non-stop Skrevet 19. mars 2007 #681 Del Skrevet 19. mars 2007 hei:) Hva skjedde idag?? noen som vil oppdatere meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 20. mars 2007 #682 Del Skrevet 20. mars 2007 hei:) Hva skjedde idag?? noen som vil oppdatere meg litt? ← Zoe ble tatt til politistasjonen og forklarte at det var Marc som hadde angrepet henne, politiet fant ikke Marc hos seg selv og naboen fortalte at han hadde pakket sammen og kjørt sin vei. Senere fikk de et tips om at Marc hadde parkert ved kafèen, så de kjørte ned dit og fant ham. Arresterte ham og fant en bag i bagasjerommet med en svart finlandshette (?) og en av lappene det sto tick tock på. Hayley konfronterte Lisa med meldingene på mobilen, og Lisa fortalte at hun var separert, men at hun skulle fortelle det til Scott. Senere snakket hun i telefonen med denne Alan, og fortalte ham at hun bare skulle på en konferanse(hun og Scott skal bort en helg) og at hun savnet ham. Og ja, vi vet det er Zoe som terroriserer, er en link litt tidligere i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 21. mars 2007 #683 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) I natt har jeg altså drømt om Mathilda og Ric... Er det mulig Endret 21. mars 2007 av Windy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. mars 2007 #684 Del Skrevet 21. mars 2007 Hva skjedde i dag? Ble hun oppdaget hjemme hos Marc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 21. mars 2007 #685 Del Skrevet 21. mars 2007 Hun ble ikke oppdaget.. Var noen i huset der, mens hun gjemte seg på kjøkkenet til marc, noen som jeg tror planta kniven som Zoe ble skadet med, sånn at marc skal se ut som den skyldige. Josie kommer seg ut igjen, men går imidlertidig til søstera til Alf, hun advokaten og forteller det hele, om hva hun så mens hun hadde brutt seg inn hos marc.. Men siden Josie ikke kunne fortelle hvem som hun hadde sett der, ble hun anbefalt å ikke fortelle dette til politiet.. godt nok svar?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 22. mars 2007 #686 Del Skrevet 22. mars 2007 hmmm plutselig fikk josie dårlig samvittighet og ville renvaske marc?? hææ hva skje`?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 22. mars 2007 #687 Del Skrevet 22. mars 2007 hmmm plutselig fikk josie dårlig samvittighet og ville renvaske marc?? hææ hva skje`?? ← ja, det skjønnte jeg ikke helt el, men hun forteller jo at hun tror det er noen som lurer marc. Så kanskje et snev av dårlig samvittighet?!.... Blir det noen gang oppdaget at det er Zoe som er "the stalker"?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 22. mars 2007 #688 Del Skrevet 22. mars 2007 hm ja... men det er jo for dumt det også da, tenk påalt det marc har utsatt henne for. men jeg er fortsatt dødsnysgjerrig på hva de skjuler 1989. rart at marc ikke bruker det mot henne, akkurat som han ikke vil si det til politiet heller. hmm... er ikke dette en spoiler tråd da, ingen som vet?? og jeg håper ikke at hu der nye jenta tar med seg scott til byen..... han kan ikke gjøre det.. vil ikke at han skal bli borte, vil at han og hayley skal finne sammen og den nye dama blir borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filimo Skrevet 23. mars 2007 #689 Del Skrevet 23. mars 2007 Det er vel ikke snakk om at Josie fikk dårlig samvittighet, heller det faktum at hun så at det var en annen som kom og la kniven i leiligheten til Marc. Hun er vel som alle andre livredd for denne "stalker'en" og da er det jo viktig at rett person blir tatt. Greit nok at hun hater Marc, men hun skjønte vel nå at det faktisk ikke er ham. Men Zoe sier dere? Det visste jeg ikke...gosj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 23. mars 2007 #690 Del Skrevet 23. mars 2007 Men Zoe sier dere? Det visste jeg ikke...gosj... ← Leser man litt tidligere i tråden finner man dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 23. mars 2007 #691 Del Skrevet 23. mars 2007 åå dæven vi har mye forran oss etter å ha lest denne artikkelen ja.... guriii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. mars 2007 #692 Del Skrevet 23. mars 2007 Når er Tasha født? Min teori er at hun er født i 1989, og er datteren til Josie, ikke Angie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filimo Skrevet 23. mars 2007 #693 Del Skrevet 23. mars 2007 Leser man litt tidligere i tråden finner man dette ← Ja, jeg leste det i stad, ble bare så sjokkert over at det var henne. Eller kanskje jeg bare er litt naiv Syns hun er litt rar, men dette er jo skikkelig juicy!! Ang. Tasha, kan godt hende hun er født i 1989, men om Josie er moren, er det sååå farlig nyhet da....må vel være noe verre enn det?? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 23. mars 2007 #694 Del Skrevet 23. mars 2007 Har lest en del spoilere på nettet om Home and away, men har ikke funnet ut hva hemmeligheten til Josie er. Det var et godt forslag om at det er Josie som er moren til Tasha, men tror ikke det er det som er hemmeligheten. Det ville jo heller ha vært en lettelse at det ikke var Angie som var moren. Da Marc snakket med Jessie og Josie om bryllup (tror det var dem, Josie var i alle fall der), så sa han at han trodde det ville bli et fint bryllup og at han husket et bryllup i 1989 som også var fint, eller noe. Vet ikke om han bare prøvde å refere til 1989, for å vise at han hadde taket på Josie, eller om det virkelig var et bryllup i 1989. Kanskje er hun allerede gift, eller har drept mannen sin i 1989. Vet ikke om vi noen gang får vite det, i og med at Josie brente opp mappa i går. Men det er jo rart at ikke Marc forteller hemmeligheten til politiet. Er det kanskje noe han ikke kan bevise uten akkurat dette papiret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 23. mars 2007 #695 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva er det med Lisa da? Jeg tror hun og mannen sliter med å bli gravid og hun skal få barn med Scott uten at han vet om det og dumper han så snart testen er positiv. Ang Josie, det er jo ikke noe kriminelt å være mor til Tasha, må være noe mer enn det. Og dersom Marc refererte til et bryllup i 89 er det mer sannsynlig at det bryllupet har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 23. mars 2007 #696 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva er det med Lisa da? Jeg tror hun og mannen sliter med å bli gravid og hun skal få barn med Scott uten at han vet om det og dumper han så snart testen er positiv. Ah, dèt var en god teori. Jeg har også tenkt på hva hun/de holdt på med...Håper Scott kvitter seg med henne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 23. mars 2007 #697 Del Skrevet 23. mars 2007 har lest et sted at josie drepte en person i 89 og at en politimann var involvert på en måte, husker ikke detaljene. og selvfølgelig kvitter scott seg med henne, han blir jo sammen med hayley og blir pappa til lille noah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 23. mars 2007 #698 Del Skrevet 23. mars 2007 I dagens episode var det snakk om Dani, og jeg skjønner at jeg har helt teflonhjerne , husker ikke hvorfor det ble slutt mellom henne og Scott. Noen som kan fylle inn tomrommet oppe i toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 23. mars 2007 #699 Del Skrevet 23. mars 2007 Dani ville satse på karrieren og flytte til byen... Scott ville ikke ha det livet. Kort sagt Var så lei av hele Dani at jeg orket ikke følge så godt med da hun var på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 23. mars 2007 #700 Del Skrevet 23. mars 2007 Dani ville satse på karrieren og flytte til byen... Scott ville ikke ha det livet. Kort sagt Var så lei av hele Dani at jeg orket ikke følge så godt med da hun var på skjermen ← Tusen takk. Det bare irriterte meg at jeg ikke husket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå