Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Sid Walker, er du klar for at du har en egen unik ID når du skriver som anonym bruker?

Jeg skjønner ikke helt hva du driver med når du i det ene øyeblikket er den anonyme brukeren som vil bestemme at denne tråden som alltid har vært en spoilertråd ikke skal være det lenger, mens når du poster med nick så er du med og spoiler selv? Det blir bare dumt. Om du ikke vil ha spoiling her, så opprett en egen tråd som kun gjelder episoder vist på norsk tv.

Et eget HA-forum er uinteressant for meg, for jeg er ikke blodfan. Det er riktignok mindre krise om jeg mister en episode og jeg kikker daglig innom her, men å henge på et rent Home & Away-forum det blir too much for meg.

Det har jeg også lagt merke til, mistanken kom aller først da begge dukket opp ganske så samtidig.

Og ID'n er jo ikke til å ta feil av heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ved flere tilfeller skrevet "den anonyme brukeren over er meg forresten" og den har samme id som den som vil endre tråden her... På tide å gi seg nå!

Det er ikke meg, om en av mine anonym innlegg har hatt samme id som en annen en så vet ikke jeg hvorfor men ikke begynn å beskyld meg for ting. som dem sier på engelske. Proof or it didn´t happen...

Ja akkurat, og er det ikke et forum for norske folk du prøver å få i gang da?

Jo, jeg trodde norske fanse ville syntes det var greit men jeg tok visr grundig feil...

Da får jeg rename forumet og gjøre det til et annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også lagt merke til, mistanken kom aller først da begge dukket opp ganske så samtidig.

Og ID'n er jo ikke til å ta feil av heller.

Er ikke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva du babler om, om du skal beskylde meg for å være en anonym bruker så ha bevis, har du bevis? nei tenkte ikke det...

La oss fortsette å diskutere serien nå istedenfor å beskylde folk

Dette forumet er rent også så når du sier rent vet jeg ikke hva du babler om

Som flere her har påpekt har anonyme brukere som poster i en tråd en unik nummerkode. Du postet som anonym bruker ....028 og skriver siden med nick at dette er deg...

Rart at når jeg prøver å søke opp forumet på google så kommer det ikke opp. Når ble kv skapt?

Anonymous poster hash: b9a45...028

Det var meg forresten, trykte anonymous med et uhell

De følgende innleggene er skrevet av den samme anonyme brukeren, altså deg. Bevis nok?

Nei ingen dna har blitt nevnt i dagens episode, eneste som skjer med dem nå er at dem prøver å holde dem unna sekten

Om det var en spoiler så bruk spoiler tag! Jeg kommer ikke her for å vite hva som skjer i australia episodene, det har vi austarliske fan sider for, her diskuterer vi norge episodene så husk spoiler tags.

Da må vi huske spoiler tags:) Folk som kommer hit er ikke ute etter aussie spoilers men å snakke om norske episoder, vi har nok av utenlandske sider hvor man diskuterer nye ting

Dette er en spoilertråd hvor både "norske" og "australske" episoder spoiles og diskuteres. Om du ikke vil være med på dette, bør du starte en egen tråd hvor episodene som går på norsk tv diskuteres.

Endret av Elysian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere her har påpekt har anonyme brukere som poster i en tråd en unik nummerkode. Du postet som anonym bruker ....028 og skriver siden med nick at dette er deg...

De følgende innleggene er skrevet av den samme anonyme brukeren, altså deg. Bevis nok?

Dette er en spoilertråd hvor både "norske" og "australske" episoder spoiles og diskuteres. Om du ikke vil være med på dette, bør du starte en egen tråd hvor episodene som går på norsk tv diskuteres.

Les hva jeg sa oppenfor, det er ikke meg, jeg bryr meg ikke om dette id greiene. Jeg vet hvem jeg er...

Og jeg har aldri sagt jeg har noe imot spoilere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Busted! Men nok om Sid Walker.

Noen som vet hvor lenge hun nye dama til Kyle blir i serien?

Virker som hun blir en stund. Så et lite mini intervju med Steve Peacocke og der ble hun nevnt, at hun holdt brødrene "on their toes" eller hva det nå var han sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida... LOL

Kan du bevise det?

Anonymous poster hash: fa8cd...ad1

Jeg er uskyldig til det motsatte er bevist...

Men nå må vi gå tilbake til å diskutere serien ikke hvem som er hvem her, tråden har gått nok off topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal tydeligvis begynne å sende en episode i reprise, før den nye epsioden kommer ut. Idiotisk.

Hva faen er vitsen med det når reprisene går på Bliss kl 13.20 daaa? :klaske:

Da havner vi langt bak Australia igjen da.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mange klager om dette til Tv2 Så får håpe de tar poenget og slutter med dette tullet. VIL HA TO EPISODER!

Men når det gjelder Home and Away så syns jeg det må skje noe spennende snart altså. Syns dette Tamara/Casey/Kyle greiene har foregått litt for lenge nå, er rimelig lei. Haha. Samme med den kranglinga mellom Bianca og Heath. Det med de i den sekt greia kan jo bli interessant men vet ikke. Liker ikke hun jenta, Evelynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange klager om dette til Tv2 Så får håpe de tar poenget og slutter med dette tullet. VIL HA TO EPISODER!

Men når det gjelder Home and Away så syns jeg det må skje noe spennende snart altså. Syns dette Tamara/Casey/Kyle greiene har foregått litt for lenge nå, er rimelig lei. Haha. Samme med den kranglinga mellom Bianca og Heath. Det med de i den sekt greia kan jo bli interessant men vet ikke. Liker ikke hun jenta, Evelynn.

Enig. Jeg hadde sett fram til at vi skulle nå australske episoder. Vi er jo bare 4 måneder bak dem nå. Tamara blir ikke sammen med noen av dem til slutt

Gikk glipp av dagen episoder.. noen som har en link hvor jeg kan se de, på dailymotion.com ol.?

Det går i reprise i morgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De skal tydeligvis begynne å sende en episode i reprise, før den nye epsioden kommer ut. Idiotisk.

Dem kan jo ikke sende 2 episoder om dagen for alltid da. Dem lager bare en episode om dagen i Australia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem kan jo ikke sende 2 episoder om dagen for alltid da. Dem lager bare en episode om dagen i Australia

De kunne fortsatt sendt 2 episoder om dagen her i Norge da så vi når igjen Australia..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne fortsatt sendt 2 episoder om dagen her i Norge da så vi når igjen Australia..

Vet det, mente at det kan aldri bli en vane at vi får så to episoder om dagen uansett hvor vandt vi er med det. Har mailet tv 2 og spurt dem hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...