AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg prøver jo å vaske håret så det ikke blir fett, men om det likevel skal bli det og om jeg ikke rekker dusjen før jobb f.eks. hvilen tørrsjampo liker dere? Må nevne at jeg kan få irritert hodebunn, og også at jeg ikke er fan av cirus (citric acid) og veldig frukaktige ting. Har dere noen anbefalinger til meg? ☺️👩🦰 Må også nevne at hårfargen er brunaktig (mørk blond/brun) og vil heller ikke at det skal se ut som jeg flasser. Anonymkode: a120f...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimzallabim Skrevet 28. april 2022 #2 Del Skrevet 28. april 2022 Har prøvt mange med samme problem som du, nemlig irritert hodebunn. Har ennå ikke funnet en jeg liker/tåler, prøvt både dyre og litt billigere. Alle klør og lukter gammel dame etter en stund 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2022 #3 Del Skrevet 28. april 2022 *hvilken* Living proof sin er god og gir masse volum. Ganske dyr, men jeg bruker lite tørrsjampo, så den varer lenge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Del Skrevet 28. april 2022 Hvilken tørrshampoo mener du vel? Jeg har brukt mye Batiste med mørk brunfarge siden jeg har mørkebrunt hår, men den gjør håret seigt. Jeg prøver nå Moroccoan Oil sin for brunt hår, og den gjør håret luftig og lukter himmelsk, men det er ikke noe særlig brunfarge i den så det ser ut som jeg har flass i håret. Anonymkode: 5c565...e86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilken tørrshampoo mener du vel? Jeg har brukt mye Batiste med mørk brunfarge siden jeg har mørkebrunt hår, men den gjør håret seigt. Jeg prøver nå Moroccoan Oil sin for brunt hår, og den gjør håret luftig og lukter himmelsk, men det er ikke noe særlig brunfarge i den så det ser ut som jeg har flass i håret. Anonymkode: 5c565...e86 Er det sånn at de som ikke er brune ser ut som flass? eller er det bare de billige som blir sånn? Anonymkode: a120f...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 28. april 2022 #6 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg kjøpte Define for mørkt hår for noen år siden. Fresh, og det ser ikke hvitt ut. Har prøvd andre og dyrere av venninner, men enten har de ikke passet hårfargen eller hatt null hold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 28. april 2022 #7 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det sånn at de som ikke er brune ser ut som flass? eller er det bare de billige som blir sånn? Anonymkode: a120f...b07 Ser ikke ut som flass på meg, men håret bli hvitt ved røttene før jeg børster. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #8 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det sånn at de som ikke er brune ser ut som flass? eller er det bare de billige som blir sånn? Anonymkode: a120f...b07 Ja de som jeg har prøvd som ikke har farge i seg gjør håret litt grålig, og det ser man jo godt når man har brunt hår. Anonymkode: 5c565...e86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 28. april 2022 #9 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg har prøvd flere av Batiste sine, men synes de lukter alt for sterkt. Den for blondiner synes jeg også var alt for gul i fargen (i alle fall når jeg prøvde for en del år siden). Håret SÅ ikke særlig fett ut etter bruk av disse, men synes det kjentes litt ekkelt ut fortsatt. Bruker nå Define sin originale, og gjort det noen år, da den lukter mer som normal sjampo og håret blir ikke like seigt. Pulveret er hvitt, men det blender ganske godt i mitt hår om jeg fordeler det godt utover. Litt blassere i fargen blir det, men mye bedre enn ingenting! Har også prøvd en del andre merker fra diverse klesbutikker ol., men husker ikke hva de heter, og synes alle lukter veldig sterkt, og flere har bare måttet kastes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #10 Del Skrevet 28. april 2022 Ikke bruk batiste sine i hvert fall, for de kan ødelegge håret ditt Anonymkode: 04202...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #11 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg har prøvd mange, og alle ser ut som flass i håret.. jeg har prøvd én med brun farge (har brunt hår), men da blir jeg brun på fingrene hvis jeg skulle glemme meg å ta meg i håret, og hvis det skulle regne, så renner brunfargen nedover ansiktet.. Holder meg derfor langt unna tørrshampo😆 Anonymkode: 15958...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. april 2022 #12 Del Skrevet 28. april 2022 Har tørrsjampo blitt menneskelig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #13 Del Skrevet 28. april 2022 Djungelvrål skrev (7 minutter siden): Har tørrsjampo blitt menneskelig? Ja..😅 Har du bodd under en stein eller? Anonymkode: 0fb36...fbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 28. april 2022 #14 Del Skrevet 28. april 2022 Spell skrev (3 timer siden): Jeg har prøvd flere av Batiste sine, men synes de lukter alt for sterkt. Den for blondiner synes jeg også var alt for gul i fargen (i alle fall når jeg prøvde for en del år siden). Håret SÅ ikke særlig fett ut etter bruk av disse, men synes det kjentes litt ekkelt ut fortsatt. Bruker nå Define sin originale, og gjort det noen år, da den lukter mer som normal sjampo og håret blir ikke like seigt. Pulveret er hvitt, men det blender ganske godt i mitt hår om jeg fordeler det godt utover. Litt blassere i fargen blir det, men mye bedre enn ingenting! Har også prøvd en del andre merker fra diverse klesbutikker ol., men husker ikke hva de heter, og synes alle lukter veldig sterkt, og flere har bare måttet kastes.. Der jeg og har endt opp. Sjeldent jeg bruker tørrsjampo men på tur er det praktisk å ha med. Define er eneste som duger, må bare begrense hvor mye man har i. Disse andre med "god" duft er helt grusomme. Føler jeg forpester alt rundt meg som om jeg var en gammel dame uten luktesans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #15 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg bruker Batiste. De har en med svak lukt (den originale lukter ganske mye). Jeg unngår å spraye rett i skillen, men sprayer heller rett ved siden av. Da har jeg aldri noe problem med at det ser ut som om jeg flasser. Holder man sprayen i rett avstand skal man heller ikke få flass-looken. Anonymkode: a795c...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #16 Del Skrevet 29. april 2022 Har prøvd Batiste, Define og SchwarzkopfGot2B , mest fornøyd med den siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #17 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg prøver jo å vaske håret så det ikke blir fett, men om det likevel skal bli det og om jeg ikke rekker dusjen før jobb f.eks. hvilen tørrsjampo liker dere? Må nevne at jeg kan få irritert hodebunn, og også at jeg ikke er fan av cirus (citric acid) og veldig frukaktige ting. Har dere noen anbefalinger til meg? ☺️👩🦰 Må også nevne at hårfargen er brunaktig (mørk blond/brun) og vil heller ikke at det skal se ut som jeg flasser. Anonymkode: a120f...b07 Seriøst, så heter det ikke HVEM skal jeg kjøpe. Hvilken eller hva. Kan ikke folk snakke norsk lenger?? Anonymkode: 9b00d...8cb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå