Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Da er casey skutt og man skjønner jo hvordan det går ettersom det er fortalt at han skal dø. Synd nå når det går så godt for alle brødrene. Blir å finne frem kleenex de neste episodene..

Er også drittlei shandi og hvordan hun prøver å ødelegge mellom marilynn og John.

Og så blir jeg mer og mer lei av Maddy og hennes oppførsel!

Så på home and away sin facebookside at det nå er bekreftet at Brax skal ut av serien, men at han blir å se på skjermen til neste vår. Lurer på hvordan h&a vil bli uten braxtonbrødrene.?

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er casey skutt og man skjønner jo hvordan det går ettersom det er fortalt at han skal dø. Synd nå når det går så godt for alle brødrene. Blir å finne frem kleenex de neste episodene..

Er også drittlei shandi og hvordan hun prøver å ødelegge mellom marilynn og John.

Og så blir jeg mer og mer lei av Maddy og hennes oppførsel!

Så på home and away sin facebookside at det nå er bekreftet at Brax skal ut av serien, men at han blir å se på skjermen til neste vår. Lurer på hvordan h&a vil bli uten braxtonbrødrene.?

Så han kommer tilbake til Home and away eller ute han også? Er vel kanskje derfor han ryker inn sånn at han kan være vekke til våren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han kommer tilbake til Home and away eller ute han også? Er vel kanskje derfor han ryker inn sånn at han kan være vekke til våren..

Mest sannsynlig så er det derfor han må i fengsel ja. Lurer på hva han har gjort for det da, tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig så er det derfor han må i fengsel ja. Lurer på hva han har gjort for det da, tiden vil vise.

Knerter vell løken som drepte Casey eller noe da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste det her, (vedlagt bilde) håper selvfølgelig det er feil. Dette er jo langt fra noen sikker kilde, derfor tror (og håper) jeg at det ikke stemmer eller at det betyr at han bare blir borte for en stund.

post-45293-0-94009800-1410807640_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh vil ikke at Casey skal dø, og vil ikke at Braxton gutta skal forlate serien :trist:

Link til hvor Matt synger? :)

Spol til 20:58

Leste det her, (vedlagt bilde) håper selvfølgelig det er feil. Dette er jo langt fra noen sikker kilde, derfor tror (og håper) jeg at det ikke stemmer eller at det betyr at han bare blir borte for en stund.

Der står det jo at han forlater serien allerede i Mai! :cry:

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spol til 20:58

Der står det jo at han forlater serien allerede i Mai! :cry:

Aaw :rolleyes:

Så at Casey ble skutt.. :trist::grine::cry3:

Det er som Noah og Hayley all over again.. Det var så trist når Noah ble skutt og døde.. Og nå skjer det med Casey også :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist::grine:

Triste greier, regner med Brax knerter Jake og ryker inn i fengsel hvis de ryktene er sanne at brax forsvinner for en stund. Mulig han har fått muligheten til å filme noe annet, sånn som sist.

Men fy, så trist episode.

Tror jeg kommer til å tute i noen episoder til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så kvalm av Evie. Hvor lenge skal hun være i serien?

Og den jækla broren som ikke sier noe, når han andre tror han står bak påkjørselen av Tamara.

Synes hun som har tatt seg av dem (tanta?) er tåpelig også... blææh.

Anonymous poster hash: e389e...f7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

R.I.P Casey gutt :cry: :cry: :cry: :hjerte:

Edit: Josh er utro med Maddie.

Ricky har endelig blitt gravid.. Vel endelig å endelig.. Lurer på om de kaller barnet etter Casey om det blir en gutt.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, krise!!!! Finner ikke igjen home and away på dailymotion jo, brukeren er slettet. Noen som vet hva jeg kan søke på?

Jeg søkte bare på "Home and away 6053" så kom det opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...