Sitronmelis Skrevet 3. september 2014 #4761 Del Skrevet 3. september 2014 Tror dere tv2 kommer til å sende 2 episoder av Home and Away igjen i nærmeste fremtid? Irriterer meg grønn på at det bare er en episode om dagen!!!! Hva skjer med Zac og drikkingen? Skjerper han seg? Irriterende han har blitt nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4762 Del Skrevet 3. september 2014 Nå synes jeg egentlig synd på Zac. Det var jo slutt mellom Bianca og fyren da Zac hadde sex med henne. Det kommer liksom ikke frem.... Er ikke måte på hvordan hun drittungen går inn for å lage et helvete for han. Og hun dama som var sammen med Andy, takler ikke ting så voksent hun heller. Når hun så at han har begynt å drikke på dagtid, bør hun ikke bjeffe at hun må finne en annen løsning for seg selv og barna om han ikke skjerper seg. Hun skulle heller snakket rolig med han, sagt at ting har gått veldig over styr, og at noe må endres. Dette hadde han sikkert sagt seg enig i. Anonymous poster hash: 5f187...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4763 Del Skrevet 3. september 2014 Åh, er så lei av disse brødrene! Brax og disse. Så mye greier hele tiden! Det er synd alle de bra har forsvunnet. Anonymous poster hash: fc4c5...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. september 2014 #4764 Del Skrevet 4. september 2014 Likte at John endelig satt Shandi på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4765 Del Skrevet 4. september 2014 Likte at John endelig satt Shandi på plass! Jaaaaa!!! Gud eg misliker hun!!!! Anonymous poster hash: 7beb8...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2014 #4766 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg savner en skikkelig vennegjeng som da RIc, Mattie, Cassie, Belle og Lucas var med i serien! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #4767 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg tror Casey frir i neste uke Jeg er så lei av hun damen til han legen Rart å tenke på at hun er sammen med Brax i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #4768 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg tror Casey frir i neste uke Jeg er så lei av hun damen til han legen Rart å tenke på at hun er sammen med Brax i virkeligheten Dritt lei hun jeg og tror også han fri, men tror dessverre at han dør også Anonymous poster hash: 7beb8...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #4769 Del Skrevet 6. september 2014 Dritt lei hun jeg og tror også han fri, men tror dessverre at han dør også Anonymous poster hash: 7beb8...d14 Tror jeg og.. Tror at han her som drepte Charlie står bak det.. Han missliker den familien så sterkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. september 2014 #4770 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg tror Heath (Dan) ble pappa i natt Til en liten gutt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. september 2014 #4771 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Herregud som Andy går meg på nervene! Han må være tidenes største drittsekk som har vært innom Home and Away... (altså karakteren Andy) Kommer han seg eller forbli han en stor dritt? Syns så synd på Casey som har fått vite at han har samme far som Andy og får han som bror.. Haha måtte få ut litt frustrasjon her... Btw: Jeg ELSKER Matt og Sasha sammen Matt er jo skjønn Endret 8. september 2014 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 8. september 2014 #4772 Del Skrevet 8. september 2014 Herregud som Andy går meg på nervene! Han må være tidenes største drittsekk som har vært innom Home and Away... (altså karakteren Andy) Kommer han seg eller forbli han en stor dritt? Syns så synd på Casey som har fått vite at han har samme far som Andy og får han som bror.. Haha måtte få ut litt frustrasjon her... Btw: Jeg ELSKER Matt og Sasha sammen Matt er jo skjønn Matt er høy på seg selv, men han glimter mer å mer til Andy ja.. Han og dealeren hans, husker ikke hva han het, men tror det var han som drepte Charlie, pønsker jo ut noe ang Brax.. Han hjernevasker Andy så det holder etter.. Lurer på om de har noe med at Casey dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. september 2014 #4773 Del Skrevet 8. september 2014 Matt er høy på seg selv, men han glimter mer å mer til Andy ja.. Han og dealeren hans, husker ikke hva han het, men tror det var han som drepte Charlie, pønsker jo ut noe ang Brax.. Han hjernevasker Andy så det holder etter.. Lurer på om de har noe med at Casey dør. Ja jeg likte ikke Matt i begynnelsen, men nå kommer han seg betraktelig Syns han og Sasha er søte Huff Andy... Heller han som skulle blitt drept enn Casey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 8. september 2014 #4774 Del Skrevet 8. september 2014 Ja jeg likte ikke Matt i begynnelsen, men nå kommer han seg betraktelig Syns han og Sasha er søte Huff Andy... Heller han som skulle blitt drept enn Casey Enig i det siste.. Men vet ikke om han blir drept eller om det er en ulykke.. Men skulle ikke forundre meg at han blir drept siden dealeren til Andy er så tørst på å hevne seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4775 Del Skrevet 8. september 2014 Nei ingen dna har blitt nevnt i dagens episode, eneste som skjer med dem nå er at dem prøver å holde dem unna sekten Om det var en spoiler så bruk spoiler tag! Jeg kommer ikke her for å vite hva som skjer i australia episodene, det har vi austarliske fan sider for, her diskuterer vi norge episodene så husk spoiler tags.Anonymous poster hash: b9a45...028 Hold smell, dette har vært en spoiler tråd ifra første av, er du ikke introdusert i det lag deg din egen!Anonymous poster hash: 224e9...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4776 Del Skrevet 8. september 2014 *Hold smella, og *intressert, 😊Anonymous poster hash: 224e9...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. september 2014 #4777 Del Skrevet 11. september 2014 Tror det er kleenextid neste uke, senest uken etter det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 11. september 2014 #4778 Del Skrevet 11. september 2014 Tror det er kleenextid neste uke, senest uken etter det igjen Har han ikke fridd enda altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. september 2014 #4779 Del Skrevet 11. september 2014 Har han ikke fridd enda altså? Mente at Casey snart blir drept. Det bygges opp til det i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 11. september 2014 #4780 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Mente at Casey snart blir drept. Det bygges opp til det i neste uke. Selvfølgelig.. Hver gang det skjer noe bra med han så ender alt til h.. Edit: ææææsj! Han frir jo ikke engang (får se om han rekker det når han planlegger det) Men det han gjorde var jo kjempe søtt Endret 11. september 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå