Søtpotita Skrevet 1. mars 2007 #621 Del Skrevet 1. mars 2007 nei senere.... dette er jo tross alt en spoilertråd ← Ups Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. mars 2007 #622 Del Skrevet 1. mars 2007 Har dette skjedd i løpet av dei to siste episodane? Har ikkje sett dei... ← Tror det er ei stund igjen til de kommer dit. Men Irene og Mr. Hyde fant tonen i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 1. mars 2007 #623 Del Skrevet 1. mars 2007 ja det gjorde de... må si dagens episode var litt kjedlig... litt rart at de tok så lett på dette med kirsty og kane, ja de var preget av det, men synes lissom ikke det var så ille, til det som faktisk hadde skjedd... men tårene trillet når irene leste brevet fra kirsty. men jeg mener, kirsty må jo ta kontakt med irene etter hvert?? de har jo trossalt et nært bånd, og irene vil da aldri avsløre dem..... ellers synes jeg dette ned josie går litt langt, dama var så råtøff til å starte med, og nå er hu bare en liten pus som ikke tør å foreta seg noe! jeg synes hun drar det litt for langt der ja..... det som slo meg litt, når jeg tittet fremover i tid, er at hayley blir borte.... men ingen sniktitt på hvordan....hmm. men jeg vil kanskje ikke vite det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 1. mars 2007 #624 Del Skrevet 1. mars 2007 Hayley blir ikke borte.... ny skuespiller, som attpåtil har rødt hår!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 1. mars 2007 #625 Del Skrevet 1. mars 2007 tuller du??? skal dte overta en ny skuespiller med rødt hår... noe så dumt! det er når sånt skjer at jeg angrer på at jeg blir så hekta som jeg blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 2. mars 2007 #626 Del Skrevet 2. mars 2007 Hayley blir ikke borte.... ny skuespiller, som attpåtil har rødt hår!!!! ← Synes det er så teit når de bytter ut skuespillere, da kunne de jo likesågreit ha byttet karakter. Uff, skjønner at jeg og er alftor hekta av denne serien . Lever meg bare litt inn i den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. mars 2007 #627 Del Skrevet 2. mars 2007 Dumt å bytte skuespillere, men man venner seg jo til dem etter hvert. Og noen ganger er det bare positivt med bytte. For eksempel liker jeg den nåværende Flynn mye bedre enn den forrige. Han så bare sur og sint ut hele tiden , synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 2. mars 2007 #628 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Dumt å bytte skuespillere, men man venner seg jo til dem etter hvert. Og noen ganger er det bare positivt med bytte. For eksempel liker jeg den nåværende Flynn mye bedre enn den forrige. Han så bare sur og sint ut hele tiden , synes jeg. ← Jeg husker jeg ble fryktelig irritert da de bytta ut den gamle Flynn, men nå husker jeg ikke hvordan han så ut engang... Endret 2. mars 2007 av Frøken Freken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 2. mars 2007 #629 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg husker jeg ble fryktelig irritert da de bytta ut den gamle Flynn, men nå husker jeg ikke hvordan han så ut engang... ← Lyst, halvkrøllet hår ned til skuldrene. Likte han best i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 2. mars 2007 #630 Del Skrevet 2. mars 2007 Lyst, halvkrøllet hår ned til skuldrene. Likte han best i grunn. ← Han var i grunn ganske kjekk hvis jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. mars 2007 #631 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, det er sant! Det var ein anna Flynn før..men trur faktisk ikkje eg hugsar han. Trur eg blandar han med han der Travis :klø: Bytta dei ikkje ut Selina også? På den tida då Sally gjekk på skulen ilag med Curtis, Jack, Shannon og co... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 2. mars 2007 #632 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg likte den forrige Flynn bedre enn dagens Flynn, her ser dere ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. mars 2007 #633 Del Skrevet 2. mars 2007 Aha, der er han jo! No hugsar eg! Syns dagens Flynn og Sally er eit veldig bra par Likar den nye Flynn, eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 2. mars 2007 #634 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg likte den forrige Flynn bedre enn dagens Flynn, her ser dere ham. ← gamle var mye bedre ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. mars 2007 #635 Del Skrevet 2. mars 2007 Han var i grunn ganske kjekk hvis jeg ikke husker helt feil... ← Enig der faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. mars 2007 #636 Del Skrevet 2. mars 2007 Muligens kjekk, men like fullt sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2007 #637 Del Skrevet 2. mars 2007 Bytta dei ikkje ut Selina også? På den tida då Sally gjekk på skulen ilag med Curtis, Jack, Shannon og co... ← Jo, det tror jeg de gjorde... uff, fulgt med alt for lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 3. mars 2007 #638 Del Skrevet 3. mars 2007 mitt spm er: hvordan i huleste kan de bytte en rollefigu med en person som ser totalt motsatt ut..... blir for meg heeeelt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebelle Skrevet 4. mars 2007 #639 Del Skrevet 4. mars 2007 Hayley blir ikke borte.... ny skuespiller, som attpåtil har rødt hår!!!! ← Hayley blir nok borte, hun, babyen og eldste sønnen til Beth flytter til Frankrike. Så Hayley blir borte vekk etterhvert, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebelle Skrevet 4. mars 2007 #640 Del Skrevet 4. mars 2007 mitt spm er: hvordan i huleste kan de bytte en rollefigu med en person som ser totalt motsatt ut..... blir for meg heeeelt feil! ← Det føles litt rart den første uka eller noe, så går det over, det er jo bare skuespillere. Er jo helt naturlig at folk vil bytte jobb, som skuespiller i en tv serie så betyr jo det enten at rollefiguren din drepes, flytter eller må byttes ut med en annen skuespiller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå