Gjest Alou Skrevet 28. april 2007 #821 Del Skrevet 28. april 2007 Noen som vet hvordan de oppdager at det er Zoe? ...Synes også dette dramaet drar litt ut. Kanskje fordi vi vet hvem det er?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 28. april 2007 #822 Del Skrevet 28. april 2007 Blir godt når de endelig får tatt zoe ja. så synd me ric som havner i fengsel(leste jeg) han har endelig fått det bra, og så syns jeg han er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 28. april 2007 #823 Del Skrevet 28. april 2007 Til deg over ← Ja, de har tatt den farskapstesten allerede. Dvs de har tatt blodprøver av alle tre, og skal ta en blodprøve av morkaken. Men jeg trodde man måtte være lengre på vei for å gjøre det, Hayley kan jo ikke ha vært gravid lenge. Men nå er ikke jeg noen ekspert på farskapstester i det hele tatt. ← Tusen takk for svar til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 29. april 2007 #824 Del Skrevet 29. april 2007 hvordan gikk det med hun politibetjenten etter ulykken? er hun sjef over peter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 1. mai 2007 #825 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja, hun politibetjenten, Clare, er sjefen til Peter under dette oppdraget. De har hatt et forhold før. Clare får et kutt i hodet i ulykken, og må være på sykehuset over natten til observasjon, selv om hun sier at hun er i fin form. Da Peter ikke henter henne der neste dag, finner hun ut at han er dratt for å møte Stalkeren (leser mailen hans på kontoret). Da Peter finner tilbake etter å ha brutt seg ut av bagasjerommet han var fanget i, blir jo Clare sint fordi han igjen foretok seg ting uten å ha snakket med henne først. Hun sier at hvis han ikke har beviser for at Stalkeren er Sarah, vil hun ikke høre navnet hennes igjen, og hvis han ikke godtar det, tar hun ham av saken. Men kan jo røpe at ting blir bra mellom dem igjen, og de forlater Summer Bay sammen (Peter kommer tilbake etter en stund da). Det ser ut til at Cassies onkel Ben misbruker sin andre niese også, søskenbarnet Carla. Cassie hørte at han kalte henne Angel, det samme som han kalte Cassie, og at Carla er veldig stille rundt Ben. Men nå skal vel Cassie fortelle det til Sally, så kanskje de får tatt ham for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 2. mai 2007 #826 Del Skrevet 2. mai 2007 Hehe. Var litt spesielt å se Chris Egan (Nick) i en spillefilm her om dagen! Han har jo blitt en ung mann jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 2. mai 2007 #827 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som kan gi et kort resymè av dagens Home and Away? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 5. mai 2007 #828 Del Skrevet 5. mai 2007 kriiiise på grunn av eksamen fra og med onsdag til og med fredag har jeg ikke fått med meg home and away:( noen som har lyst til å gi et kort og greit referat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 5. mai 2007 #829 Del Skrevet 5. mai 2007 Så episoden i går og har Zoe klart å blabbe høyt om at stalkeren fremdeles er løs i Summer Bay, så nå er Colleen og gjengen i opprør for at politiet har holdt det hemmelig. Farskapstestpapirene til Hayley ble byttet ut, men vi fikk selvsagt ikke se hvem som gjorde det, også viser det seg altså at Kim er faren. Blir nok litt rivalisering der mellom Kim og Scott etter hvert kunne det se ut som. Det siste vi fikk se i går var Zoe som ringte til Kim, også banket det på døra. Hun gikk for å åpne også skriker hun til. Sikkert arrangert for at Kim skal tro at stalkeren er etter henne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 5. mai 2007 #830 Del Skrevet 5. mai 2007 Ok, dette blir sikkert en salig blanding fra alle sendingene denne uken, men.... Vel, farskapsresultatene ble byttet om av The Stalker, og dermed fikk de beskjed om at Kim er faren. Scott ser tilsynelatende ut til på takle det bra, men egentlig sliter han litt med det. Zoe skjønte at hun hadde tråkket i salaten da hun ropte ut over hele kafèn hva som skjedde med Kim og Haley, og unnskyldte seg for alle sammen. Hun og Kim ble venner igjen og på slutten av torsdagen sending snakker de i telefonen. Zoe er i campingvognen sin og lukker opp da noen banker på, da hører Kim bare skriking og ikke noe mer... Fredagens sending var spennende, men det er så mye jeg ikke skjønner. Enten har Zoe arrangert sin egen kidnapping(men vi så jo en svart skygge da hun snakket i telefonen??) eller så er det faktisk noen som har tatt henne. Uansett, Kim fant bare blod da han kom til campingvognen og fant et ark som Tha Stalker har lagt igjen overalt han har vært. Kollegaen til Peter er pissed off, og gir ham skylden for at alle er redde og at Zoe er kidnappet. For tideligere i uken så vi at Peter kom til den konklusjonen at The Stalker som bortførte han i den bilen ikke kunne ha en slik bygning som Zoe hadde beskrevet tideligere(da hun sa det Marc), og dermed ville ha få Zoe hypnotisert og plukke frem det hun hadde i hukommelsen om den dagen hun bel overfalt. Det glapp ut og dermed fikk alle i byen vite at The Stalker forsatt gikk rundt. Peter tror fortsatt det er Sarah, men hans kollega(husker ikke navnet) var inne på at det kunne være en som hadde kjentskap til henne og ville ta hven... Cass har anmeldt onkelen sin og fortalt hemmeligheten sin til Ric. Tror det var på torsdagen de koplet fra maskinen hennes, og hun døde. På fredagen sluttet det med at x'n til Jessy(hva heter hun igjen?) kom tilbake til byen for å jobbe for faren til Jesse's nye kjæreste. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 7. mai 2007 #831 Del Skrevet 7. mai 2007 Gikk også glipp av onsdagens og torsdagens episoder, men fikk sett fredagens reprise i dag. Skjønner at jeg har gått glipp av mye spennende. Grrrr! Hva var det som fikk Peter til den konklusjonen at det ikke kunne være samme overfallsmann som angrep ham og Zoe? Da Kim spurte hvorfor Stalkeren gikk etter Zoe, sa Clare at det kunne Peter svare på. Hva var det da? Var det fordi Zoe hadde plapret om at Stalkeren fortsatt var løs og at hun skulle hypnotiseres? Endelig er Josie tilbake. Mer drama i vente fra den dama. Men jeg synes at han der Brett Macklin (faren til Martha) er en dårlig skuespiller, fra det lille jeg så i dagens reprise. Han leste liksom bare opp replikkene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 7. mai 2007 #832 Del Skrevet 7. mai 2007 Hva var det som fikk Peter til den konklusjonen at det ikke kunne være samme overfallsmann som angrep ham og Zoe? Zoe hadde sagt det var Marc - eller en som hadde samme høyde og kropp som ham. Men i bilen Peter ble bortført i fant de ut av setet stod så lengt fremme at en person på 1,80 kunne ikke ha sittet der og kjørt. (litt sær observasjon!) Og Peter hadde jo fått noen glimt av Stalkeren på den plassen han ble kidnappet, og selv om han ikke så mye, så han nok til å konstatere at det ikke kunne være samme person som Zoe hadde beskrevet. Da Kim spurte hvorfor Stalkeren gikk etter Zoe, sa Clare at det kunne Peter svare på. Hva var det da? Var det fordi Zoe hadde plapret om at Stalkeren fortsatt var løs og at hun skulle hypnotiseres? Ja, det var derfor. At Stalkeren liksom skulle vært redd for hva Zoe ville sagt og dermed angrep han... Spennende slutt o dag da!!!! Er det ikke ifm. noe med Sally at de oppdager hva Zoe gjør??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doodles Skrevet 7. mai 2007 #833 Del Skrevet 7. mai 2007 Spennende slutt o dag da!!!! Er det ikke ifm. noe med Sally at de oppdager hva Zoe gjør??! ← Zoe kom tilbake for å hente noe (jeg tror det var Sarah's ring) som kunne avslørt henne. Sally var bare på feil sted til feil tid, og blir tatt av Zoe. For dere som er veldig utålmodige, her kan dere se episoden når Zoe avslører seg for Sally og forklarer: Del 1, del 2, del 3 og del 4. Samme episode, den er bare delt opp. Sørg for at det ikke er noen forstyrrelser i nærheten, ellers er det lett å bli aggressiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. mai 2007 #834 Del Skrevet 7. mai 2007 Zoe kom tilbake for å hente noe (jeg tror det var Sarah's ring) som kunne avslørt henne. Sally var bare på feil sted til feil tid, og blir tatt av Zoe. For dere som er veldig utålmodige, her kan dere se episoden når Zoe avslører seg for Sally og forklarer: Del 1, del 2, del 3 og del 4. Samme episode, den er bare delt opp. Sørg for at det ikke er noen forstyrrelser i nærheten, ellers er det lett å bli aggressiv. ← Kunne ikke dy meg, måtte inn å titte såå spennendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #835 Del Skrevet 7. mai 2007 Men er det i morgen de forstår sammenhengen eller i overimorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 7. mai 2007 #836 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg kunne jo ikke dy meg jeg heller når får vi se dette på tv egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppemor Skrevet 8. mai 2007 #837 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei, er helt ny her inne på kvinneguiden jeg altså, men er kjempe fan av Home and Away. Er utrolig gla for at jeg skal være i fødselspermisjon frem til jan 08 Er det i dag Sally finner ut at det er Zoe som er stalkeren tro? virket nesten sånn i går (Spennende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 8. mai 2007 #838 Del Skrevet 8. mai 2007 Hadde jeg ikke visst hvem Stalkeren er, så hadde jeg dødd av spenning, hehe. Akkurat på slutten av dagens episode så det ut som Stalkeren dro av seg hetta, så da får vi nok se det i morgen. Men skjønner ikke helt at Zoe vil ofre seg for Sarah (hevne henne), når Sarah har sagt at hun bare har elsket en person i hele sitt liv, og det er Felix. Men hvis Zoe (eller Eve Jacobsen som hun virkelig heter) er litt gal fra før, så trenger hun vel ikke store grunnene for å gjøre noe sånt. Tipper Kim blir kvalm når han får vite hvem Stalkeren er..... Hva synes dere om denne historien til Cassie? Hadde trodd at de skulle gjøre litt mer ut av det når de først skulle ta opp et sånt tema. Da hun etter mye om og men fortalte dette, og så oppdaget at onkelen misbrukte kusina hennes også, så var det jo nesten over. Hun fortalte det til Sally, anmeldte onkelen, som øyeblikkelig tilstod, og det var det. Ikke at de behøvde å utbrodere det, men i forhold til denne Stalker-storylinen så var det jo veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 8. mai 2007 #839 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, stalkeren drog av hetta på slutten. gleder meg til i morgen, selv om jeg har sniktittet så fikk jeg ikke med meg alt de sa, var litt utydelig. hadde jeg ikke vist hvem det var så hadde jeg også dødd av nyskjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 8. mai 2007 #840 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har smugtittet litt jeg også... Utrolig spennende nå! Lurer virkelig på hvordan folk vil reagere når de finner ut at det er Zoe. Nå tror jo alle(uten om oss ) at det ER Sarah sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå