Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Tusen takk for oppdateringene! Ikke så ofte jeg får sett det desverre, derfor er det så supert å ha denne tråden :)(jepp, jeg er avhengig av H&A ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var vel Robbie som trodde han hadde det. Han stakk seg jo på ei sprøyte i skogen. Men testen var negativ og så viste det seg av det var Ric's spøyte (han er diabetiker).

Nei, lenger tilbake enn det. For flere år siden. Var en jente eller gutt som trodde hun hadde HIV. Kan det ha vært hun med lyst hår? Dobb i nesen, hva het hun nå igjen? Justine, het hun det? Søster til Tom kanskje, han som datet politidamen? Nei, hun var sammen med Tom og oppdaget at han holdt på med politidamen. Jeg sitter jaggu her og diskuterer med meg selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, lenger tilbake enn det. For flere år siden. Var en jente eller gutt som trodde hun hadde HIV. Kan det ha vært hun med lyst hår? Dobb i nesen, hva het hun nå igjen? Justine, het hun det? Søster til Tom kanskje, han som datet politidamen? Nei, hun var sammen med Tom og oppdaget at han holdt på med politidamen. Jeg sitter jaggu her og diskuterer med meg selv  :ler:

:klappe: Så imponerende mye du husker. Hvis noen blir borte fra serien, går det knapt noen uker før jeg har lagt dem i glemmboken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det var ei som het Justine. Tror jammen hun hadde dobb i nesa eller noe. Men kan ikke huske om det var hun som trodde hun hadde hiv. Hun bodde hos Irene, gjorde hun ikke? Og så hadde hun en bror. Kan ikke huske hva han broren het. Hm, skulle ønske de kunne sende gamle episoder av Home and away.

Jeg må sjekke litt andre steder på nettet for å finne ut om Justine og broren, tror jeg.

-

Åkei, jeg har funnet ut at Justine het Justine Welles, og broren Aaron. Fant ikke noe om at hun hadde hiv (eller trodde at hun hadde det), men hun ble tiltalt for drap på en baby (Ruby) som hun satt barnevakt for.

Hm, hvem kan det da være?

Endret av MaryJane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det var ei som het Justine.  Tror jammen hun hadde dobb i nesa eller noe.  Men kan ikke huske om det var hun som trodde hun hadde hiv.  Hun bodde hos Irene, gjorde hun ikke?  Og så hadde hun en bror.  Kan ikke huske hva han broren het.  Hm, skulle ønske de kunne sende gamle episoder av Home and away.

Jeg må sjekke litt andre steder på nettet for å finne ut om Justine og broren, tror jeg.

-

Åkei, jeg har funnet ut at Justine het Justine Welles, og broren Aaron.  Fant ikke noe om at hun hadde hiv (eller trodde at hun hadde det), men hun ble tiltalt for drap på en baby (Ruby) som hun satt barnevakt for.

Hm, hvem kan det da være?

Kan det ha vært hun krølltoppen som datet Aron en stund?

Eller var det Seb kanskje? Seb hadde jo en syk mor, trodde han at han også kunne være syk?

Hmmm, dette begynner å irritere meg at jeg ikke husker.

Vedkommende bodde ikke hos Irene, men var på besøk da denne episoden jeg nevnte tidligere skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justine Welles ble spilt av Bree Desborough. Hun i Lost, er ikke det Emilie de Ravin??? Altså ikke den samme skuespilleren. Men de er litt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**
Regner med det mp ha vert svensk eller dansk Tv3. har sett de har sendt det der!

Det var det nok sikkert. Er det noen som vet hvor langt foran oss de er.

Den episoden som jeg så på, var Hayley gravid og Kim jobbet sammen med Josie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justine Welles ble spilt av Bree Desborough.  Hun i Lost, er ikke det Emilie de Ravin???  Altså ikke den samme skuespilleren.  Men de er litt like.

Og hun i Lost er fra USA, mens hun i home and away er fra australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 episoder til Hayley finner ut hun er gravid.

14 episoder til de avslører hvem Stalkeren er. Skal bli godt å bli kvitt den skravlekjerringen!!!

Og innimellom der finner vi ut hva Cassies hemmelighet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 episoder til Hayley finner ut hun er gravid.

14 episoder til de avslører hvem Stalkeren er. Skal bli godt å bli kvitt den skravlekjerringen!!!

Og innimellom der finner vi ut hva Cassies hemmelighet er.

er det ikke lengre til? så fort det går da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest **Evergood**

Gleder meg til stalkeren blir tatt. Jeg er dritt lei henne nå. Sikkert mange som blir overrasket over hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassie er sikkert misbrukt seksuelt av sin far da hun var liten, kan virke sånn..

ja det tenkte jeg også når jeg så episoden i går. virker slik. siden denne sangen går igjen og de viser klipp fra henne som jentunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...