Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Tataaa, da var Stalkeren avslørt!

At Peter og Clare ikke søkte på navn tidligere da. Ikke akkurat CSI, de derre, nei. Storylinen om Stalkeren er visstnok en av de mest spennende som har vært i Home and away.

Men kan jo røpe at den ikke er over enda da. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff begynner å bli lei av denne stalker greia jeg nå... den er dratt litt vel langt.......

men tydeligvis ikke over heller, siden hun skal ha med sally på noe muffins.. skulle ønske hun ble tatt nå, og ferdig med den saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikkje nei....

Er i alle fall noko muffens. Kanskje ho har enda ein alliert som luskar i bakgrunnen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er hun ikke død?

min første tanke var også at hun sikkert ikke dør, men at de tror det.

men så sa de jo at de skulle identifisere liket, og da må hun jo være død....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det bygd på campingsplassen? Er ikke overrasket over at Josie er som hun er. Har jo alltid vært sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å se home and away på svensk tv3 på morgenen. De ligger litt foran i episodene. Nei, det blir ikke bygd på campingplassen. Josie bare later som hun er med fordi Macklin skal dumpe gift og bygge over, og hun skal avsløre det for å få stoppet byggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er hun ikke død?

min første tanke var også at hun sikkert ikke dør, men at de tror det.

men så sa de jo at de skulle identifisere liket, og da må hun jo være død....

Hun dør ikke, men de tror det. Om noen år blir Sally angrepet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tydeligvis ikke over heller, siden hun skal ha med sally på noe muffins.. skulle ønske hun ble tatt nå, og ferdig med den saken..

Ja, hva skjer med det egentlig? Jeg fikk ikke sett torsdagens episode, hva hendte da? Sist jeg så sa Zoe at Sally skulle hjelpe henne med å få hevn, og fredag ser jeg Sally på fri fot igjen (oppfører seg noe merkelig da.. ). Jeg forstår ikkeno :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skjer med det egentlig? Jeg fikk ikke sett torsdagens episode, hva hendte da? Sist jeg så sa Zoe at Sally skulle hjelpe henne med å få hevn, og fredag ser jeg Sally på fri fot igjen (oppfører seg noe merkelig da.. ). Jeg forstår ikkeno  :klø:

Nå fikk ikke jeg sett fredagens episode da, men i torsdagens episode så satte Peter og Clare opp en felle for å lokke Zoe til seg (når de ikke kunne komme til Zoe, så måtte Zoe komme til dem, var planen). De fikk trykket opp plakater om allmøte, og fikk alle til å møte opp i surfeklubben. Men de smuglet ut alle bakveien og inn i en fruktbil som leverte frukt og grønt. Sånn skulle de lure Zoe til å tro at alle var samlet i surfeklubben og da ville det bli lett for henne å hevne Summer Bay med alle på ett sted.

Peter hørte et fly, og kjente igjen lyden fra telefonsamtalen med Sally. Zoe ringte nemlig til politistasjonen og fikk Sally til å snakke (hun ville jo ha Sallys hjelp). Men Zoe la på røret da hun skjønte at Peter visste at hun egentlig var Eve. Og da fant hun ut at hun ikke trengte Sallys hjelp likevel. Hun gikk ut av rommet, og åpnet en ventil med gass før hun dro til Summer Bay og fant ut om allmøtet.

Zoe satt i bilen utenfor surfeklubben og så på alle som gikk inn der da Peter kjente igjen flyduren. Han visste at bonden som eide flyet bodde ved siden av en gammel bildekkfabrikk, og skjønte at Sally måtte være der. Han løp ut i bilen og kjørte av sted, med Zoe etter, som skjønte at han han hadde funnet ut av skjulestedet.

Sally ble bevisstløs av gassen, men klarte å komme seg løs fra tauene hun var bundet med. Hun lot som om hun fremdeles var bundet da Zoe kom tilbake, og dyttet til henne da Zoe bøyde seg over henne. Hun klarte å rømme ut av rommet, men løp rundt omkring for å komme seg ut av bygningen, med Zoe i hælene. Til slutt klarte hun å lure Zoe inn i et rom, og låste døren bak henne. Peter fant henne og klarte å få henne ut akkurat i tide før bygningen eksploderte av all gassen.

Det ble visstnok funnet et lik i bygnngen etterpå, og det måtte identifiseres ved hjelp av tannlegejournaler. Det skal da forestille Zoes lik, men om et års tid eller noe så dukker hun opp igjen for å lage mere kvalm i Summer Bay.

Vet ikke noe om Sallys merkelige oppførsel enda, men det må vel være ettervirkninger fra kidnappingen da.

(Oisann, dette ble litt langt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hm tenkte jeg skulle bistå litt her.. men nå var det helt blankt her gitt......

skal vi se......

jo ric, cassie og ungene til beth skulle ha videokveld hjemme hos flynn og sally. iden det var så uvær i byen gikk strømmen og cassie foreslå å spille noe lignende spiritisme. det var ikke den store lysten til dette, men for å støtte opp om cassie som ønsket å gjøre dette for å se om hun fikk kontakt med joy så valgte de å prøve. men endte med at de ble noe uvenner fordi cassie ble sur da hun ikke fikk kontakt med bestemoren sin. dattara til beth fortalte cassie om da faren hennes døde og at hun også lette etter tegn, men aldri fikk det før hun engang hørte sangen som faren alltid sang på, på radioen, hn mente at tegnet ville komme når man minst ventet det. og da cassie skulle blåse ut lysene, sloknet det av seg selv og hun skjønte at hun hadde fått et tegn fra sin bestemor.

videre kom kim hjem fra byen og ble fortalt alt om zoe. han reagerte meget rart, og ønsket ikke å snakke om det. familien skjønte at han hadde probemer med det, men han var umulig å snakke med. hayley derimot gikk ut til han da han satt på verandaen alene og sturet, og begynte å snakke om babyn, for å få kim i tale. plutselig braste kim ut i gråt og sa at han elsket zoe og at han hadde vært dum... det løsnet litt... inne i stua igjen satt hayley, faren til kim, scott og irene og kim kommer inn og begynner å snakke om denne babyn. sammen med hayley spøker de litt og man ser et glimt av scott som tydelig ikke setter pris på dette..

på cafen derimot er folket samlet for å vurdere hva de skal gjøre med josie og deres planer i forhold til campingplassen. jesse finner ut at han vil gå inn i leiligheten til josie og finne papirer som kan avsløre henne. de andre vet ikke om dette. han gjør det, men underveis kommer josie og denne mannen hjem, og jesse må gjemme seg. josie skjønner tydligvis at noen har vært der, da hun hører døren og papirer ligger på gulvet. jesse kommer seg unna og tilbake på cafeen, han og søstra til alf kommer i diskusjon om hva de skal gjøre, og de finner ut at de skal ta josie og avsløre hennes hemmelighet som hun og marc holdt så hardt på..

dette ble litt rotete..men håper du fikk et lite innblikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig:)

forresten den går i reprise på tv2, 1330 også, om du har anledningen til å titte på tv da så klart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ganske lett å bli fosterbarn i Summer Bay.... Nå har jo Cassie fått bildet sitt på peishylla hos Sally og Flynn. Men hun (og Ric) er vel kanskje ikke akkurat forsterbarn i samme forstand som i Norge??? Der har de jo bare blitt enige om at hun kan bo der. Har vi noen gang sett de formelle prosessene ifm med fosterhjem?

Kom til å tenke på noe annet også. Serien har jo gått i 20 år. Hvor mange barn har blitt født i løpet av serien? :babysmokk:

De jeg husker er:

Baby Shane (Angel/Shane)

Olivia (Chloe/Lachie)

Byron (Marilyn/Donald)

VJ (Leah/Vinnie)

Lily (Gypsy/Will)

Pippa (Sally/Flynn og litt Leah)

Irene var surrogatmor til datteren Finn, men husker ikke om det var jente eller gutt hun fikk

Kirsty fødte vel etter at hun og Kane dro

Hadde Pippa (den originale) en egen unge eller bare fosterbarn? Syns å huske at en av dem var hennes egen, så vi henne gravid????

Kommer:

Noah (Hayley/Scott)

Ella (Tasha/Jonah)

Archie (Kit/Kim)

Har jeg glemt noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...