is, to dager gammelt brygg fra en låve i Torskefjotten. på fanget hans, for å være plasseffektive, satt @AliceNextDoor og var ikke fornøyd med det relativt labre utvalget som ble spilt av Rammstein og Wolkenfrei. i koffertrommet, hvem fant vi der? Jo, @Cid, tett inntil @lurven som med en liten tåre i øyet hvisket for seg selv at det snart var over og tenkte seg til et happy sted. turen gikk i sikk og sakk mens eksosen veltet ut fra noen sted midt under bilen, grusen fløy og det samme gjorde diverse turgåere og to svenske turister med fiskestenger som søkte hurtig dekning i en grøft da Laden kom flyvende. @Villfisker ropte DERE GJØR DET FEIL og kastet en snusboks på en av dem. lengre fremme ventet to sortkledde personer med hvit Volvo som hadde saftblandere på taket. @Hoppetaujenta stod klar med laseren og ropte at @TheHairyToothfairy måtte stoppe neste bil. 130 kunne hun rapportere om. Tannmannen labbet ut i veien og så Ladaen ramle imot ham så flasker og stein sprutet. Bilen bråbremset foran ham og han ropte til sjåføren; KORSN I HÆLVETE I INTERESSEN FØRR Å BEHOLD FØRERKORTET? VOGNKORT OG SERTIFIKAT NUH, TAKK! Dagen etter satt alle sammen på Løten og spikret paller mens @Hoppetaujenta og @TheHairyToothfairy nøt hver sin kalde eplemost. Øyh! Var bra da😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3454 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (11 minutter siden): 😆 har ikke hår, men bortsett fra det er alt riktig Åå digg, jeg er ikke den eneste uten prinsessehår😃😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3455 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Episode hundreoghelvete @Entern satt bak rattet i en begalac-malt rød Lada 1600 stasjonsvogn og skulle ta alle KGerne på bygdafest i Indre Slogvær. @Frøkenfryden satt klar i passasjersetet med full kontroll over stereoen/autokjeften som jallet ut gode toner fra Sash! om Equador og Dr. Alban som poengterte at dette var hans liv. I baksetet satt @Titania og blandet gin n tonic uten å søle på toppen sin, spesielt innkjøpt for kvelden. Leopard mønster. Ved siden satt @Athena Catalina og ropte SPILL NOE ROCK DA! helt til høyre fant vi @Villfisker ,vill i blikket med en Smienoff Is, to dager gammelt brygg fra en låve i Torskefjotten. på fanget hans, for å være plasseffektive, satt @AliceNextDoor og var ikke fornøyd med det relativt labre utvalget som ble spilt av Rammstein og Wolkenfrei. i koffertrommet, hvem fant vi der? Jo, @Cid, tett inntil @lurven som med en liten tåre i øyet hvisket for seg selv at det snart var over og tenkte seg til et happy sted. turen gikk i sikk og sakk mens eksosen veltet ut fra noen sted midt under bilen, grusen fløy og det samme gjorde diverse turgåere og to svenske turister med fiskestenger som søkte hurtig dekning i en grøft da Laden kom flyvende. @Villfisker ropte DERE GJØR DET FEIL og kastet en snusboks på en av dem. lengre fremme ventet to sortkledde personer med hvit Volvo som hadde saftblandere på taket. @Hoppetaujenta stod klar med laseren og ropte at @TheHairyToothfairy måtte stoppe neste bil. 130 kunne hun rapportere om. Tannmannen labbet ut i veien og så Ladaen ramle imot ham så flasker og stein sprutet. Bilen bråbremset foran ham og han ropte til sjåføren; KORSN I HÆLVETE I INTERESSEN FØRR Å BEHOLD FØRERKORTET? VOGNKORT OG SERTIFIKAT NUH, TAKK! Dagen etter satt alle sammen på Løten og spikret paller mens @Hoppetaujenta og @TheHairyToothfairy nøt hver sin kalde eplemost. Sash😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3456 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Eller en bok av kjell Aukrust Veldig glad i Alvdaltrilogien ☺️ Og Flåklypa Tidende 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3457 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Yep, stemmer. En venninne hadde en spygrønn slik, vi kalte den Dazz. Das jazz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3458 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå digg, jeg er ikke den eneste uten prinsessehår😃😂 Det har ikke jeg heller, men @TheHairyToothfairy har, han ligner Triztan Vindtorn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3459 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Das jazz Den mindre (aner)kjente oppfølgeren til Das Boot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3460 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Kjempekoselig. Det er nesten så jeg ser for meg at den snille mannen som har stæmmen....inviterer meg til å sitte på fanget hans under intervjuet. Det bare poppet opp i mitt hode... Næmmen syns du detta vart så koselig du a? Da sit vi her littegræinn åsså syng'n Æinntern litt for dej hæinn a ma Endret 8. juli 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå