Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2361 Del Skrevet 25. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): nei, jeg er stort sett meg. det er det jeg er best til Er dette deg og fruen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2022 #2362 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Samme her. Jobb på sykehus gjør at man må skikke seg, men jeg er fresk i lunsjen😎 jeg skulle til å skrive at jeg aldri har jobbet på sykehus, men det stemmer jo ikke. sykehus er en litt spesiell plass å jobbe, man må være veldig forsiktig med andre folk etc hele tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2022 #2363 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Er dette deg og fruen? nei, jeg tror det der er fra en film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2364 Del Skrevet 25. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): nei, jeg tror det der er fra en film. Shrek, elsker de filmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #2365 Del Skrevet 25. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): da er vi to! sattan i gatan så varmt det plutselig ble på bare noen timer! Ja, her på Vestlandet også! Jeg holder meg litt i skyggen, sammen med hunden < Hun er faktisk så energisk nå, så heldigvis ikke så plaget av varmen☺️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2366 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (2 timer siden): Er vel mer høydepunktet Point of no return Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2367 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Point of no return I det grisen sto og hylte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2368 Del Skrevet 25. juni 2022 Entern skrev (3 timer siden): Ja og historiske Attila var så klart en mann😅 Men vår Attila er en jente som går på ungdomsskolen😀 Det gir litt mer mening egentlig, hun virker overraskende moden for alderen egentlig, sånn skjer noen ganger med jenter, men aldri opplevd noen gutter som er så reflekterte på den alderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2022 #2369 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (2 timer siden): Ja, her på Vestlandet også! Jeg holder meg litt i skyggen, sammen med hunden < Hun er faktisk så energisk nå, så heldigvis ikke så plaget av varmen☺️❤️ Vanker vestland på meg også etterhvert i sommer, men da skal jeg dit for å jobbe og fikse litt på hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2370 Del Skrevet 25. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Vanker vestland på meg også etterhvert i sommer, men da skal jeg dit for å jobbe og fikse litt på hus Du stalker meg og må snart vedkjenne deg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2371 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Det gir litt mer mening egentlig, hun virker overraskende moden for alderen egentlig, sånn skjer noen ganger med jenter, men aldri opplevd noen gutter som er så reflekterte på den alderen Enig😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2372 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (21 minutter siden): Det gir litt mer mening egentlig, hun virker overraskende moden for alderen egentlig, sånn skjer noen ganger med jenter, men aldri opplevd noen gutter som er så reflekterte på den alderen Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2022 #2373 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Du stalker meg og må snart vedkjenne deg dette. Ja? Ville du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2374 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (3 timer siden): Ja, her på Vestlandet også! Jeg holder meg litt i skyggen, sammen med hunden < Hun er faktisk så energisk nå, så heldigvis ikke så plaget av varmen☺️❤️ Er du og på Vestlandet? ☺️😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #2375 Del Skrevet 25. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Er du og på Vestlandet? ☺️😊 Jeg er også her, ja🙋♀️ (og bor her). Har ikke reist noen plass enda, men vi tror vi bare skal på telttur i år🏕 Hele KG samler seg på Vestlandet, sommeren 2022😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2376 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Jeg er også her, ja🙋♀️ (og bor her). Har ikke reist noen plass enda, men vi tror vi bare skal på telttur i år🏕 Hele KG samler seg på Vestlandet, sommeren 2022😄 Nydelig på Vestlandet nå (jeg er i Sunnfjord), så grønt og fint og masse vann i elvene 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #2377 Del Skrevet 25. juni 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Nydelig på Vestlandet nå (jeg er i Sunnfjord), så grønt og fint og masse vann i elvene 😀 Veldig fint der, ja!😍 Er du på familiebesøk? Jeg bor på Sunnmøre☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2378 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Veldig fint der, ja!😍 Er du på familiebesøk? Jeg bor på Sunnmøre☺️ Ja er og treffer slekt 😊 Veldig fint på Sunnmøre og, Ålesund er Norges vakreste by synes jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #2379 Del Skrevet 25. juni 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Ja er og treffer slekt 😊 Veldig fint på Sunnmøre og, Ålesund er Norges vakreste by synes jeg 😊 Så koselig☺️❤️ Håper været holder seg like fint når du er her da. Har ikke vært så veldig fint her i vår😬 Men håper på en fin sommer🤞🏼 Det synes jeg også! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 25. juni 2022 #2380 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (5 timer siden): @Sjokoladepenge er vel også derfra At jeg er fra hvor? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå