Devana Skrevet 29. mars 2007 #721 Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som fikk med seg dagens episode? ← Jepp. Litt kort for jeg husker ikke alt, men Sally er overbevist om at det var noen i huset når hun falt (i mørket), men virker ikke som om noen tror på henne og de prøver å overbevise henne om at det er Marc som er den skyldige og han er fengslet. Jesse reiste vekk på ubestemt tid pga det med Josie, han sa ihvertfall ikke når han kom tilbake..han trengte tid til å "tenke". Matilda er piss-sur og sjalu på Cassie pga Ric, og Cassie og Ric er sånn på småflørter'n hele tida. Hmmm...Og der røyk desverre resten av hukommelsen..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 29. mars 2007 #722 Del Skrevet 29. mars 2007 Bror til Mathilde (husker ikke navnet på han) synes det skulle være flere slike jenter som Cassie. Jesse kontakter Josie og sier han vil snakke med henne. Hun trodde det var noe positivt, men det var pga kontrakten på oppsigelsen skulleskrives under. Hun stod i baren for Jesse, mens Jesse reiste på sykehuset for å se om Sally. Vet ikke om jeg misforstod, men på meg virket det som Ric tok på seg skylden for det som skjedde Sally. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 29. mars 2007 #723 Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som veldig kort kan oppdatere meg på Kim/Hayley/Scott-dramaet? orker ikke bla meg bakover... ← Mener du det som har skjedd, eller det som kommer til å skje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 30. mars 2007 #724 Del Skrevet 30. mars 2007 Mener du det som har skjedd, eller det som kommer til å skje? ← Kommer til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 30. mars 2007 #725 Del Skrevet 30. mars 2007 Kommer til å skje. ← Hun får baby med scott. Hun og scott gjør det slutt i en litenstund, og i mellomtiden har Hayley sex med Kim. Man tror helt til babyen er født at Kim er faren, men det er han altså ikke. Det hjelper heller ikke at farskaps test resultatene blir forvekslet på sykehuset, men det ordner seg til slutt... Babyen blir kalt Noah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 30. mars 2007 #726 Del Skrevet 30. mars 2007 Tusen takk **Evergood**. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 30. mars 2007 #727 Del Skrevet 30. mars 2007 Forresten, noen som har lyst til å svare meg på hvem denne stalkeren i Summer Bay er?? For det jo ikke Marc??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidik Skrevet 30. mars 2007 #728 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er Zoe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 30. mars 2007 #729 Del Skrevet 30. mars 2007 Jøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 30. mars 2007 #730 Del Skrevet 30. mars 2007 Hayley har ikke vært sammen med Scott enda når hun ligger med Kim, for det skjedde jo denne uka. Hayley og Kim begynte å kysse etter å ha drukket vin, og våknet opp tilsengs sammen. Er det ikke da hun blir gravid? Og så blir hun sammen med Scott nå snart når han dumper Lisa, og Scott og Hayley ligger sammen. Så finner hun vel ut at hun har blitt gravid. Synes det var litt irriterende at Peter Baker og Flynn bare avfeide Sally når hun sa at det var noen i huset, og at denne noen bare forlot henne avsvimt på gulvet. Og hvorfor tar Ric på seg skylden for det? Han hadde jo ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mars 2007 #731 Del Skrevet 31. mars 2007 Ja men Hayley og Scott har jo allerede ligget sammen en gang, før Hayley og Kim begynte, så derfor er barnet Scotts! Det er ikke Kim som er faren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 1. april 2007 #732 Del Skrevet 1. april 2007 Har ikke fått med meg at Hayley og Scott har ligget sammen allerede. Må ha vært i en episode som jeg ikke så. Når var det? Hvordan skjedde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 2. april 2007 #733 Del Skrevet 2. april 2007 Har Hayley og scott ligget sammen før?!det har jeg oxo gått glipp av, selv om jeg er en fast seer;) Åh, så bra slutt på dagens episode!!!!Scott velger å ikke dra avgårde sammen med lisa!!YES:) Dukker opp i baren der Hayley er alene før stengning..... De ender opp med å råkline!!!Jippiiiii:) Angående Sally, var vel noen som dyttet henne ned fra stigen da hun skulle skifte lyspære?!Og i såfall, var det Zoe?!Hun kom ihvertfall skremmende raskt dit etter sally falt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 2. april 2007 #734 Del Skrevet 2. april 2007 Har Hayley og scott ligget sammen før?!det har jeg oxo gått glipp av, selv om jeg er en fast seer;) Åh, så bra slutt på dagens episode!!!!Scott velger å ikke dra avgårde sammen med lisa!!YES:) Dukker opp i baren der Hayley er alene før stengning..... De ender opp med å råkline!!!Jippiiiii:) Angående Sally, var vel noen som dyttet henne ned fra stigen da hun skulle skifte lyspære?!Og i såfall, var det Zoe?!Hun kom ihvertfall skremmende raskt dit etter sally falt! ← Hvordan har du allerede sett dagens episode?... Ikke si det var reprisen fra igår, for den fikk jeg ikke med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 3. april 2007 #735 Del Skrevet 3. april 2007 Det var vel reprisen hun hadde sett. Gårsdagens episode inneholdt for det meste klining mellom Scott og Hayley. Men da Kim så dem, sa han at det var fint at de hadde blitt sammen igjen...... Har de vært sammen før???? Når? Hva synes dere om dette med Leah/Dan/Ryan? Synes egentlig ikke de takler dette så bra, spesielt Leah. Hun blir jo så fort sinna på Ryan. Kan jo ikke være så lett for en seksåring at faren plutselig skal gifte seg igjen, når han egentlig ønsker at faren og mora skal bli sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. april 2007 #736 Del Skrevet 3. april 2007 Det var vel reprisen hun hadde sett. Gårsdagens episode inneholdt for det meste klining mellom Scott og Hayley. Men da Kim så dem, sa han at det var fint at de hadde blitt sammen igjen...... Har de vært sammen før???? Når? Hva synes dere om dette med Leah/Dan/Ryan? Synes egentlig ikke de takler dette så bra, spesielt Leah. Hun blir jo så fort sinna på Ryan. Kan jo ikke være så lett for en seksåring at faren plutselig skal gifte seg igjen, når han egentlig ønsker at faren og mora skal bli sammen igjen. ← Synes vel egentlig Leah har vært ganske tålmodig jeg da. Hun har jo beskyttet gutten i stedet for å fortelle faren hans hva som har foregått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 3. april 2007 #737 Del Skrevet 3. april 2007 Nå har spoileren tatt helt overhånd slik at dere nå tror noe skjer som ikke skjer før om lenge. Hayley og Scott har ikke hatt sex tidligere - første gang er vel nå etter dagens episode. Det er først om lenge at det blir pause mellom Hayley og Scott - da har hun sex med Kim, igjen. Og så blir hun gravid og tror Kim er faren. Hun blir sammen igjen med Scott og, ja... resten er vel allerede sagt. Eller så er det nå hun blir gravid, men uten at hun har tidl hatt sex med Scott. For det har aldri skjedd. I så fall må noen komme med en link hvor dette kommer frem. Stakkars Kim som tror han er far både en og to ganger uten å være det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 3. april 2007 #738 Del Skrevet 3. april 2007 Dette Scott/Hayley/Kim-greiene er litt forvirrende i grunn. Hayley går jo fra den ene til den andre som en jojo. Vi får vel se hva som skjer etterhvert, om det er nå hun blir gravid eller senere. Det var jo litt av en drømmedate Scott ga henne. Leah har jo fortalt Dan om hva Ryan har gjort. Først med fjernkontrollen, så med brudekjolen. Bare ikke med en gang. Ja, hun prøvde først å skjule det for Dan's skyld. Men jeg synes likevel hun kunne ha vært litt tålmodigere, ikke bare kjeftet på Ryan med en gang noe skjedde. Glad det hele ordnet seg i dagens episode. Synes Leah og Dan er så søte sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. april 2007 #739 Del Skrevet 3. april 2007 Var så sikker på at de to havnet i seng en gang før jeg... men kanskje de ikke har det allikevel..? :klø: Kan godt innbille meg ting jeg altså Det blir litt for dumt å vingle sånn frem og tilbake. Kim - Scott - Kim - Scott... Hadde jeg vært Scott hadde jeg ikke tatt henne tilbake igjen etter at hun styrer med gamlekjæresten igjen, uansett hvor søt hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 3. april 2007 #740 Del Skrevet 3. april 2007 Tok det ikke litt tid før Leah fortalte Dan hva Ryen hadde gjort? Kom ikke det fram etter at Ryen hadde ringt sin mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå