Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2081 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Da kan du ta med, så møtes vi der i 2107 det var lenge til. Jeg er nok begravd sliten helsearbeider innen da. Men testamenteter dvd-spiller til dere. Slenger med Gilmore girls samleboks og sex and the city-boks og Poirot😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2082 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): det var lenge til. Jeg er nok begravd sliten helsearbeider innen da. Men testamenteter dvd-spiller til dere. Slenger med Gilmore girls samleboks og sex and the city-boks og Poirot😃 Gilmore Girls har jeg ikke sett, skal prøve å få tid i 2107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2083 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): det var lenge til. Jeg er nok begravd sliten helsearbeider innen da. Men testamenteter dvd-spiller til dere. Slenger med Gilmore girls samleboks og sex and the city-boks og Poirot😃 Forresten håper jeg på å få arve noen mummikopper av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2084 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Forresten håper jeg på å få arve noen mummikopper av deg 😲 ok da😢 Jeg gir glitterklærne til @Kvakkekyllingen Og bokhyllene til @Entern Og mercen til @TheHairyToothfairy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2085 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😲 ok da😢 Jeg gir glitterklærne til @Kvakkekyllingen Og bokhyllene til @Entern Og mercen til @TheHairyToothfairy Så snill du er 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2086 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): det var lenge til. Jeg er nok begravd sliten helsearbeider innen da. Men testamenteter dvd-spiller til dere. Slenger med Gilmore girls samleboks og sex and the city-boks og Poirot😃 Åååååå Poirot 😊😊😊😊😊😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2087 Del Skrevet 21. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Åååååå Poirot 😊😊😊😊😊😊😊😊 Ja den må du få! Noen smale greier der også som du nok liker bedre enn de andre. 4 nyanser av brunt. Amelie. Hmm.. hva mer.🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2088 Del Skrevet 21. juni 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Så snill du er 😊 Har jo ikke barn så KG kan ta det😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. juni 2022 #2089 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): 😲 ok da😢 Jeg gir glitterklærne til @Kvakkekyllingen Og bokhyllene til @Entern Og mercen til @TheHairyToothfairy 😮 Jeg har nesten ingen glitterklær fra før så det passer kjempebra 😁 Tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2090 Del Skrevet 21. juni 2022 Og @TheHairyToothfairy kan få halsbåndet ditt fra 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2091 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): 😲 ok da😢 Jeg gir glitterklærne til @Kvakkekyllingen Og bokhyllene til @Entern Og mercen til @TheHairyToothfairy Jeg? Merce? Må jeg? Jeg lover å være snill, kjære søte snille du! Jeg gjør alt om jeg slipper merc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2092 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Og @TheHairyToothfairy kan få halsbåndet ditt fra 2004 😜 klabbert! Hvem skal ha min solide The Doors-cd-samling!!😎 ? Absolute music er deg. Så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2093 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg? Merce? Må jeg? Jeg lover å være snill, kjære søte snille du! Jeg gjør alt om jeg slipper merc No Mercy.. høhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2094 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (2 timer siden): Ja han har det, men synes det var litt usexy at han måtte grine seg til å være å være en sånn tøffing. Så mulig han blir mystique Deadpool. Jeg vil være Deadpool. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2095 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): No Mercy.. høhø Jeg dytter heller Eunosen min enn en sjarmedes på gården igjen. Har mareritt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2096 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (2 timer siden): Jeg var faktisk i NM finale i 2003, motstanderen trakk seg fra finalen, var det deg? Det kan hende. Jeg spilte for Polen da under navnet Pjotr Klaskilaara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2097 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg dytter heller Eunosen min enn en sjarmedes på gården igjen. Har mareritt ennå. Da får du bare 2003-klærne. Slenger ved toppen med påskrift FBI Fabulous body inside. Håper den passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2098 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Da får du bare 2003-klærne. Slenger ved toppen med påskrift FBI Fabulous body inside. Håper den passer. Ooh, gleder meg. Ikke vask dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni 2022 #2099 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Ooh, gleder meg. Ikke vask dem. Vel.. skal jeg fortelle noe sykt? Jeg elsket jo å gå ut og danse i mine latexgreier og fake skinnbukser. Altså fake skinnbukser puster NULL. Det ble 900 grader inni der. Så når jeg gikk på do kom det opp damp fra lårene mine. Seriøst😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2022 #2100 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): 😜 klabbert! Hvem skal ha min solide The Doors-cd-samling!!😎 ? Absolute music er deg. Så klart. Jeg likte Doors masse som fjortis, men kanskje @Cid kunne hatt glede av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå