Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #341 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Utkledningsfest? Sist jeg var på det var jeg en tampong. Nailer sånt! Haha. En blodig en? 😆 Njaa, usikker. Men håper det blir noe morsomt. Hvis ikke har du gjort et dårlig valg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #342 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det stemmer 😀😀😀 Jeg fant for noen år siden ut at den beste måten å føle seg ok på var å fokusere på små gleder 😊😊😊 Det fungerer veldig veldig bra 😊😊😊 Samme her! Skrev det også ned.. har slurvet der da .. men vil tilbake. Sette ord på. Fokus på fine småting er .. ikke alt.. men mye🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #343 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Jaa 😂 Jeg trodde det var derfor du forsvant en gang. Nå er Entern dritt lei av maset mitt 😁 Men du ble vel utestengt 🤬 Var nok det siste ja 😌 Aldri lei av å småprate med deg da, det skulle tatt seg ut 😀 Men tror noen blir lei meg etterhvert, det er en bekymring 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #344 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Jeg ligger etter der🥺 og må jobbe på jobben i timesvis i kveld.. på arbeidernes dag.. men man må jo pause også i dette livet. Det kommer..🙃 Det må man. Håper du får en fin søndag da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #345 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Oi, det var mer enn jeg hadde forventet 😀 Ble litt inspirert av en (av mange) liten morsom episode med sønnene til fetteren min da de var bittesmå: «Ikkje berre so, men so!!😆» De var vel ca 4 👦(nå er de 30 👱♂️) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #346 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Samme her! Skrev det også ned.. har slurvet der da .. men vil tilbake. Sette ord på. Fokus på fine småting er .. ikke alt.. men mye🙂 Skrive ned blir for mye jobb for meg, med skrivesperre og allting 😅 Lar det være en øyeblikksting 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #347 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Den er neseløs da😂 Jeg har ganske liten nese 👃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #348 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Skrive ned blir for mye jobb for meg, med skrivesperre og allting 😅 Lar det være en øyeblikksting 😊 Man trenger ikke det, men for meg funket det veldig bra en periode jeg syns det var lite lyspunkter🙂 Det presset meg litt hardere inn i modusskifte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #349 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ble litt inspirert av en (av mange) liten morsom episode med sønnene til fetteren min da de var bittesmå: «Ikkje berre so, men so!!😆» De var vel ca 4 👦(nå er de 30 👱♂️) Sooo mykje. Seie me heime🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #350 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Man trenger ikke det, men for meg funket det veldig bra en periode jeg syns det var lite lyspunkter🙂 Det presset meg litt hardere inn i modusskifte. Høres kjempebra ut egentlig 😊 Skrivingen altså 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #351 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Sooo mykje. Seie me heime🥰 Høres litt kjent ut ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #352 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): 😂 Ingen ville vise meg lammet sitt. Eller nu vel😂 Jeg sto over. Dog snakket vi om lammelårepisoden, siden jeg nå er med mange av de samme som jeg var den gangen det skjedde så kom det opp. Venn husket jaggu mer enn meg, og minnet meg på at fyren jo også snakket mye oM at lammelåret jo hadde samme formen som landet norge har, når man holdet det med kjøttet ned liksom😂😂😂 😲😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #353 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (46 minutter siden): Ble litt inspirert av en (av mange) liten morsom episode med sønnene til fetteren min da de var bittesmå: «Ikkje berre so, men so!!😆» De var vel ca 4 👦(nå er de 30 👱♂️) Hehe 😄😄 mye morsomt man sier som liten. De begynner å bli voksne nå ja 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #354 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (53 minutter siden): Var nok det siste ja 😌 Aldri lei av å småprate med deg da, det skulle tatt seg ut 😀 Men tror noen blir lei meg etterhvert, det er en bekymring 🥲 Bra ( for min del 😄) Takk i like måte 😄 Tror du? Hvem skulle det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #355 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (59 minutter siden): Den er neseløs da😂 Ja. Men fortsatt søt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #356 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Hehe 😄😄 mye morsomt man sier som liten. De begynner å bli voksne nå ja 😆 Og de der sa ekstra mye morsomt 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #357 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Bra ( for min del 😄) Takk i like måte 😄 Tror du? Hvem skulle det være? Ingen spesifikk, det er bare en teit grunnløs bekymring tror jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #358 Del Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (58 minutter siden): 😲😄 Hotellbarer ass. 😂 I går var det en type som var på opplæring i bar her. Så jeg fikk smake en slurk vin før fullt glass ble skjenket. En altfor stor slurk. 😂 Han som lærte opp den nye bare : «Det er for stor smakeslurk.» Mens jeg bare: neeeida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #359 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (27 minutter siden): Og de der sa ekstra mye morsomt 🤣🤣🤣🤣 Haha. Kan ikke huske noe spesielt mine søskenbarn sa, men tantebarna, herlighet så mye gøy og rart. Den eldste jenta som da var kanskje 4 år (8 nå) var på besøk på en gård hos noen slektninger. Der var det en død høne som lå, "Oi, den e ødelagt" sa hun før hun gikk videre 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #360 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Ingen spesifikk, det er bare en teit grunnløs bekymring tror jeg 😅 Ja. Tror alle liker deg Entern 😆 Iallefall her på sosial forumet Resten av kg aner jeg ikke, der er det masse kranglefanter 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå