Gjest lurven Skrevet 24. juni 2022 #2281 Del Skrevet 24. juni 2022 AliceNextDoor skrev (3 timer siden): Du skulle blitt med, kanskje du har beregnet det inn siden du ikke har fortalt hva du selv skal gjøre? La meg hjelpe deg. @lurven leide nabohuset til nabohuset til feen slik at han kunne kikke ut av vinduet på naboen som var naboen også til den andre naboen slik at han plutselig hadde to å kikke på. @lurven havnet dermed etter to uker i konflikt med seg selv rundt hvem han skulle konsentrere seg mest om de neste 24 årene. Feen eller Alice? Eller kanskje den mer mystiske Svåre Frøkenen? Håper vi alle kan møtes å carve initialene våre i et tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. juni 2022 #2282 Del Skrevet 24. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Kommer det et før og etter bilde mon tro🤔 😱😱😱 Av lillekyllingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2022 #2283 Del Skrevet 24. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): 😱😱😱 Av lillekyllingen? Nei tenkte på badet😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. juni 2022 #2284 Del Skrevet 24. juni 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Nei tenkte på badet😇 Haha 😅 Enda godt. Jeg er usikker på om vi har et gammelt bilde. Men blir sikkert bilde av det nye etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juni 2022 #2285 Del Skrevet 24. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): 😱😱😱 Av lillekyllingen? 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juni 2022 #2286 Del Skrevet 24. juni 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 80 Endelig var det helg igjen og Raringene fra KG hadde alke forskjellige planer. @Frøkenfryden skulle til Danmark å være prinsesse, ananasen var strøket og klar til bruk. @Entern hadde planer om å sitte i torshovparken og se på fine damer, han skulle ha på mørke solbriller og være mystisk, men ikke skummel.. @AliceNextDoor skulle reise langt nord for polarsirkelen og besøke @TheHairyToothfairy og hans beste halvdel, hun skulle ikke bo hos dem men flyttet inn i nabohuset, for hun likte å være den litt mystiske nabojenta @TheHairyToothfairy skulle bruke helgen til å skru både sin beste halvdel og noen av bilene sine, han gledet seg fælt til en helg full av nytelse, men var også litt nervøs @Vikingmamma skulle være sykesøster for @Titania og prøve å få henne frisk ved hjelp av god gammel ballerinakjeks fra Jeløya @jukkapalme skulle som vanlig ut å riste kokosnøttene sine @Athena Catalina skulle leke med katter på dagtid og ule mot månen etter mørkets frembrudd @Marianne E skulle som vanlig gjøre 5 fine ting og håpet minst 1 av de ville involvere en lettkledd husets herre @Kvakkekyllingen skulle endelig tai bruk sitt nye bad og gledet seg til å få vasket lillekyllingen sin i sitt eget hjem @Cid skulle tilbringe mesteparten av tiden i en koffert og finne på nyord Veldig gøy! Ikke tom for ideeer du jo😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2022 #2287 Del Skrevet 24. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Veldig gøy! Ikke tom for ideeer du jo😃 Nei fikk et innfall i dag 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. juni 2022 #2288 Del Skrevet 24. juni 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): 😂😂😂 Fikk nesten ispinnen i vrangstrupen da jeg så det 😱😅 Skulle bare se badet 🤣😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juni 2022 #2289 Del Skrevet 24. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (15 minutter siden): Fikk nesten ispinnen i vrangstrupen da jeg så det 😱😅 Skulle bare se badet 🤣😅 Sier’em alle😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 24. juni 2022 #2290 Del Skrevet 24. juni 2022 lurven skrev (27 minutter siden): Nei fikk et innfall i dag 😀 Et anfall av innfall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2022 #2291 Del Skrevet 24. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): Fikk nesten ispinnen i vrangstrupen da jeg så det 😱😅 Skulle bare se badet 🤣😅 Kaller du valdemars edle deler for ispinnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2022 #2292 Del Skrevet 24. juni 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Et anfall av innfall? 😄 Ja og det ble et merkelig utfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 24. juni 2022 #2293 Del Skrevet 24. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😄 Ja og det ble et merkelig utfall Da er det ganske fint at ikke produktet av det er avfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2022 #2294 Del Skrevet 24. juni 2022 AliceNextDoor skrev (4 minutter siden): Da er det ganske fint at ikke produktet av det er avfall. Nå prøvde jeg å komme på noe mer som sluttet på fall, klarte ikke😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juni 2022 #2295 Del Skrevet 24. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Nå prøvde jeg å komme på noe mer som sluttet på fall, klarte ikke😭 Nedfallsfrukt😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2022 #2296 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nedfallsfrukt😃 🙈 hater det ordet, blir brukt altfor mye av fotballkommentatorer, det er kleint. Er vel i utgangspunktet et hyggelig ord men har blitt ødelagt av fotballkommentatorer Endret 24. juni 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. juni 2022 #2297 Del Skrevet 24. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Sier’em alle😂 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. juni 2022 #2298 Del Skrevet 24. juni 2022 lurven skrev (2 timer siden): Kaller du valdemars edle deler for ispinnen? Nei ass. Det får da være grenser 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 24. juni 2022 #2299 Del Skrevet 24. juni 2022 lurven skrev (2 timer siden): Nå prøvde jeg å komme på noe mer som sluttet på fall, klarte ikke😭 Skal jeg regne det som et frafall? Eller blir det mer subjektivt sett, og dermed et bortfall? Da venter det litt skitt-arbeid så da synes jeg du skal gå til garderoben og finne frem din overall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 24. juni 2022 #2300 Del Skrevet 24. juni 2022 Fra noen år tilbake da @lurven fremførte en sang om naboen sin. Jeg så den aldri den gang da, men hørte den på radio. Siden @lurven aldri turte si noe så kjente ikke jeg igjen stemmen. Synd og skam, men slik blir det noen ganger. Det er dessuten rykter om at resten av bandet også består av menn fra Sosial Prat og Humor, dette er sannsynlig siden man lett kan kjenne igjen Tannfeen med gitar og alt for langt hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå