moka Skrevet 20. april 2007 #801 Del Skrevet 20. april 2007 ja det tenkte jeg også når jeg så episoden i går. virker slik. siden denne sangen går igjen og de viser klipp fra henne som jentunge. ← det er onkelen, for det er allerede stått før i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 20. april 2007 #802 Del Skrevet 20. april 2007 åja, men da fikk vi svar på det og:) gjett om jeg sippa under dagens sending a.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. april 2007 #803 Del Skrevet 20. april 2007 hvem var det som vant missekonkurransen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. april 2007 #804 Del Skrevet 20. april 2007 hvem var det som vant missekonkurransen? ← Tasha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 20. april 2007 #805 Del Skrevet 20. april 2007 Hei!' Hva skjedde i dagens episode??!?!hadde aften vakt og fikk det ikke med meg!! *krise* hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 21. april 2007 #806 Del Skrevet 21. april 2007 Skal prøve å hjelpe litt. Kan være jeg roter med de to - tre siste episodene. Tasha vant missekonkurransen mens Cassie kom på andre plass. Bestemoren til Cassie kom på Noahs bar å begynte å krangle med Coleen. Hun mente at Coleen vant missekonkurransen på 50 tallet pga folk synes synd på henne. Plutselig falt Cassies bestemor om og ble sendt på sykehuset. Det får de vite at hun har fått slag. Ric er på sykehuset med Cassie hele tiden. Tasha tar farvel med vennene sine og reiser med Josie. Når hun har reist, går det opp for Robbie hvor dum han har vært. Han får Scott til å kjøre etter dem. De når de igjen og Tasha velger å bli med tilbake til Summer Bay. Irene var utrolig glad for å se Tasha igjen, for hun var sikker på at hun hadde mistet henne nå. Det er det jeg husker. Noen andre som kan fortsette eller rette på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 21. april 2007 #807 Del Skrevet 21. april 2007 Har ikke helt fått med meg hvordan det har seg at det er Tasha som eier campingplassen og en andel i kafeen. Veldig dumt av henne å selge/gi fra seg dette siden hun ikke dro likevel. Ric blir satt i fengsel (i begynnelsen av -07-sesongen tor jeg det er, vi er i sesong -05 her) fordi han blir dømt for å ha drept Rocco, Sallys nyeste fosterbarn. Rocco knivstikker Sally, som såvidt overlever. Rett etterpå finner Ric Rocco drept, og akkurat da han står bøyd over Rocco eller noe, så kommer Sally og de andre inn, og tror han har gjort det. Men det er Roccos slemme storebror Johnny (som forøvrig blir spilt av han som spilte Drazic i Heartbreak High) som står bak. Johnny har antakelig fått noen i gjengen sin til å gjøre det, siden han selv sitter i fengsel. Ric havner i samme fengsel som Johnny. Men jeg tror Ric er løslatt nå og de har funnet ut at han ikke gjorde det. Det blir mye drama i Summer Bay nå framover, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 21. april 2007 #808 Del Skrevet 21. april 2007 Har ikke helt fått med meg hvordan det har seg at det er Tasha som eier campingplassen og en andel i kafeen. ← Hun hadde en del cash etter sin mor, lå nedgravd i bushen. Dette begynte hun å dele ut til folk. Men Flynn satte foten ned og hun måtte investere i noe fornuftig. Endte med at hun kjøpte Alf sin andel av kafeen. Campingplassen fikk hun av sin far, via Josie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 23. april 2007 #809 Del Skrevet 23. april 2007 idag får vi vel vite hva det var med cassie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 23. april 2007 #810 Del Skrevet 23. april 2007 idag får vi vel vite hva det var med cassie... ← ja fikk dere vite det? og skjedde det noe annet spesielt? fikk ikke sett det idag og heller ikke resten av uken.. skulle ønske tv2 kunne sendt alle ukeepisodene i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 23. april 2007 #811 Del Skrevet 23. april 2007 Flynn kontaktet Cassies onkel Ben for å komme og diskutere hvorvidt de skulle slå av Joys respirator. Cassie ble ikke glad for å se ham. Vi fikk se Cassie sitte på gangen og vi hørte den "Hush little baby"-sangen i bakgrunnen. Så flashback til da Cassie var liten og sang den sangen til dokka si, og døren ble åpnet. Vi fikk se onkel Ben stå i døråpningen og si at hun hadde så nydelig sangstemme.... Er det bare meg, eller er Martha veldig pågående? Hun kastet seg jo formelig over Jesse da han sa de kunne ha et hemmelig forhold. Og selvfølgelig har jeg gått glipp av episoden hvor Hayley og Scott ligger sammen (ikke det at det ville være så mye å se da...), siden Hayley dro fram den graviditetstesten på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2007 #812 Del Skrevet 24. april 2007 siden Hayley dro fram den graviditetstesten på slutten. ← What??? Hva har skjedd?? ...har ikke sett det på noen dager... men skal få med meg reprisen og episoden i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 25. april 2007 #813 Del Skrevet 25. april 2007 håper du fikk det med deg:) vet at det har stått om det tidligere i tråden, men umulig å lete frem. vet at det blir frem og tilbake og surr med farskapstesten til hayley. men hvordan ender det med hayley og scott til slutt? blir det bråk underveis? for barnet er scott sitt ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 25. april 2007 #814 Del Skrevet 25. april 2007 Ok, dette er jeg jeg har lest av spoilere når det gjelder Kim/Hayley/Scott-dramaet: Så, Hayley har nå fortalt det til Scott, og Kim. Kim forteller det til Zoe, som blir sint, naturligvis. Hayley har en ukjent hjertesykdom, tror jeg. Hun kollapser i hvert fall og må på sykehus. Der får hun beskjed om at det er best de utfører en abort på henne for at hun selv ikke skal dø. Hayley nekter, hun vil beholde barnet. Men hun må være forsiktig med helsen sin heretter. Siden Zoe er Stalkeren og jobber på sykehuset, bytter hun om på farskapspapirene når de tar farskapstest, slik at de viser at Kim er faren. Scott har problemer med å takle dette, og det blir slutt mellom ham og Hayley. Hayley blir sammen med Kim igjen, og de forlover seg og forbereder bryllup. Men Hayley trekker seg i siste liten, hun innser at hun ikke kan gifte seg med Kim. Hun trenger tid til å tenke, og rømmer til en campingvogn et sted i bushen eller noe. Der får hun selvfølgelig rier, helt alene. Men, Scott, som den helten han er, er på leting etter henne. Han finner henne midt under fødselen, og må være jordmor for henne. Hayley føder en liten gutt, som får navnet Noah. Men Hayley blir syk, og må på sykehus. Scott får henne på sykehus i siste liten. Tror det er hjertet hennes som gir henne trøbbel igjen. Så går det vel en liten stund, før det skjer en tragedie, et flykrasj hvis jeg husker rett. Anyway, Kim blir alvorlig skadd, og må ha blodoverføring på sykehuset. Der finner de ut at blodtypen hans ikke stemmer med baby Noah sin. Altså finner de ut at det er Scott som er faren. Hayley og Scott blir sammen igjen, og de flytter fra Summer Bay for å bo i Paris, der Kit er (søsteren til Scott). Exit Hayley og Scott. Hun som spiller Hayley, Bec Carthwright, blir byttet ut med en annen skuespiller fordi hun var gravid i virkeligheten også og ville slutte. Tror det er omkring farskapstesten. Arrester meg gjerne hvis jeg sier noe feil her altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 26. april 2007 #815 Del Skrevet 26. april 2007 ja de skal vel ratt skifte ut henne også... og nå blir jeg skikkelig irritert på denne zoe, hvorfor skla hun ødlegge dette også!!!!! endelig blitt sammen scott og hayley etter så mye mas også skjer dette... nei nå føler jeg at jeg er dritt lei hele zoe og serien.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. april 2007 #816 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg får ikke sett H&A så ofte, men uansett hvor lenge det går mellom hver gang, så står denne stalker-saken i stampe. Det trekker ut i det uendelige, og nå er det ganske enkelt gørrkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 27. april 2007 #817 Del Skrevet 27. april 2007 Men tar de den farskapstesten før barnet blir født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 27. april 2007 #818 Del Skrevet 27. april 2007 Og en ting til, hvor lenge tar det før Zoe blir tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 27. april 2007 #819 Del Skrevet 27. april 2007 3 episoder til Hayley finner ut hun er gravid. 14 episoder til de avslører hvem Stalkeren er. Skal bli godt å bli kvitt den skravlekjerringen!!! Og innimellom der finner vi ut hva Cassies hemmelighet er. ← Til deg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 28. april 2007 #820 Del Skrevet 28. april 2007 Ja, de har tatt den farskapstesten allerede. Dvs de har tatt blodprøver av alle tre, og skal ta en blodprøve av morkaken. Men jeg trodde man måtte være lengre på vei for å gjøre det, Hayley kan jo ikke ha vært gravid lenge. Men nå er ikke jeg noen ekspert på farskapstester i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå