Windy Skrevet 25. november 2005 #61 Del Skrevet 25. november 2005 Har dere lagt merke til at hver gang det hender noe forferdelig, så regner det og er storm... Vi bruker bare å si hver gang de tar frem paraplyen: "Lurer på hvem som nå dør..." :-D ← Det har jeg ikke lagt merke til før, men heretter så er jeg nok obs på det Kor finner dere desse dagbøkene?? ← Det er borte nå, det var på den gamle home & away siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 8. desember 2005 #62 Del Skrevet 8. desember 2005 flere enn meg som er lei Danny og sytingen? Synes de drøyer den saken veeel lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2005 #63 Del Skrevet 8. desember 2005 Litt utenfor tema.... Bec Cartwright fikk en datter, Mia Rebecca, 29. nov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 9. desember 2005 #64 Del Skrevet 9. desember 2005 flere enn meg som er lei Dani og sytingen? Synes de drøyer den saken veeel lenge.. ← Jeg også, kjempelei av hele Dani.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 9. desember 2005 #65 Del Skrevet 9. desember 2005 Uff, ja det Dani-greiene er boring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #66 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja hva er egentlig bakgrunn for denne rettsaken hennes der hun blir dømt. Fikk aldri med meg det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 9. desember 2005 #67 Del Skrevet 9. desember 2005 Ho køyrte på og skada Kane. Det regna og var stygt ver så ho såg ikkje at han sprang over vegen. Folk trur at ho kan ha gjort det med vilje sidan ho mislikar Kane så sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. januar 2006 #68 Del Skrevet 20. januar 2006 noen som vet hva som skjedde med irene? bor kane hos irene? har ikke fått med meg så mye i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. januar 2006 #69 Del Skrevet 20. januar 2006 Har det skjedd noe med Irene? Ja, Kane bor hos henne nå. Det virker som om folk skjønner at han ikke er så ille allikevel.... (selv om jeg ikke liker han i det hele tatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 20. januar 2006 #70 Del Skrevet 20. januar 2006 hun har hatt hjerteinfarkt og fikk hjertestopp idag tror jeg. episoden sluttet da. men hun dør ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. januar 2006 #71 Del Skrevet 20. januar 2006 Åh... Så ikke gårsdagens eller dagens episode. Da skjønner jeg hvorfor noen lurer på hva som har skjedd med henne... Men er det rart, da? Dama går på høygir hele tida jo. Må snart begynne å tenke på seg selv hun der. (jada, jeg vet at det er en Tv-serie ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. januar 2006 #72 Del Skrevet 20. januar 2006 - Han pappan i campinsplass-hjemmet (faren til Kirsty og de) gifte seg med hun nye dama. - Josh har sendt treningsutstyret tilbake til trimsenteret. - Lea er utskrevet fra sykehuset, og alt er bra med babyen (eller var det to? :klø: ). - Noah og Hayley kysset nesten. Det går dårlig med henne og Alex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2006 #73 Del Skrevet 20. januar 2006 blir sally gravid og???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 20. januar 2006 Nei.. Men hun får jo babyen Lea har. Og Lea ammer i skul.. Tror det ble litt krangler om det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. januar 2006 #75 Del Skrevet 20. januar 2006 Litt sladder (for de som ikke har fått det med seg): - Bec Cartwright (Hayley) har født en datter (i det virkelige liv altså). - Pippa kommer tilbake Her er vi nå: http://www.tv.com/home-and-away/episode-36...64/summary.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 21. januar 2006 #76 Del Skrevet 21. januar 2006 Nå er vi mye lenger fremme enn dere, så jeg vet ikke om dette jeg skriver har så mye mening for dere, men.. Jeg har lovet at jeg skulle komme inn her og oppdatere når sesongen begynte, så.. * mannen til Sally har kreft og har ikke lenge igjen å leve. * Kim tok en overdose gbh og var i koma, men våknet etter et dagn. Han har bedt om hjelp til å komme over stoffproblemet sitt. * Tash har joinet en sekt og Robbie prøver desperat og få henne til å innse at de ikke er det de utgir seg for å være. Han blir dyttet i en oversvømt elv under en storm og drukner nesten. Tash er fremdeles overbevist om at han har iscenesatt alt selv for å få henne tilbake. *Leah og ektemannen Dan er separert etter at Dan løy til Leah om gamblingproblemet sitt, og like etterpå oppdager Leah at det tredje (eller noe sånt) prøverørsforsøket er vellykket. Hun vil ikke fortelle Dan om det ennå og er ikke villig til å ta han tilbake foreløpig. *Amanda har lurt Graham til å gifte seg med han (hun er ute etter pengene hans). Familien hans er i opprør men han nekter å høre på dem. *Hayley og Scott har flyttet med babyen, vet ikke om eller når de kommer igjen. For ei suppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. januar 2006 #77 Del Skrevet 21. januar 2006 Oi, oi! Det var litt av ei suppe ja! - Å, nei! Dør Flynn? - Kim, hvem er det egentlig? :klø: (hvilken familie "hører" hun til?) - Fikk ikke Leah baby til Sally og Flynn? Er flere av de personene du nevner jeg ikke har sett før (eller husker?), kan dere være ca. et år foran oss? Kom gjerne med mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 21. januar 2006 #78 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Oi, oi! Det var litt av ei suppe ja! - Å, nei! Dør Flynn? ← Med mindre det skjer et mirakel tror jeg ikke han kommer til å være med så mye lenger nei.. - Kim, hvem er det egentlig? :klø: (hvilken familie "hører" hun til?) ← Kim er sønnen til den nye rektoren på skolen. Riktig kjekk er han - Fikk ikke Leah baby til Sally og Flynn? ← Jo, Sally og Flynn har babyen. Leah må ha fått problemer med bli gravid etter hun gav babyen til dem (så ikke på serien i denne perioden, så jeg er ikke sikker..), men nå er hun altså gravid etter et prøverørsforsøk og i et superdilemma ifht hva hun skal gjøre ang Dan og om hun skal beholde babyen. Er flere av de personene du nevner jeg ikke har sett før (eller husker?), kan dere være ca. et år foran oss? Kom gjerne med mer! ← Vi er kanskje et år foran ja, skal prøve å finne ut hvilken sesong vi ser nå. Kommer med mer når jeg har sett litt flere episoder Endret 21. januar 2006 av Maikana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. januar 2006 #79 Del Skrevet 21. januar 2006 Heter ikke babyen til Sally og FLynn Hannah? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2006 #80 Del Skrevet 21. januar 2006 ekje Leah ilag med Jesse da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå