Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Wenda skrev:

Gjestedommer i en episode av TOP Model og George of the Jungle2 bl.a

Ikke sett de så må være et annet sted.. Får google meg frem :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil skje med Zach og Leah? For enhver oppegående skapning ville da farskapstest vært noe av det første som dukket opp i hodet etter å ha blitt fortalt at man er far på den måten.

Det burde jo igrunn vært obligatorisk uansett, det blir jo født hinsides mange som har feil far oppgitt. Ikke teste fordi man mistenker at mora er ei løgnaktig flyfille, men rett og slett så det er likt for alle og en helt naturlig del av det å bli foreldre.

Synes Zach er provoserende tafatt og håpløs i denne situasjonen....

Anonymkode: ff878...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig,zac er skikkelig tafatt. Og ikke minst Charlotte, snakk om å være en som ikke ser hvor ufordragelig ungen din er. Jeg skulle ønske Hunter forsvant igjen snart, men vet jo at det ikke stemmer. 

Nå har han tatt bremsene til Leah, blir dem hardt skadd, og blir Hunter tatt for det? 

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig,zac er skikkelig tafatt. Og ikke minst Charlotte, snakk om å være en som ikke ser hvor ufordragelig ungen din er. Jeg skulle ønske Hunter forsvant igjen snart, men vet jo at det ikke stemmer. 

Nå har han tatt bremsene til Leah, blir dem hardt skadd, og blir Hunter tatt for det? 

Er en liten stund siden, men jeg tror at de kom frem til at det ikke var Hunters feil. Men Leah har en sterk mistanke, hun syns vel det var litt for mange tilfeldigheter. Ingen blir hardt skadd iallefall :)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil skje med Zach og Leah? For enhver oppegående skapning ville da farskapstest vært noe av det første som dukket opp i hodet etter å ha blitt fortalt at man er far på den måten.

Det burde jo igrunn vært obligatorisk uansett, det blir jo født hinsides mange som har feil far oppgitt. Ikke teste fordi man mistenker at mora er ei løgnaktig flyfille, men rett og slett så det er likt for alle og en helt naturlig del av det å bli foreldre.

Synes Zach er provoserende tafatt og håpløs i denne situasjonen....

Anonymkode: ff878...d1d

Det blir slutt mellom Leah og Zac, det varer ikke så lenge da. VJ var en stor pådriver for å få de sammen igjen. Zac blir plutselig enig med Leah om at Hunter må tilpasse seg dem, og ikke omvendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
Den 23. januar 2016 at 2.54, _Aries skrev:

Er en liten stund siden, men jeg tror at de kom frem til at det ikke var Hunters feil. Men Leah har en sterk mistanke, hun syns vel det var litt for mange tilfeldigheter. Ingen blir hardt skadd iallefall :)

Det blir slutt mellom Leah og Zac, det varer ikke så lenge da. VJ var en stor pådriver for å få de sammen igjen. Zac blir plutselig enig med Leah om at Hunter må tilpasse seg dem, og ikke omvendt. 

Det var vel Ed Sheeran sin sang opptreden som fikk dem til å innse at de elsker hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Den 22. januar 2016 at 16.55, AnonymBruker skrev:

Jeg ville også at Hunter skulle stikke av fortere enn han kom inn men vi lærer å like han etterhvert, han er egentlig en grei gutt men det tar bare masse unødvendig drama før vi ser det...

Men det er trist å vite at han har brent ned huset til Leah og gjort slik at Marilyn havnet på sykehus. Når Zac og co får vite det så vil de ikke ha noe mer med han å gjøre

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir det med Kyle? Får han den transplantasjonen? 

Ja, av Ash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, Sol79 skrev:

Men jeg trodde de ble big happy family med Hunter, men ikke det altså? 

Jo men før eller siden vil de finne ut hva kan gjorde og da blir det ikke de ikke så happy /: Jeg har faktisk begynt å like både han og den nye VJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Jo men før eller siden vil de finne ut hva kan gjorde og da blir det ikke de ikke så happy /: Jeg har faktisk begynt å like både han og den nye VJ

Ny VJ neeeiiii..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen
8 minutter siden, Jacklost skrev:

Heh?

Jeg har faktisk begynt å like både han og den nye VJ .

Skrev du.. 

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, førstedamen skrev:

Jeg har faktisk begynt å like både han og den nye VJ .

Skrev du.. 

???

Han som starta i 2014 altså :) Han er fortsatt ny for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest førstedamen
7 minutter siden, Jacklost skrev:

Han som starta i 2014 altså :) Han er fortsatt ny for meg :)

Ahh.. Takk gud.. Trodde du mente de skulle bytte han ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Men lurer på hvordan denne graviditeten til pheobe blir å gå. Hun ville jo liksom ikke ha barn in the first place...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, førstedamen skrev:

Men lurer på hvordan denne graviditeten til pheobe blir å gå. Hun ville jo liksom ikke ha barn in the first place...

Er du interessert i å vite hva som skjer eller vil du vente og se selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, førstedamen skrev:

Ahh.. Takk gud.. Trodde du mente de skulle bytte han ut igjen :)

Da måtte det blitt tilbake til han Felix Dean i så fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...