Gå til innhold

Oppkjøring i Tønsberg.

Viktoriia94

Anbefalte innlegg

Hei til alle! Jeg lurer på kanskje noen husker sensor som var på oppkjøring. Hvem er mest strenge ? Hvor dere kjørte på hvilken veien ? Jeg skal ta oppkjøring i Juli kanskje noen kan gi bra tips. Jeg stryk på første oppkjøringen min 😔  så jeg vil ikke stryke på oppkjøring igjen. Takk for tips ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mange år siden, men de av vennene mine som kjørte opp I Tønsberg, kjørte fra Sem (biltilsynet), inn til byen, litt rundtomkring i byen og områdene rundt, og en kjapp tur via e18 tilbake til Sem... Så du bør nok øve mer på å kjøre alle mulige steder. Fordelen er at Tønsberg er lett å kjøre i, spesielt hvis man er kjent :) 

Jeg kjørte opp i Horten, som er ett mareritt pga den dumme høyreregelen overalt, og elendig logistikk. Men besto på første, takket være at jeg kjørte der hver eneste dag i ukene før, gjorde meg kjent med byen og den fordømte høyre-regelen, som er en av verdens dummeste trafikk-regler.... Men jeg bestod på første, så det er bare mengdetrening som skal til... Lykke til :)

Anonymkode: 7903b...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 6.45):

Mange år siden, men de av vennene mine som kjørte opp I Tønsberg, kjørte fra Sem (biltilsynet), inn til byen, litt rundtomkring i byen og områdene rundt, og en kjapp tur via e18 tilbake til Sem... Så du bør nok øve mer på å kjøre alle mulige steder. Fordelen er at Tønsberg er lett å kjøre i, spesielt hvis man er kjent :) 

Jeg kjørte opp i Horten, som er ett mareritt pga den dumme høyreregelen overalt, og elendig logistikk. Men besto på første, takket være at jeg kjørte der hver eneste dag i ukene før, gjorde meg kjent med byen og den fordømte høyre-regelen, som er en av verdens dummeste trafikk-regler.... Men jeg bestod på første, så det er bare mengdetrening som skal til... Lykke til :)

Tusen Takk☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/30/2022 at 6:45 AM, AnonymBruker said:

What? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...