Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #421 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Episode 14 har mer likes enn 13!? Faen ass. Man gir og gir her i livet! 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #422 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Flaks at du setter pris på meg!🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #423 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Episode 14 har mer likes enn 13!? Faen ass. Man gir og gir her i livet! 😭 Ho smiler og ler, jenta. Inni seg, no. 😉 Du skulle såklart fått flere likes, sikkert @lurven som ikke liket så hans skulle ha flere likes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #424 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ho smiler og ler, jenta. Inni seg, no. 😉 Du skulle såklart fått flere likes, sikkert @lurven som ikke liket så hans skulle ha flere likes Går bra, er så liked i røynda😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #425 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Går bra, er så liked i røynda😉 Det var no ho Frøkenfrydens post som var den gildeste, i røynda. Han @lurven sin post var no berre skjemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #426 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Det var no ho Frøkenfrydens post som var den gildeste, i røynda. Han @lurven sin post var no berre skjemt. Ååå hurra!! både eg og far din vart glade og stolte no💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #427 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Ho smiler og ler, jenta. Inni seg, no. 😉 Du skulle såklart fått flere likes, sikkert @lurven som ikke liket så hans skulle ha flere likes Men om det ikkje endrar seg seg, kan ein kle av seg så vil det ordna seg med likes. Og eg vinn over han der lurven. Viktig å vera løysingsorientert tykkjer eg. Endret 9. mai 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #428 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Men om det ikkje endrar seg seg, kan ein kle av seg så vil det ordna seg med likes. Og eg vinn over han der lurven. Viktig å vera løysingsorientert tykkjer eg. Treng’kje ta av so mykje, held lengje å droppa blusa til bunaden. Hugser du Polen sitt Grand Prix bidrag frå nokre år tilbake? Da var budeiene sine det. Skulle tru det, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #429 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Treng’kje ta av so mykje, held lengje å droppa blusa til bunaden. Hugser du Polen sitt Grand Prix bidrag frå nokre år tilbake? Da var budeiene sine det. Skulle tru det, ja. Nei ein treng ikkje bli heilt BerreFans, skulle eg meine. Nok med litt leikande hint. Takk for innspel. Tykkjer du neste episode til helga skal vera på dette målføret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #430 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Men om det ikkje endrar seg seg, kan ein kle av seg så vil det ordna seg med likes. Og eg vinn over han der lurven. Viktig å vera løysingsorientert tykkjer eg. Da tror jeg alle menn på kg hadde likt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #431 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei ein treng ikkje bli heilt BerreFans, skulle eg meine. Nok med litt leikande hint. Takk for innspel. Tykkjer du neste episode til helga skal vera på dette målføret? Da hadde nok båe eg og mykje anna godt folk tykt godt om. Jau, han @Cid talar vel Vestlandsmål, skulle eg meine. Han hadde nok og likt nynorske episoder. Skulle tru det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #432 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Da hadde nok båe eg og mykje anna godt folk tykt godt om. Jau, han @Cid talar vel Vestlandsmål, skulle eg meine. Han hadde nok og likt nynorske episoder. Skulle tru det, ja! Du blir så annleis på nynorsk Entern, moro. Flink! 🤗 Endret 9. mai 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #433 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Da hadde nok båe eg og mykje anna godt folk tykt godt om. Jau, han @Cid talar vel Vestlandsmål, skulle eg meine. Han hadde nok og likt nynorske episoder. Skulle tru det, ja! Steike det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #434 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Da tror jeg alle menn på kg hadde likt 😄 Ville SÅ aldri skjedd. Haha. Derfor jeg kan fjase om det. Dere må redde meg om det skjer, da har det rakna for meg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #435 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Steike det gitt 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #436 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du blir så annleis på nynorsk Entern, moro. Flink! 🤗 Eg blir’kje berre annleis eg blir so steikje annleis at folk kan’kje tru det 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #437 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Eg blir’kje berre annleis eg blir so steikje annleis at folk kan’kje tru det 😀 Eg får lyst til å skåle og klaske meg på låret i alle fall😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #438 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Eg får lyst til å skåle og klaske meg på låret i alle fall😀 Der er me godt samde du og eg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #439 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Der er me godt samde du og eg 😀 🥂 Vi er likere inni enn utenpå👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #440 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Ville SÅ aldri skjedd. Haha. Derfor jeg kan fjase om det. Dere må redde meg om det skjer, da har det rakna for meg😂 Det skal jeg gjøre, tar deg med inn på bakrommet hvor ingen andre er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå