AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6981 Del Skrevet 10. februar 2022 AprilRyan skrev (Akkurat nå): Det kan jeg tenke meg. Jeg fikk Sumo etter jul og hadde ikke sett Home and away på en stund så hadde masse å se. Når startet du først å se? Jeg startet i 2003 Anonymkode: 3e3ee...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 10. februar 2022 #6982 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når startet du først å se? Jeg startet i 2003 Anonymkode: 3e3ee...35e Vet ikke helt. Kanskje jeg så litt på det på 90-tallet. Jeg har ikke sett alt og det har vært litt av og på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6983 Del Skrevet 10. februar 2022 AprilRyan skrev (1 minutt siden): Vet ikke helt. Kanskje jeg så litt på det på 90-tallet. Jeg har ikke sett alt og det har vært litt av og på. Jeg var bare 12 når jeg startet så har sett på i nesten 20 år 😅 lengre enn Hotel Cæsar Anonymkode: 3e3ee...35e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6984 Del Skrevet 10. februar 2022 Hvor ser dere serien? Og hvor langt bak er vi i Norge? Ser bare på tv2, vet ikke hvor man kan se det ellers engang?! Virker som dere er kommet mye lengre enn meg? Anonymkode: b429d...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 10. februar 2022 #6985 Del Skrevet 10. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var bare 12 når jeg startet så har sett på i nesten 20 år 😅 lengre enn Hotel Cæsar Anonymkode: 3e3ee...35e Åja, tror jeg begynte å se det på ungdomsskolen. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor ser dere serien? Og hvor langt bak er vi i Norge? Ser bare på tv2, vet ikke hvor man kan se det ellers engang?! Virker som dere er kommet mye lengre enn meg? Anonymkode: b429d...474 Vet ikke hvor andre ser det siden de vet alt mulig, men de har kommet litt lenger på Tv2 sumo enn det de sender på tv. Endret 10. februar 2022 av AprilRyan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6986 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor ser dere serien? Og hvor langt bak er vi i Norge? Ser bare på tv2, vet ikke hvor man kan se det ellers engang?! Virker som dere er kommet mye lengre enn meg? Anonymkode: b429d...474 Vi er 2 måneder bak circs Anonymkode: 3e3ee...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6987 Del Skrevet 10. februar 2022 AprilRyan skrev (Akkurat nå): Åja, tror jeg begynte å se det på ungdomsskolen. Vet ikke hvor andre ser det siden de vet alt mulig, men de har kommet litt lenger på Tv2 sumo enn det de sender på tv. Husker den tiden hvor de begynte å viste to episoder. Det var digg Anonymkode: 3e3ee...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6988 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor ser dere serien? Og hvor langt bak er vi i Norge? Ser bare på tv2, vet ikke hvor man kan se det ellers engang?! Virker som dere er kommet mye lengre enn meg? Anonymkode: b429d...474 Ser på play Anonymkode: 3e3ee...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6989 Del Skrevet 10. februar 2022 Noen som vet hvem den mystiske personen med rosene til Tane er? syns det var dumt at jasmine ikke blir med videre i serien pga hun nekter å ta vaksinen. Hun var min favoritt Anonymkode: ddd81...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6990 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som vet hvem den mystiske personen med rosene til Tane er? syns det var dumt at jasmine ikke blir med videre i serien pga hun nekter å ta vaksinen. Hun var min favoritt Anonymkode: ddd81...077 Hadde håpt å se henne bli gravid til slutt og få sin egen datter, håper de ordner slik at Robbo kommer tilbake fra døden (vitnebeskyttelse) og de reiser vekk sammen. Som Ricki og Brax Anonymkode: 3e3ee...35e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6991 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde håpt å se henne bli gravid til slutt og få sin egen datter, håper de ordner slik at Robbo kommer tilbake fra døden (vitnebeskyttelse) og de reiser vekk sammen. Som Ricki og Brax Anonymkode: 3e3ee...35e Hadde vært amazing! Er Robbo i vitnebeskyttelse eller er dette noe du håper på? Anonymkode: ddd81...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6992 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde vært amazing! Er Robbo i vitnebeskyttelse eller er dette noe du håper på? Anonymkode: ddd81...077 Nei han døde men Peter baker virket til å dø også men kom tilbake i live så alt er mulig. Robbo var en av mine favoritter, å miste han og Mason samtidig var bare drit kjipt 😕 Anonymkode: 3e3ee...35e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tånnje Skrevet 10. februar 2022 #6993 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som vet hvem den mystiske personen med rosene til Tane er? syns det var dumt at jasmine ikke blir med videre i serien pga hun nekter å ta vaksinen. Hun var min favoritt Anonymkode: ddd81...077 Jeg tror den mystiske personen er venninna/kollegaen til Flick 🤷🏽♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 10. februar 2022 #6994 Del Skrevet 10. februar 2022 Men ingen her som ser dette på diverse streamingsider som kan si hvem det er som kødder med Tane da? Dette er jo en spoilertråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 10. februar 2022 #6995 Del Skrevet 10. februar 2022 Wenda skrev (Akkurat nå): Men ingen her som ser dette på diverse streamingsider som kan si hvem det er som kødder med Tane da? Dette er jo en spoilertråd Står det ikke i den spoileren der ab siterte meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6996 Del Skrevet 10. februar 2022 AprilRyan skrev (1 minutt siden): Står det ikke i den spoileren der ab siterte meg da? Står bare en som jeg vet det ikke er Anonymkode: 3e3ee...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6997 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei han døde men Peter baker virket til å dø også men kom tilbake i live så alt er mulig. Robbo var en av mine favoritter, å miste han og Mason samtidig var bare drit kjipt 😕 Anonymkode: 3e3ee...35e Min favorittepisode ever i h&a er når Vinnie er klovn i VJ sin bursdag, men de vet ikke det er han fordi han er «død». Så den på YouTube igjen for noen mnd siden og fikk tårer i øynene. Anonymkode: ddd81...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6998 Del Skrevet 10. februar 2022 Wenda skrev (3 minutter siden): Men ingen her som ser dette på diverse streamingsider som kan si hvem det er som kødder med Tane da? Dette er jo en spoilertråd Har prøve å se på Instagram siden til home and away også men fant ikke noe. Anonymkode: ddd81...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6999 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min favorittepisode ever i h&a er når Vinnie er klovn i VJ sin bursdag, men de vet ikke det er han fordi han er «død». Så den på YouTube igjen for noen mnd siden og fikk tårer i øynene. Anonymkode: ddd81...077 Men så fikk vi vite noen år senere at han var død 😕 Anonymkode: 3e3ee...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 10. februar 2022 #7000 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Står bare en som jeg vet det ikke er Anonymkode: 3e3ee...35e Ok, tror jeg holder meg unna tråden om det skal spoiles ting som ikke er sendt på norsk tv. Litt gøyere å finne det ut når man ser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå