Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2022 #2241 Del Skrevet 23. juni 2022 Entern skrev (7 timer siden): Tror det kommer an på hva man mener med A4 Nå er livet mitt A4 sikkert, men jeg liker der veldig! 😊 eller.. barnløs gjør det jo litt annerledes da. Og klærne har tusen farger. Men mye er veldig vanlig. Og det var egentlig bare det jeg ønsket meg❤️ Til tider var det nokså utopisk at det skulle gå an så jeg setter enormt stor pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2022 #2242 Del Skrevet 23. juni 2022 (endret) lurven skrev (7 timer siden): Han var sikkert en bedre venn enn jeg ville vært i 2001 Ja han var superstreit kristen vet du. Ba meg på vafler og husmannskost og sånn😃 hadde vi vært venner hadde det nok vært annerledes ja. Men du hadde jo snille sider tenker jeg. Men var litt på avveie bare. Som jo er litt lov tidlig i 20-åra vel..? Endret 23. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #2243 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): @lurven og @Entern og @TheHairyToothfairy. Føler dere hadde sånn male bonding her i natt? Koselig❤️ og såpeinspirerende! Ferien gir meg ny giv allerede! De er Inglourious Basterds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2022 #2244 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kven skal liggja med kven, undra Ivar Aasen. neida😂 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2022 #2245 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bra dere er mer på «plass» nå! 💙🙂 Jeg var nok ok i vater men ganske dårlig på å være kjæreste pga en naiv innstilling om at hvis man elsker skjønner man alle behov av seg selv og innfrir de umiddelbart. Stakkars mann. Jaja. Jeg var gøyal også da. Og skjønte mer da jeg var singel noen år. Og tålig grei å finne sammen med noen år senere🙂 Ja heldigvis lærer man mer etterhvert. Når jeg blir 107 år da vil jeg være en perfekt ektemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2022 #2246 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): 😂 husker de ikke ville gi meg vann i baren! Trodde vel jeg gikk på syre😂 Minner meg om regla naturfaglæreren min lærte oss på ungdomsskolen Syre i vann går an Vann i syre er uhyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2022 #2247 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @lurven og @Entern og @TheHairyToothfairy. Føler dere hadde sånn male bonding her i natt? Koselig❤️ og såpeinspirerende! Ferien gir meg ny giv allerede! Blir gruppeklem når vi møtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2022 #2248 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja han var superstreit kristen vet du. Ba meg på vafler og husmannskost og sånn😃 hadde vi vært venner hadde det nok vært annerledes ja. Men du hadde jo snille sider tenker jeg. Men var litt på avveie bare. Som jo er litt lov tidlig i 20-åra vel..? Ja, det må være lov😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juni 2022 #2249 Del Skrevet 23. juni 2022 Cid skrev (1 time siden): De er Inglourious Basterds Mer Expendables 😎 lurven skrev (7 minutter siden): Blir gruppeklem når vi møtes Ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juni 2022 #2250 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nei over 2000..🙈. Hadde sjoppa i London. 2002 typ😳 Nagler var også da for meg. Tror jeg. og ja. Så klart du hadde😂 Jeg var litt forutsigbar sånn 🤣 Gikk også stort sett med bandskjorte 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juni 2022 #2251 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @lurven og @Entern og @TheHairyToothfairy. Føler dere hadde sånn male bonding her i natt? Koselig❤️ og såpeinspirerende! Ferien gir meg ny giv allerede! Ja det hadde vi visst 😀 Litt artig. Ved første øyekast er vi veldig forskjellig men vi har masse ting til felles 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2022 #2252 Del Skrevet 23. juni 2022 Entern skrev (1 time siden): Ja det hadde vi visst 😀 Litt artig. Ved første øyekast er vi veldig forskjellig men vi har masse ting til felles 😊 Ja virker sånn😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #2253 Del Skrevet 23. juni 2022 Entern skrev (5 timer siden): Mer Expendables 😎 Ja😊 Eller Avengers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2022 #2254 Del Skrevet 23. juni 2022 Cid skrev (36 minutter siden): Eller Avengers Og litt hotell i særklasse😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juni 2022 #2255 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og litt hotell i særklasse😂 I know nothing, I'm from Barcelona!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juni 2022 #2256 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og litt hotell i særklasse😂 Hotell i Sædklasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2022 #2257 Del Skrevet 23. juni 2022 Cid skrev (6 timer siden): Hotell i Sædklasse Sædklase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2022 #2258 Del Skrevet 23. juni 2022 lurven skrev (13 timer siden): Ja heldigvis lærer man mer etterhvert. Når jeg blir 107 år da vil jeg være en perfekt ektemann ❤️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2022 #2259 Del Skrevet 23. juni 2022 Cid skrev (6 timer siden): Hotell i Sædklasse 😲 for et ord😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2022 #2260 Del Skrevet 23. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Sædklase Alle elsker Mary.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå