Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 19.47):

Hun dør nok. Mener å ha lest skuespilleren ønsket seg nye og større roller I USA.

Anonymkode: 1c1f4...123

Organdonasjon i dag. Forklarer også hvorfor hjerneblødning og ikke «dør i riverbpys-drama». H&A har tradisjon for å sette fokus på såkalt viktige samfunnstema. Så tipper organdonasjonen var poenget her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninaen skrev (10 timer siden):

Organdonasjon i dag. Forklarer også hvorfor hjerneblødning og ikke «dør i riverbpys-drama». H&A har tradisjon for å sette fokus på såkalt viktige samfunnstema. Så tipper organdonasjonen var poenget her. 

Det blir en storyline på dette senere, der de møter en som fikk organ av Flick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (1 minutt siden):

Det blir en storyline på dette senere, der de møter en som fikk organ av Flick.

Det gir mening ja. Jeg tror ikke vi helt forstår hvor stor H&A er i Australia. For min del hørtes det litt sånn søkt ut første gang jeg leste om dette med å fronte viktige saker, en sånn serie liksom, hallo, er ikke det litt «selvhøytidelig» liksom 😅 Men gir mer mening etter jeg snakka med en som har bodd i Australia og fortalte hvilken status serien har der. Og da er det jo fint at de bruker den arenaen de har da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 19.07):

She´s dead. Men det var jo lov å håpe! Good for her, flere gamle home´ere som har gjort et stort i USA. 

Jeg savner tida med Brax, Heath, og Casey. Oh la la 🤩

Anonymkode: ef029...74c

Enig! Home & away blir aldri like bra som det var den gangen igjen....

Anonymkode: 395b2...9ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjedelige Mali og Kirby er... Gjesp... Kirby har mistet venninnen sin,men gjør ikke noe annet enn å mase på Mali om den malingen hans. Gjetter at de kommer til å krangle skikkelig, og så blir de sammen etterpå... 

Anonymkode: 395b2...9ef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perri må være den minst engasjerende og mest krampeaktige karakteren som noensinne har sjekket inn. Og med Tane så blir det så påtatt og dårlig at jeg river av meg håret. Begynner man da å dra inn Mali i miksen så er det nyss for at jeg kaster inn årene. Gidder ikke se på det tøvet deres. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 19.07):

She´s dead. Men det var jo lov å håpe! Good for her, flere gamle home´ere som har gjort et stort i USA. 

Jeg savner tida med Brax, Heath, og Casey. Oh la la 🤩

Jeg savner Curtis, Selina, Flathead, Jack, Martha....omg så gammel jeg er 😅

Anonymkode: cada2...66a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (24 minutter siden):

Perri må være den minst engasjerende og mest krampeaktige karakteren som noensinne har sjekket inn. Og med Tane så blir det så påtatt og dårlig at jeg river av meg håret. Begynner man da å dra inn Mali i miksen så er det nyss for at jeg kaster inn årene. Gidder ikke se på det tøvet deres. 

Absolutt! 🤣

Anonymkode: bfee6...9f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men hvorfor måtte de ta livet av Flick 😢

Anonymkode: b78c2...291

Skulle ønske de hadde "tatt" noen andre før henne, men sånn er livet i Summer Bay.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 15.53):

Jeg savner Curtis, Selina, Flathead, Jack, Martha....omg så gammel jeg er 😅

Ja da er du jaggu gammel! 🤣 

(og det er jeg også)

Jeg må ikke SÅ langt tilbake for å savne, jeg syns det var topp da Aden, Belle og Nicole var på skjermen også. Men særlig siste året så har det vært.... :gjesp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

neon_sun skrev (5 minutter siden):

Noen som vet hvor lenge pausen på tv2 play er? Finner ikke noe info om det. 

Pleier vel å vare til januar? Kjedelig med den pausen altså

Anonymkode: 30fe2...207

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (9 minutter siden):

6.januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (1 time siden):

Det er 230 episoder i året. Med 5 episoder per uke er det lik 46 uker, så 6 ukers pause. Så pausen starter alltid siste uka i november (før advent) og varer fram til uke 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
neon_sun skrev (2 minutter siden):

Takk for svar :) Så kjipt. Det var lenge 😆

Heldigvis at det sammenfaller med advent og jul, hvor det er en del annet🙈Syntes det var mye verre da TV2 fortsatt sendte lineært i tillegg til å legge ut på TVplay, for da var det jo fader meg pause hver sommer under hele Tour de France i tillegg, og når tv2 sendte VM, EM og OL 😝😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (3 timer siden):

Heldigvis at det sammenfaller med advent og jul, hvor det er en del annet🙈Syntes det var mye verre da TV2 fortsatt sendte lineært i tillegg til å legge ut på TVplay, for da var det jo fader meg pause hver sommer under hele Tour de France i tillegg, og når tv2 sendte VM, EM og OL 😝😂

Å ja. Det har du helt rett i 😂 Husker enda at jeg hata tour de France fordi deb ødela for alle etter skoletid seriene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (1 time siden):

Å ja. Det har du helt rett i 😂 Husker enda at jeg hata tour de France fordi deb ødela for alle etter skoletid seriene mine. 

Takk! Har følt meg så alene😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...