AprilLudgate Skrevet 3. oktober 2022 #5981 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (59 minutter siden): Ja sånn føler jeg det og Om vi skal være i familie bør du faktisk gjøre meg noen familiære tjenester. Som å vaske badet, kjøpe julegave til meg - sånne ting. Ønsker meg lilla eyeliner om dagen. Har ikke storebror, så du kan bare skrive det på lappen 😇💰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5982 Del Skrevet 3. oktober 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Om vi skal være i familie bør du faktisk gjøre meg noen familiære tjenester. Som å vaske badet, kjøpe julegave til meg - sånne ting. Ønsker meg lilla eyeliner om dagen. Har ikke storebror, så du kan bare skrive det på lappen 😇💰 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5983 Del Skrevet 3. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Hjartesorg Entern skrev (1 time siden): 😱😭 Har jeg ikke hørt noe om 😅 Nei jeg kan jo ikke stikke fra dere! 😮🙃☺️♥️ men travel! Den stemmer.. Føler meg veldig jobbovervelda! Men avreagerer med true crime og mekking av rotmos🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5984 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Skal hun forlate kg? 😕 Neinei! Nå må dere ikke være dramatiske selv om jeg er bissi bie😄💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. oktober 2022 #5985 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (8 minutter siden): 🤔 Skal jeg tolke det som et ja? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5986 Del Skrevet 3. oktober 2022 DundreMilfin skrev (19 minutter siden): Skal jeg tolke det som et ja? 😆 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5987 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Orker ikke at noen flere fra sosial prat skal forlate oss 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5988 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Jeg ble faktisk ordentlig trist når lurven slettet seg Jeg også.. husker den morgenen ennå..🙁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5989 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (7 timer siden): DessertFryden 🥳 Jeg spiser så sunt sant.. så blir helt farmendeltager på markedet når det en sjelden gang kommer godsaker min vei😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5990 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (7 timer siden): Med kaffe og vanilje? Må jo være godt Men jeg har aldri prøvd Skyr Veldig syrlig og tykk i konsistens, er nok ikke for alle. Liker lage chiapudding av den med pekannøtter på toppen🥳 #influencerfood🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5991 Del Skrevet 3. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Løøønch Jeg prøver være sunn og du bare.. poster denne.🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5992 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (2 timer siden): Øyh @Frøkenfryden, masse action i SE tråden nå! 😆 Får du ikke FOMO?😁 Pheeeew. Fått lest meg opp nå og sett debatten i Dagsnytt 18!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #5993 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hva skal @Frøkenfrydenspise til kveldsmat aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5994 Del Skrevet 3. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hva skal @Frøkenfrydenspise til kveldsmat aa Driver ikke med sånt. Spiser middag rundt 19-20 og legger meg 22👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #5995 Del Skrevet 3. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Driver ikke med sånt. Spiser middag rundt 19-20 og legger meg 22👍 Sen middag 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5996 Del Skrevet 3. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sen middag 😳 Mm. Det passer best for oss🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #5997 Del Skrevet 3. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Mm. Det passer best for oss🙂 ☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #5998 Del Skrevet 3. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Jeg også.. husker den morgenen ennå..🙁 Kg burde ordnet med psykolog til oss alle så vi kan takle å nesten ha mistet lurven 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5999 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Kg burde ordnet med psykolog til oss alle så vi kan takle å nesten ha mistet lurven 😅 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #6000 Del Skrevet 3. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Hva skal @Frøkenfrydenspise til kveldsmat aa Korreksjon.. fikk litt sånn 72%kakao-sjokolade😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå