Gjest meja Skrevet 15. januar 2007 #481 Del Skrevet 15. januar 2007 Fant denne ← Å nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 15. januar 2007 #482 Del Skrevet 15. januar 2007 Så trist, men det er vel ikke helt sikkert.... Det var jo sesong finale, så kan jo håpe de bare prøver å gjøre det veldig spennende... Når er det dette vises i Norge, om 2 år? Men i det klippet, på slutten, så er hun i en begravelse, er det noen som vet hvem det er til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 15. januar 2007 #483 Del Skrevet 15. januar 2007 Så trist, men det er vel ikke helt sikkert.... Det var jo sesong finale, så kan jo håpe de bare prøver å gjøre det veldig spennende... Når er det dette vises i Norge, om 2 år? Men i det klippet, på slutten, så er hun i en begravelse, er det noen som vet hvem det er til? ← Sikkert Flynn sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 15. januar 2007 #484 Del Skrevet 15. januar 2007 det siste er en hyllest til sally, noe som tyder på at hun er død. hun står heller ikke på rollebesteningen lenger, så desverre er det sant. den siste jeg trodde skulle bli borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marililja Skrevet 15. januar 2007 #485 Del Skrevet 15. januar 2007 Det står på de australske nettsidene at livet hennes "henger i en tynn tråd". Det står ingenting om at hun er død (dette skjedde vel i sesongfinalen i Australia, og ny sesong er ikke startet i Australia enda). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 15. januar 2007 #486 Del Skrevet 15. januar 2007 uff, så trist!!! hvor lenge har hun vært med egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. januar 2007 #487 Del Skrevet 15. januar 2007 uff, så trist!!! hvor lenge har hun vært med egentlig? ← Hun har vært med siden 1988, vet ikke om hun var med i første episode, men serien starta i 1988 iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 15. januar 2007 #488 Del Skrevet 15. januar 2007 jaja jeg klarte ikke holde meg unna denne linken og måtte titte innom..dum som jeg var...... men herregud dette må være langt frem???? masse masse masse nye mennesker...... ser at hun er i en begravelse, alene uten flynn.. så det må jo være flynn sin.. leste et sted om at han ville dø ja, så det stemmer nok. men hun finner tydeligvis en ny flamme... men................ hvis det er på denne måten hu nskal ut av serien, synes jeg det var dumt! altså, hun er den av de som har vært med lengst,m og kunne fått en mer verdigfull slutt på det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 15. januar 2007 #489 Del Skrevet 15. januar 2007 np er jeg besatt!! tittet videre ned på disse filmene.. og der er det en tittel med home and away deaths... der viser dem flynn døende i senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 15. januar 2007 #490 Del Skrevet 15. januar 2007 kirsty and kane forsvinner også ut av serien..... er en video der de setter seg i bilen, visstnok sluntrer de unna en rettssak. også stikker de av for godt.. hva i all verden er dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 15. januar 2007 #491 Del Skrevet 15. januar 2007 dette var ikke bra........ nei jeg må gi meg med denne sniktittingen på youtube.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 15. januar 2007 #492 Del Skrevet 15. januar 2007 dette var ikke bra........ nei jeg må gi meg med denne sniktittingen på youtube.. ← Har sniktitta litt jeg også...skjer visst mye framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 15. januar 2007 #493 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg ser ikke på serien så ofte... men han som er sammen med Tasha, er ikke han forelska i Kim? Det har jeg trodd i mange mnd nå, men hver gang jeg ser på er han fremdeles sammen med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 15. januar 2007 #494 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg ser ikke på serien så ofte... men han som er sammen med Tasha, er ikke han forelska i Kim? Det har jeg trodd i mange mnd nå, men hver gang jeg ser på er han fremdeles sammen med henne. ← Robbie forelsket i Kim ? :klø: hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. januar 2007 #495 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg ser ikke på serien så ofte... men han som er sammen med Tasha, er ikke han forelska i Kim? Det har jeg trodd i mange mnd nå, men hver gang jeg ser på er han fremdeles sammen med henne. ← Vet ikke, men Robbie og Tasha gifter seg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 15. januar 2007 #496 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Verste er nå at storesøstra til Robbie, Kit eller hva hun heter, får langt, blondt hår og at Kim får det også. Nei og nei.. ikke noe i mot langt, blondt hår altså vet bare ikke om det passer helt til de. Endret 15. januar 2007 av grønnsåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 15. januar 2007 #497 Del Skrevet 15. januar 2007 Oi da er kanskje ikke Robbie forelska i Kim. Hm så rart. Kanskje skuespilleren som spiller Robbie er forelska i skuespilleren som spiller Kim... (gir meg ikke så lett haha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 15. januar 2007 #498 Del Skrevet 15. januar 2007 det hadde vært interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 15. januar 2007 #499 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe. Det er det eneste jeg mener om den serien. Når jeg snakker med andre som følger med, er det alt jeg kan bidra med... Så det er jo leit om han gifter seg med ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Doe Skrevet 16. januar 2007 #500 Del Skrevet 16. januar 2007 Verste er nå at storesøstra til Robbie, Kit eller hva hun heter, får langt, blondt hår og at Kim får det også. Nei og nei.. ikke noe i mot langt, blondt hår altså vet bare ikke om det passer helt til de. ← Kit blir ikkje blond..du blander nok med noe andre.. kim blir sammen med hayley etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå