Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lanyah
Noen som så på Vanished på TV3? Nick fra Home & Away er med der.. vel, han som spilte Nick da :P  Har vanskelig for å se han som noen annen en Nick, så det var litt rart!

wwææh, jeg prøver å huske han. Men jeg gjør det altså ikke...! :sjenert: Husker hvem han var, men ikke hvordan han så ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah
:sur:  Så kjedelig da! Men får vi se ham da?

Jeg håper vi seere får se han, men synst det var noen som sa han kom tilbake på den måten at han pratet med Leah osv.! Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt ja, men er jo et godt tegn. Kanskje vi får se han igjen snart? Håper det.

Endret av *Butterfly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah
Håper Vinnie og Leah blir sammen igjen....  :hoppe:

Jeg tror ikke det skjer! :grine: Tror heller ikke at vi får se han igjen i det hele tatt! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnie var vel søøøt :) Syns også han der blonde småkrøllete etterforskaren er snaksy :)

For ikkje å snakka om han der lekre Kim (?)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnie kommer vel ikke tilbake igjen? Han la igjen en lapp og that's it. Synes å huske at Leah gifter seg med han fyren hun er sammen med nå.. er det Dan han heter? De er jo så søte ;) Står noe om det tidligere i tråden, men jeg gidder ikke lete nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Vinnie blir borte nå, og Leah gifter seg med Dan. :)

så går det vel en stund, så kommer vinnie tilbake.... er jo typisk i slike serier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...