Viktoriia94 Skrevet 28. april 2022 #1 Del Skrevet 28. april 2022 Hei til alle! Jeg lurer på kanskje noen husker sensor som var på oppkjøring. Hvem er mest strenge ? Hvor dere kjørte på hvilken veien ? Jeg skal ta oppkjøring i Juli kanskje noen kan gi bra tips. Jeg stryk på første oppkjøringen min 😔 så jeg vil ikke stryke på oppkjøring igjen. Takk for tips ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Del Skrevet 30. april 2022 Mange år siden, men de av vennene mine som kjørte opp I Tønsberg, kjørte fra Sem (biltilsynet), inn til byen, litt rundtomkring i byen og områdene rundt, og en kjapp tur via e18 tilbake til Sem... Så du bør nok øve mer på å kjøre alle mulige steder. Fordelen er at Tønsberg er lett å kjøre i, spesielt hvis man er kjent Jeg kjørte opp i Horten, som er ett mareritt pga den dumme høyreregelen overalt, og elendig logistikk. Men besto på første, takket være at jeg kjørte der hver eneste dag i ukene før, gjorde meg kjent med byen og den fordømte høyre-regelen, som er en av verdens dummeste trafikk-regler.... Men jeg bestod på første, så det er bare mengdetrening som skal til... Lykke til Anonymkode: 7903b...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoriia94 Skrevet 22. mai 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 6.45): Mange år siden, men de av vennene mine som kjørte opp I Tønsberg, kjørte fra Sem (biltilsynet), inn til byen, litt rundtomkring i byen og områdene rundt, og en kjapp tur via e18 tilbake til Sem... Så du bør nok øve mer på å kjøre alle mulige steder. Fordelen er at Tønsberg er lett å kjøre i, spesielt hvis man er kjent Jeg kjørte opp i Horten, som er ett mareritt pga den dumme høyreregelen overalt, og elendig logistikk. Men besto på første, takket være at jeg kjørte der hver eneste dag i ukene før, gjorde meg kjent med byen og den fordømte høyre-regelen, som er en av verdens dummeste trafikk-regler.... Men jeg bestod på første, så det er bare mengdetrening som skal til... Lykke til Anonymkode: 7903b...02b Tusen Takk☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 22. mai 2022 #4 Del Skrevet 22. mai 2022 On 4/30/2022 at 6:45 AM, AnonymBruker said: Mange år siden, men de av vennene mine som kjørte opp I Tønsberg, kjørte fra Sem (biltilsynet), inn til byen, litt rundtomkring i byen og områdene rundt, og en kjapp tur via e18 tilbake til Sem... Så du bør nok øve mer på å kjøre alle mulige steder. Fordelen er at Tønsberg er lett å kjøre i, spesielt hvis man er kjent Jeg kjørte opp i Horten, som er ett mareritt pga den dumme høyreregelen overalt, og elendig logistikk. Men besto på første, takket være at jeg kjørte der hver eneste dag i ukene før, gjorde meg kjent med byen og den fordømte høyre-regelen, som er en av verdens dummeste trafikk-regler.... Men jeg bestod på første, så det er bare mengdetrening som skal til... Lykke til Anonymkode: 7903b...02b What? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå