Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Gjest grønnsåpe
Kit blir ikkje blond..du blander nok med noe andre.. kim blir sammen med hayley etterhvert..

ikke? hm. Men på den videoen på youtube om Sally's death så ser vi jo kim snakke med en blond jente som ligner mistenkelig mye på kit ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke? hm. Men på den videoen på youtube om Sally's death så ser vi jo kim snakke med en blond jente som ligner mistenkelig mye på kit ?

Det stemmer! Det må være Kit...! Hun er iallefall lik! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kit blir ikkje blond..du blander nok med noe andre.. kim blir sammen med hayley etterhvert..

Bare en liten stund. Hun blir sammen med Scott etterhvert ;)

Den sprøyta som Robbie tråkka på er Eric sin. Han testes for HIV bl.a. De tror først Eric er narkoman, men det kommer etterhvert fram at han har diabestes (dette er nok en gjentakelse...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men tror ikke sally dør likevel jeg, for hun våkner i det minste, men var sikker på det siden de hadde sånn minne greie om ho. der ble jeg jaggu lurt gitt. beklager alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tror ikke sally dør likevel jeg, for hun våkner i det minste, men var sikker på det siden de hadde sånn minne greie om ho. der ble jeg jaggu lurt gitt. beklager alle sammen.

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han blir værende å etterforske saken mot Kane. (Han blir lurt av faren og broren...)

Kjente jeg ble skikkelig forbanna på Kirsty her forrige dagen da hun slapp inn Kanes far. Vil ikke at han skal komme å ødelegge for de! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg ble skikkelig forbanna på Kirsty her forrige dagen da hun slapp inn Kanes far. Vil ikke at han skal komme å ødelegge for de!  :sur:

hehe...jeg også. Lever meg ALTFOR mye inn i dette. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...