TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2101 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vel.. skal jeg fortelle noe sykt? Jeg elsket jo å gå ut og danse i mine latexgreier og fake skinnbukser. Altså fake skinnbukser puster NULL. Det ble 900 grader inni der. Så når jeg gikk på do kom det opp damp fra lårene mine. Seriøst😂😂😂😂 Hvorfor var ikke du der jeg jobbet da, jeg gikk ikke akkurat i sånne bukser og klær - men det var sånt jeg likte ....æææææ .... se på? #dørvakttryne Steaming hot tighs, jeg trodde det bare var et tullebegrep fra skitne menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2102 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Vel.. skal jeg fortelle noe sykt? Jeg elsket jo å gå ut og danse i mine latexgreier og fake skinnbukser. Altså fake skinnbukser puster NULL. Det ble 900 grader inni der. Så når jeg gikk på do kom det opp damp fra lårene mine. Seriøst😂😂😂😂 😳 For mitt indre øye ligner du nå Eliza Dushku, som var celeb crushet mitt i årevis 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2103 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Deadpool. Jeg vil være Deadpool. Har du sett den Deadpool versjonen av Gangnam Style? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2104 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Hvorfor var ikke du der jeg jobbet da, jeg gikk ikke akkurat i sånne bukser og klær - men det var sånt jeg likte ....æææææ .... se på? #dørvakttryne Steaming hot tighs, jeg trodde det bare var et tullebegrep fra skitne menn. Trodde du foretrakk type blondiner i korte svarte kjoler jeg 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2105 Del Skrevet 21. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Har du sett den Deadpool versjonen av Gangnam Style? 🤣 Yup! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2106 Del Skrevet 21. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Trodde du foretrakk type blondiner i korte svarte kjoler jeg 😛 Da tok du feil. Jeg er absolutt mest på mørke brunetter og redheads. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2107 Del Skrevet 21. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): 😳 For mitt indre øye ligner du nå Eliza Dushku, som var celeb crushet mitt i årevis 😳 Haha! Dere må huske på at jeg var stilmessig litt på avveie her i 2003. 😂 jeg er ikke hun megalekre der. Jeg var ikke mørk eller mystisk eller noe. Det kledde meg ikke så bra og jeg var en svett hummer som ikke hadde draget. Jeg hadde det gøy da! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2108 Del Skrevet 21. juni 2022 Selv bilen er i partystemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2109 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Da tok du feil. Jeg er absolutt mest på mørke brunetter og redheads. Jeg hadde så lyst på rødt. Farget meg rød gjennom 20-åra men faen til jobb. Gav opp rett over 30. 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2110 Del Skrevet 21. juni 2022 Nå blir vi rorbu! Unnskyld @lurven Jeg får gode minner om bygdefest da. Gode tider🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2111 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg hadde så lyst på rødt. Farget meg rød gjennom 20-åra men faen til jobb. Gav opp rett over 30. 😜 Garantert god som du var. Og er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2112 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha! Dere må huske på at jeg var stilmessig litt på avveie her i 2003. 😂 jeg er ikke hun megalekre der. Jeg var ikke mørk eller mystisk eller noe. Det kledde meg ikke så bra og jeg var en svett hummer som ikke hadde draget. Jeg hadde det gøy da! 👍 Sorry du er nå en ekstremt gorgeous brunette 👩🏻 Alle protester ignoreres 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2113 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jeg hadde så lyst på rødt. Farget meg rød gjennom 20-åra men faen til jobb. Gav opp rett over 30. 😜 Jeg vurderte å farge håret svart for 25 år siden men heldigvis fikk vennene mine meg fra det, jeg er for rødlett 🤬 Typisk nok holdt håret mitt på å nærme seg svart av seg selv da det begynte å gråne for alvor isteden 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. juni 2022 #2114 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Selv bilen er i partystemning Den låta hadde jeg glemt! Tror ikke jeg har hørt den siden 97 eller no. Men 7 grader? Erru på nordpolen ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2115 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): 😜 klabbert! Hvem skal ha min solide The Doors-cd-samling!!😎 ? Absolute music er deg. Så klart. Jaaa❤️🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2116 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (30 minutter siden): Det kan hende. Jeg spilte for Polen da under navnet Pjotr Klaskilaara Var det deg ja, legende i lommetennismiljøet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2117 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (33 minutter siden): Deadpool. Jeg vil være Deadpool. 😭😢 Se her @Entern prøver å grine seg til en kul rolle igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2118 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Vel.. skal jeg fortelle noe sykt? Jeg elsket jo å gå ut og danse i mine latexgreier og fake skinnbukser. Altså fake skinnbukser puster NULL. Det ble 900 grader inni der. Så når jeg gikk på do kom det opp damp fra lårene mine. Seriøst😂😂😂😂 Sier det igjen, vi skulle kjent hverandre i 2003! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2119 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Se her @Entern prøver å grine seg til en kul rolle igjen Ja ikke sant 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2120 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Nå blir vi rorbu! Unnskyld @lurven Jeg får gode minner om bygdefest da. Gode tider🙂 Skjer alltid når jeg ikke passer på🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå