Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Ja Tasha sa nei og løp bort akkurat før presten erklærte dem før ektefolk. Og så sprang Josie avgårde og, og Jessie fulgte etter henne og hun fortalte hva som hadde skjedd.

Så måtte jeg gå. Skjedde det noe etter dette?

Verkar som om Jessie flytta ut og ba Josie dra til helvete. Marc blei kasta ut av lokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grønnsåpe

Å så mye som har skjedd ! Har ikke sett det på nesten en uke!

Satser på at jeg får sett det i morgen.

Nesten absintenser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dårlige forholdet mellom Flynn og Sally, er det pga pillene eller er det noe annet jeg  jeg har gått glipp av?

Forholdet har skrantet en stund, flere ting som spiller inn. Var også turbulent etter at han opererte Leah. Noe gikk galt, han fikk refs av sykehuset, han tok avgjørelser uten å snakke med Sally, hun følte seg lite respektert. Det ble bedre, men så oppdaget hun dette med pillene - og nå skranter det igjen.

Når dør Flynn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet har skrantet en stund, flere ting som spiller inn. Var også turbulent etter at han opererte Leah. Noe gikk galt, han fikk refs av sykehuset, han tok avgjørelser uten å snakke med Sally, hun følte seg lite respektert. Det ble bedre, men så oppdaget hun dette med pillene - og nå skranter det igjen.

Takk for oppdatering!

Når dør Flynn?

Skal han dø? Neeeii  :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg litt er at Jessie ikke vet at klysa Marc pengeutpresset Josie for utroskapen og at ikke Marc får litt bank og tar Josie tilbake... men nå lever jeg meg altfor mye inn i en tv-serie her :ler:

Planla forresten Marc å forføre Josie slik at han kunne presse henne etterpå? Fikk ikke med meg de episodene da det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer meg litt er at Jessie ikke vet at klysa Marc pengeutpresset Josie for utroskapen og at ikke Marc får litt bank og tar Josie tilbake... men nå lever jeg meg altfor mye inn i en tv-serie her :ler:

Planla forresten Marc å forføre Josie slik at han kunne presse henne etterpå? Fikk ikke med meg de episodene da det skjedde.

Nei jeg tror egentlig han kom til Summer Bay for å prøve å få henne tilbake, om jeg ikke husker feil.. De var et par tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva var det Josie hadde gjort i det tidlegare yrket sitt som hadde noko med Tasha å gjera?

Scott og Hayley er så søte :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lurer også lit tpå hva som skjedde i 1989...... det legges så skjul på det.

men ja, jeg irriterer meg litt grønn over at josie aldri kan fortelle jessie det som egentlig har skjedd, det ville kanskje ha fått saken over på hennes side. men.... men tar dette ikke veldig innpå jessie? mener at noe ville skjed med han, pga dette..

ja hayley og scott er kjempe søte. jeg sitter å innbiler meg at det er noe muffins med denne lisa. at hun har en fra før eller noe. og i går da scott og haylet satt innelåst satt jeg bare å håpa på at hayley skulle fortelle scott om følelsene sine og det tegnet hun hadde fått..

det med flynn og sally synes jeg gikk litt langt, eller rettere sagt, flynn er altfor disiplinopphengt og sally dro den litt for langt..synes nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var noe mystisk med den telefonen lisa fikk i dag. hun sa det var ei av jentene på jobb. det tror jeg ikke.

var det marc som skadet zoe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
det var noe mystisk med den telefonen lisa fikk i dag. hun sa det var ei av jentene på jobb. det tror jeg ikke.

var det marc som skadet zoe?

Hayley smugkikka jo på en sms lisa fikk og det stod det jo savner deg kjære, gleder meg til du kommer hjem etc. så en venninne er det neppe ;)

Nei, Zoe er jo forfulgeren så hun har nok skadet seg selv tenker jeg... Men blir rart å se hvem hun skylder det på. Sikkert en maskert mann da eller noe like dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...