Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3221 Del Skrevet 6. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Det blir litt avansert, ingen kyssing etterpå lissom Nei blir ikke noe sånt, hun pleier å besvime ca halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3222 Del Skrevet 6. juli 2022 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Trodde først dette var ditt svar på @TheHairyToothfairy sin truse-i-kjeften-greie. Og tenkte at.. jøss @Entern får virkelig ALT til å høres koselig ut😂😂😂 😆🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juli 2022 #3223 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei blir ikke noe sånt, hun pleier å besvime ca halvveis Nå blir jeg nesten litt våryr, rawr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3224 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (37 minutter siden): Det er superkraften vi fra Mjøsområdet har, alt vi sier høres koselig ut 😊 Nej hu kjerringa mi masa å styra sånn a ma, åsså lagde a sånn spetakkel atte je blei huggærn je, å skarn gjøra med sånt no spetakkel da? Kæinn itte leve slik a ma. Nej nå er e nok sa je, må bli kvitt detta spetakkelet før je blir helt sånn tullerusk i huggu. Så da tok je med mej spetakkelet bak fjøset sånn som vi gjorde med bikkja hass Per, ja husser du den gærne bikkja ja? Å nå hviler a i fred å dæ gjør dæven dette mej je å. Nå tenke je atte je skar skaffe mej ei sånn jinte fra neri der, treng kjerring tel å or’ne i huse å sånn a ma. Åsså har jo slike sånne navn som er lett å husse, Ling og Lang og Tingeling å sånn, dæ blir bra a ma. 😄 men hva betyr egentlig ama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3225 Del Skrevet 6. juli 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Er 3 stykker ser jeg. Trekant da Det er en dame foran og to menn bak, han i midten er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3226 Del Skrevet 6. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Nå blir jeg nesten litt våryr, rawr Det er sommer men tror du er i ferd med å oppleve en ny seksuell vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juli 2022 #3227 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Det er sommer men tror du er i ferd med å oppleve en ny seksuell vår Nei, jeg er bare veldig treig av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3228 Del Skrevet 6. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Nei, jeg er bare veldig treig av meg Var det deg jeg så i bunad på 17.juni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #3229 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (20 minutter siden): 😄 men hva betyr egentlig ama? A ma er litt som schø på trøndersk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3230 Del Skrevet 6. juli 2022 Entern skrev (10 minutter siden): A ma er litt som schø på trøndersk 😀 Aha, der jeg kommer fra sier man srø, betyr noe sånt som ser du/skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #3231 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Aha, der jeg kommer fra sier man srø, betyr noe sånt som ser du/skjønner du 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juli 2022 #3232 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (27 minutter siden): Var det deg jeg så i bunad på 17.juni? Den dagen du ser meg i bunad så er noe alvorlig galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3233 Del Skrevet 6. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Den dagen du ser meg i bunad så er noe alvorlig galt Ja tror ikke du er bunad typen egentlig 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juli 2022 #3234 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) lurven skrev (12 minutter siden): Ja tror ikke du er bunad typen egentlig 😆 Familien er bunadsfolk til de grader. Hele barndommen min ha det om landskappleiker og faenskap, alltid hatt en eller annen kløende bunad frem til jeg var konfirmert. Jeg kan faktisk spille hardingfele, fun fact! Så jeg er gå ske enkelt mettet og fed up etter en barndom med tvang i hele greia. Eneste jeg vant var absolutt gehør som jeg tok med meg til gitar-verden! men bunad, aldri mer, ikke faen Endret 6. juli 2022 av TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. juli 2022 #3235 Del Skrevet 6. juli 2022 Blå knapp skrev (1 time siden): Meen, det er jo den samme som rister! Nå ser du jo bare det du vil se, her! Er jo 3 stykker 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3236 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Familien er bunadsfolk til de grader. Hele barndommen min ha det om landskappleiker og faenskap, alltid hatt en eller annen kløende bunad frem til jeg var konfirmert. Jeg kan faktisk spille hardingfele, fun fact! Så jeg er gå ske enkelt mettet og fed up etter en barndom med tvang i hele greia. Eneste jeg vant var absolutt gehør som jeg tok med meg til gitar-verden! men bunad, aldri mer, ikke faen Har aldri brukt bunad heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3237 Del Skrevet 7. juli 2022 Episode 99. Denne gangen skulle folka skrive kokebok @Anonymburker anonym burger Oppskrift på en burger uten alt for mye dill og dall på @Entern ølbrød på 1-2-3 Enkle oppskrifter på ulike typer ølbrød @Frøkenfryden kvarg kan brukes til alt Forskjellige matretter som inneholder kvarg Blant annet rimmet kamskjell og lakserose @TheHairyToothfairy Rått kjøtt er også mat Enkle oppskrifter på rått kjøtt,her er det ikke snakk om sushi men ting som oksefilet med chilikrydder og rå griserumpe med teryaki saus @AliceNextDoor 50 shades of pågen gifflar. 50 unike måter å bake pågen gifflar på. @Titania min mix Bland alt du finner på kjøkkenet i en stor bolle og mix alt sammen, rull ut deigen og stek på 200 grader i 4 dager. @jukkapalme klin kokos Oppskrifter på forskjellige kokosretter Noen få utvalgte fra boken: Kokosnüsse Kokkosballer Coco jambo @Cid mammas favoritter Oppskrifter på mat cid har lært å lage fra mamma. Blant annet kjøttkaker med hvitløk og bringebærgrøt @Athena Catalina alle planter kan spises Plantebasert kokebok Inneholder deilige retter med bjørkeblader, ugress og furuknopper. @Blå knapp blåbær til begjær Digge blåbærretter Oppskrifter på blant annet blåbærsuppe, blåbærmousse og fløtegratinerte blåbær. @Villfisker fast i fisken Deilige fiskeretter for en hver smak. Gjeddekaker, mortpølse og sikfilet er bare noe av det deilige man finner der. @CAPS LOCK bokstavkjeks Hvordan bake store bokstavkjeks @Sola de Varme retter Forskjellige retter som tåler å stekes på 5000 grader. @DundreMilfin sex mex Deilige mexikanske retter med det lille ekstra. @SVK mat for kjemper. Mat for store menn, inneholder fra 60000 kcal og oppover. @Kvakkekyllingen kylling og sånn Forskjellige kyllingretter. Alt fra kyllingbløtkake til kverna kyllinglår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juli 2022 #3238 Del Skrevet 7. juli 2022 Høres ut som min type kokebok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3239 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Episode 99. Denne gangen skulle folka skrive kokebok @Anonymburker anonym burger Oppskrift på en burger uten alt for mye dill og dall på @Entern ølbrød på 1-2-3 Enkle oppskrifter på ulike typer ølbrød @Frøkenfryden kvarg kan brukes til alt Forskjellige matretter som inneholder kvarg Blant annet rimmet kamskjell og lakserose @TheHairyToothfairy Rått kjøtt er også mat Enkle oppskrifter på rått kjøtt,her er det ikke snakk om sushi men ting som oksefilet med chilikrydder og rå griserumpe med teryaki saus @AliceNextDoor 50 shades of pågen gifflar. 50 unike måter å bake pågen gifflar på. @Titania min mix Bland alt du finner på kjøkkenet i en stor bolle og mix alt sammen, rull ut deigen og stek på 200 grader i 4 dager. @jukkapalme klin kokos Oppskrifter på forskjellige kokosretter Noen få utvalgte fra boken: Kokosnüsse Kokkosballer Coco jambo @Cid mammas favoritter Oppskrifter på mat cid har lært å lage fra mamma. Blant annet kjøttkaker med hvitløk og bringebærgrøt @Athena Catalina alle planter kan spises Plantebasert kokebok Inneholder deilige retter med bjørkeblader, ugress og furuknopper. @Blå knapp blåbær til begjær Digge blåbærretter Oppskrifter på blant annet blåbærsuppe, blåbærmousse og fløtegratinerte blåbær. @Villfisker fast i fisken Deilige fiskeretter for en hver smak. Gjeddekaker, mortpølse og sikfilet er bare noe av det deilige man finner der. @CAPS LOCK bokstavkjeks Hvordan bake store bokstavkjeks @Sola de Varme retter Forskjellige retter som tåler å stekes på 5000 grader. @DundreMilfin sex mex Deilige mexikanske retter med det lille ekstra. @SVK mat for kjemper. Mat for store menn, inneholder fra 60000 kcal og oppover. @Kvakkekyllingen kylling og sånn Forskjellige kyllingretter. Alt fra kyllingbløtkake til kverna kyllinglår Aah takk for litt delikate undertoner. Kan føle meg som Nigella i dag. 😜 « just gently pooouuur the delicate kvarg into the juicy booowl» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3240 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Episode 99. Denne gangen skulle folka skrive kokebok @Anonymburker anonym burger Oppskrift på en burger uten alt for mye dill og dall på @Entern ølbrød på 1-2-3 Enkle oppskrifter på ulike typer ølbrød @Frøkenfryden kvarg kan brukes til alt Forskjellige matretter som inneholder kvarg Blant annet rimmet kamskjell og lakserose @TheHairyToothfairy Rått kjøtt er også mat Enkle oppskrifter på rått kjøtt,her er det ikke snakk om sushi men ting som oksefilet med chilikrydder og rå griserumpe med teryaki saus @AliceNextDoor 50 shades of pågen gifflar. 50 unike måter å bake pågen gifflar på. @Titania min mix Bland alt du finner på kjøkkenet i en stor bolle og mix alt sammen, rull ut deigen og stek på 200 grader i 4 dager. @jukkapalme klin kokos Oppskrifter på forskjellige kokosretter Noen få utvalgte fra boken: Kokosnüsse Kokkosballer Coco jambo @Cid mammas favoritter Oppskrifter på mat cid har lært å lage fra mamma. Blant annet kjøttkaker med hvitløk og bringebærgrøt @Athena Catalina alle planter kan spises Plantebasert kokebok Inneholder deilige retter med bjørkeblader, ugress og furuknopper. @Blå knapp blåbær til begjær Digge blåbærretter Oppskrifter på blant annet blåbærsuppe, blåbærmousse og fløtegratinerte blåbær. @Villfisker fast i fisken Deilige fiskeretter for en hver smak. Gjeddekaker, mortpølse og sikfilet er bare noe av det deilige man finner der. @CAPS LOCK bokstavkjeks Hvordan bake store bokstavkjeks @Sola de Varme retter Forskjellige retter som tåler å stekes på 5000 grader. @DundreMilfin sex mex Deilige mexikanske retter med det lille ekstra. @SVK mat for kjemper. Mat for store menn, inneholder fra 60000 kcal og oppover. @Kvakkekyllingen kylling og sånn Forskjellige kyllingretter. Alt fra kyllingbløtkake til kverna kyllinglår Sex mex😂😂😂😂😂 vil ha boka til @TheHairyToothfairy😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå