Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor har det blitt av Kane og Kirsty? :klø:

De rømte rett før det ble avsagt dom i saken mot Kane, kommer visst ikke tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må bare få si.. Ric tok jo ikke direkte på seg skylde for det med Sally. Han bare mener at han bringer ulykke inn i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en liten stund til. Hun skal lage litt mere bråk først (hint: festen til Colleen).

I dag kom Martha til Summer Bay! :)

Men jeg lurer på en ting: Sally og Alf er jo de eneste som har vært med i serien siden begynnelsen. Man skulle jo tro at de er på fornavn med hverandre. Men Sally kaller alltid Alf for Mr Stewart, selv om alle andre sier Alf. Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Jeg synes det er litt synd at Zoe er stalkeren. Hun er så søt og trivelig! Hadde jeg ikke visst om dette allerede så ville jeg nok blitt skuffet den dagen sannheten kom fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hverken i går eller i dag og får nok ikke sett imorgen heller:( :grine: noen som kan gi meg en oppdatetering på de som har vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martha er barnebarnet til Alf. Hun er den bortadoperte datteren til Roo. Hun hadde oppsporet sin biologiske mor, og da Alf kom til Roo, så var hun der. Alf tok henne med seg til Summer Bay.

Fikk ikke med meg at HAA begynte tidligere i dag, og slo på TV2 kl 15.40. Fikk da med meg kun et par minutter. Noen som kan gi et referat av hva som skjedde i dagens episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sally kom på sykehuset etter at hun kollapset. Hun hadde blodpropp som gjorde at hun hadde dårlig syn. Hun ble operert. Så ut som det gikk bra. Matilde og venninnen prøver å få Ric og broren til Matilde til å bli venner.

Det var det jeg fikk med meg. Fikk ikke med meg slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Jeg skal prøve å hjelpe litt.

Dagens episode:

Martha tilkaller ambulanse, da Sally faller om på golvet. På sukehuset viser det seg, at hun har blodpropp i bakhode og det har gått ut over synes. De tappet 30 ml blod fra hode hennes.

Cassie og Mathilde forsøker å få Ric og Henry til å bli venner. De klarer å få samle alle 4 på kafen og så går jentene på toalettet. Da sitter guttene igjen og de kommer i snakk (mener jeg å huske).

Sally opplever den skyggen igjen og hun føler det er noen på rommet. Alarmen går og Flynn kommer inn på rommet hennes. Der finner han Sally ganske oppskakket.

Josie er den eneste som tror på at Sally opplever den skyggen. Josie kontakter Morgan (søsteren til Alf) og snakker med henne ang henne og Mack.

Martha fikk tilbud av Jesse å hjelpe litt til i baren.

Martha fortalte til Ric om da adoptivmoren døde. Hun prøvde å overbevise at Ric hadde bestefaren sin. Det virket som om hun klarte å overbevise han.

Det er det jeg husker nå. Kanskje andre kan skrive litt mer eller rette på det jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det var skikkelig spennendes i dag, lurer sånn på hvem som er forfølgeren, hva tror dere? nå vet vi jo at det ikke er marc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Åh det var skikkelig spennendes i dag, lurer sånn på hvem som er forfølgeren, hva tror dere? nå vet vi jo at det ikke er marc...

Alle som tidligere har lest de siste 4-5 sidene i denne tråden vet hvem stalkeren er og at det ikke er Marc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som tidligere har lest de siste 4-5 sidene i denne tråden vet hvem stalkeren er og at det ikke er Marc.

Ok :ler: tenkte meg det, er bare jeg som ikke har giddet å lese de siste 4-5 sidene

Endret av linky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...